Noutaţi

Datele privind activitatea băncilor comerciale din Republica Moldova la data de 31 Iulie, a.2025Dr. Sándor Csány: Fiind a patra ca mărime, OTP Bank din Moldova va crește atât organic, cât și prin posibile fuziuni și achizitiiȘi pare să fie un loc, dar se pare că nuScott HOCKLANDER: Pentru mine, perseverența cetățenilor moldoveni nu este doar o lecție învățată, ci și un mare exempluSorin MASLO: „Anul 2022 a fost unul de cotitură pentru Combinatul „Cricova”, cifra de afaceri a crescut cu aproape 25%” Ratele depozitelor – la maximum. Conjunctura pieței sau De ce băncile au nevoie de depozitele persoanelor fiziceValeriu LAZĂR:”Dacă statul astăzi nu va susține businessul, mâine nu va avea de la cine colecta impozite”Aeroportul din Chișinău, oglindă a statalitățiiMăsurile monetare contra inflației nemonetareBăncile, ca punct de sprijin pentru economie: au majorat profitul și se pregătesc de provocările din semestrul II din 2022Ministerul Finanțelor și investitorii de pe piața valorilor mobiliare de stat, la culmile volumului de plasarePiața bancară: emoții și cerere sportită. Nu există panicăEste oare pregătită Moldova pentru consecințele economice al războiului din țara vecinăNe așteaptă hiperinflație? Totul depinde de diagnoza corectă și tratamentul prescrisCe se întâmplă pe piața valorilor mobiliare de stat și ce atribuție la aceasta are Banca NaționalăSectorul vinicol, în prag de revoluție: Legea de profil falimentează întreprinderile?Capcană pentru piața produselor petroliereLászló DIÓSI: Foreign investments come to Moldova due to banking system stabilityCând nu sunt bani de la FMI, emitem VMS! Nikolay BORISSOV: ”Cumpărarea Moldindconbank-ului reprezintă cea mai bună achiziție de pe piața moldovenească, deși e și cea mai riscantă” Jocuri în ping-pong petrolierAnul bancar 2020 – pandemic, profitabilStraniul an 2020: smerenie, revoltă, acceptarea noii realități”Jocurile foamete” ale pieței valutareCum să îmblânzim lichiditățileVeaceslav IONIȚĂ: Guvernul a omorât businessul, dar a cochetat cu populațiaOamenii și businessul: Selecția naturală și nenaturalăAlexandru BURDEINÎI: Să fii etic în afaceri devine vitalIndicatorii macroeconomice de baza in MoldovaZilnic: Cursul de schimb valutar la toate bancile comerciale din MoldovaZilnic: Pretul PECO

Veniturile din vânzări ale Purcari Wineries PLC în primul semestru din 2023 au crescut cu 30% față de anul precedent, la 161,4 milioane de lei, în timp ce profitul net a crescut cu 43%, la 25,54 milioane de lei.

Veniturile din vânzări ale Purcari Wineries PLC în primul semestru din 2023 au crescut cu 30% față de anul precedent, la 161,4 milioane de lei, în timp ce profitul net a crescut cu 43%, la 25,54 milioane de lei.

Potrivit raportului companiei, ale cărei acțiuni sunt listate la Bursa de Valori București, grupul a înregistrat o creștere de 30% pentru al doilea trimestru consecutiv, asigurând o creștere a profitabilității: EBITDA a crescut cu 28% în prima jumătate a anului. Se subliniază faptul că, pentru toți indicatorii, rezultatele semestrului I au fost la nivelul sau peste previziunile anunțate pentru întregul an 2023: creștere a veniturilor de 18-22%, marja EBITDA de 22-26% și marja profitului net de 12-16%. "Suntem încântați să vedem o creștere puternică a veniturilor din vânzări de 30% pentru al doilea trimestru consecutiv. Vedem, de asemenea, perspective bune de îmbunătățire a marjei începând cu S2. În general, credem că suntem într-o poziție puternică pentru a crește cota de piață pe fondul slăbiciunii economice generale la nivel mondial. Poziționarea noastră pe segmentul de lux la prețuri accesibile demonstrează încă o dată rezistența noastră, ceea ce este încurajator", a declarat Victor Bostan, CEO al Purcari Wineries PCL. În funcție de piață, creșterea vânzărilor în România a totalizat 40%, iar în Moldova - 11%. Se subliniază faptul că, pe multe piețe, în special în Moldova, Polonia, Republica Cehă și Slovacia, Purcari acordă prioritate profitabilității și marjelor față de volumele de vânzări. În Moldova, în special, prețurile sunt majorate pentru a compensa presiunile inflaționiste. Se remarcă faptul că în China perspectivele de redresare economică nu s-au concretizat, iar managerii companiei se concentrează pe marketing și promovare; în Ucraina se înregistrează o creștere față de semestrul I 2022, dar performanța este mai mică decât în semestrul I 2021, înainte de război. Compania se concentrează pe păstrarea echipei și pe extinderea geografică prin intermediul unui parteneriat cu Coca-Cola Beverages Ucraina. Purcari Wineries Public Company Limited (cu mărcile: Purcari, Crama Ceptura, Bostavan, Bardar, Domeniile Cuza și Angel's Estate) este unul dintre cele mai mari grupuri de vinuri și brandy din Europa Centrală și de Est. Grupul gestionează aproximativ 1450 de hectare de podgorii și deține 7 platforme de producție în România, Moldova și Bulgaria. Purcari Wineries este liderul segmentului de vinuri premium din România, cu o cotă de aproximativ 25%, precum și cel mai mare exportator de vinuri din Moldova, furnizând vin în peste 40 de țări din întreaga lume. //25.08.2023 – InfoMarket.

Noutați dupa tema