Noutaţi

Datele privind activitatea băncilor comerciale din Republica Moldova la data de 31 Octombrie, a.2025Măsuri inflaționiste în condițiile unei inflații ridicate sau așteptarea politicii Stop-and-Go a Băncii Naționale a MoldoveiDr. Sándor Csány: Fiind a patra ca mărime, OTP Bank din Moldova va crește atât organic, cât și prin posibile fuziuni și achizitiiȘi pare să fie un loc, dar se pare că nuScott HOCKLANDER: Pentru mine, perseverența cetățenilor moldoveni nu este doar o lecție învățată, ci și un mare exempluSorin MASLO: „Anul 2022 a fost unul de cotitură pentru Combinatul „Cricova”, cifra de afaceri a crescut cu aproape 25%” Ratele depozitelor – la maximum. Conjunctura pieței sau De ce băncile au nevoie de depozitele persoanelor fiziceValeriu LAZĂR:”Dacă statul astăzi nu va susține businessul, mâine nu va avea de la cine colecta impozite”Aeroportul din Chișinău, oglindă a statalitățiiMăsurile monetare contra inflației nemonetareBăncile, ca punct de sprijin pentru economie: au majorat profitul și se pregătesc de provocările din semestrul II din 2022Ministerul Finanțelor și investitorii de pe piața valorilor mobiliare de stat, la culmile volumului de plasarePiața bancară: emoții și cerere sportită. Nu există panicăEste oare pregătită Moldova pentru consecințele economice al războiului din țara vecinăNe așteaptă hiperinflație? Totul depinde de diagnoza corectă și tratamentul prescrisCe se întâmplă pe piața valorilor mobiliare de stat și ce atribuție la aceasta are Banca NaționalăSectorul vinicol, în prag de revoluție: Legea de profil falimentează întreprinderile?Capcană pentru piața produselor petroliereLászló DIÓSI: Foreign investments come to Moldova due to banking system stabilityCând nu sunt bani de la FMI, emitem VMS! Nikolay BORISSOV: ”Cumpărarea Moldindconbank-ului reprezintă cea mai bună achiziție de pe piața moldovenească, deși e și cea mai riscantă” Jocuri în ping-pong petrolierAnul bancar 2020 – pandemic, profitabilStraniul an 2020: smerenie, revoltă, acceptarea noii realități”Jocurile foamete” ale pieței valutareCum să îmblânzim lichiditățileVeaceslav IONIȚĂ: Guvernul a omorât businessul, dar a cochetat cu populațiaOamenii și businessul: Selecția naturală și nenaturalăAlexandru BURDEINÎI: Să fii etic în afaceri devine vitalIndicatorii macroeconomice de baza in MoldovaZilnic: Cursul de schimb valutar la toate bancile comerciale din MoldovaZilnic: Pretul PECO

Atenție la tentative de înșelătorie sub pretextul schimbării contoarelor! Protejați-vă datele personale.

Atenție la tentative de înșelătorie sub pretextul schimbării contoarelor! Protejați-vă datele personale.

ÎCS „Premier Energy Distribution” SA avertizează consumatorii despre apeluri frauduloase de la persoane care, sub pretextul schimbării contoarelor, solicită date din buletinul de identitate și amenință cu deconectarea energiei electrice.
Premier Energy Distribution NU solicită date personale la telefon pentru schimbarea contoarelor.

  •      - Schimbarea contoarelor se efectuează în mod planificat, în baza unor ordine de lucru în care figurează deja adresa electrică (numărul locului de consum – NLC) şi pentru care NU SUNT NECESARE DATELE PERSONALE din buletinul de identitate sau prezentarea acestuia.

Cum acționează escrocii
Mai mulți consumatori au informat compania că au fost apelați de persoane care pretindeau că urmează să efectueze înlocuirea contoarelor și solicitau, numele complet, adresa și date din buletinul de identitate. Pentru a fi mai convingători, aceștia recurgeau la amenințări voalate, sugerând că în caz de refuz consumatorii ar putea fi deconectați de la energie electrică pentru două săptămâni. Unele apeluri proveneau de pe numere mobile cu 9 sau 11 cifre, inclusiv în zilele de odihnă.
 
Consumatorii vigilenți au contactat Serviciul telefonic 24/24 al companiei pentru a verifica autenticitatea solicitărilor.
 
Recomandări de siguranță
 
  •      - Nu divulgați date cu caracter personal la telefon.
  •      - Verificați întotdeauna autenticitatea solicitărilor.
  •      - Dacă aveți suspiciuni de fraudă, raportați imediat cazul la poliție.
 
Pentru sesizări, defecțiuni sau incidente în rețeaua de distribuție, contactați Serviciul 24h al operatorului de distribuție la:  022 43 11 11 sau la numărul local indicat în factură.
 
 
Departamentul Relații Externe și Comunicare
ÎCS „Premier Energy Distribution” SA
  
02.12.2025
 

Noutați dupa tema