Noutaţi

Datele privind activitatea băncilor comerciale din Republica Moldova la data de 31 Octombrie, a.2025Măsuri inflaționiste în condițiile unei inflații ridicate sau așteptarea politicii Stop-and-Go a Băncii Naționale a MoldoveiDr. Sándor Csány: Fiind a patra ca mărime, OTP Bank din Moldova va crește atât organic, cât și prin posibile fuziuni și achizitiiȘi pare să fie un loc, dar se pare că nuScott HOCKLANDER: Pentru mine, perseverența cetățenilor moldoveni nu este doar o lecție învățată, ci și un mare exempluSorin MASLO: „Anul 2022 a fost unul de cotitură pentru Combinatul „Cricova”, cifra de afaceri a crescut cu aproape 25%” Ratele depozitelor – la maximum. Conjunctura pieței sau De ce băncile au nevoie de depozitele persoanelor fiziceValeriu LAZĂR:”Dacă statul astăzi nu va susține businessul, mâine nu va avea de la cine colecta impozite”Aeroportul din Chișinău, oglindă a statalitățiiMăsurile monetare contra inflației nemonetareBăncile, ca punct de sprijin pentru economie: au majorat profitul și se pregătesc de provocările din semestrul II din 2022Ministerul Finanțelor și investitorii de pe piața valorilor mobiliare de stat, la culmile volumului de plasarePiața bancară: emoții și cerere sportită. Nu există panicăEste oare pregătită Moldova pentru consecințele economice al războiului din țara vecinăNe așteaptă hiperinflație? Totul depinde de diagnoza corectă și tratamentul prescrisCe se întâmplă pe piața valorilor mobiliare de stat și ce atribuție la aceasta are Banca NaționalăSectorul vinicol, în prag de revoluție: Legea de profil falimentează întreprinderile?Capcană pentru piața produselor petroliereLászló DIÓSI: Foreign investments come to Moldova due to banking system stabilityCând nu sunt bani de la FMI, emitem VMS! Nikolay BORISSOV: ”Cumpărarea Moldindconbank-ului reprezintă cea mai bună achiziție de pe piața moldovenească, deși e și cea mai riscantă” Jocuri în ping-pong petrolierAnul bancar 2020 – pandemic, profitabilStraniul an 2020: smerenie, revoltă, acceptarea noii realități”Jocurile foamete” ale pieței valutareCum să îmblânzim lichiditățileVeaceslav IONIȚĂ: Guvernul a omorât businessul, dar a cochetat cu populațiaOamenii și businessul: Selecția naturală și nenaturalăAlexandru BURDEINÎI: Să fii etic în afaceri devine vitalIndicatorii macroeconomice de baza in MoldovaZilnic: Cursul de schimb valutar la toate bancile comerciale din MoldovaZilnic: Pretul PECO

Un nou brunch maib dedicat experienței clienților retail: o discuție caldă, deschisă și constructivă

Un nou brunch maib dedicat experienței clienților retail: o discuție caldă, deschisă și constructivă

Într-o atmosferă caldă și prietenoasă, creată special pentru a asculta vocea clienților, a răspunde la întrebări și a privi împreună procesele bancare prin ochii celor care le folosesc zi de zi, maib a desfășurat o nouă ediție a brunchurilor dedicate experienței clienților. Evenimentul a reunit clienți din diverse segmente, care au împărtășit experiențe personale și au oferit feedback direct despre interacțiunea cu produsele și serviciile maib.

„Astăzi, la acest brunch, m-am convins încă o dată că vă pasă cu adevărat de clienți”, a declarat una dintre participantele la eveniment. Feedbackul a survenit ca urmare a mai multor momente care au dominat atmosfera evenimentului: echipa maib făcea notițe despre aspectele care contează pentru clienți și așteptările referitor la unele servicii și produse bancare; oferea detalii din culise despre motivația unor decizii de business; prezenta funcționalitățile avansate din aplicația maibank, dar și a anunțat în premieră despre proiectele noi care urmează a fi lansate pe piață.
Vocea clienților a fost, ca de fiecare dată, cea mai relevantă parte a evenimentului.
Un părinte ne-a spus: „Educația financiară a fiului meu a crescut datorită maib, în special cardului maib junior. Pentru asta, vă mulțumesc!”

Alt client a vorbit despre importanța reacției rapide: „Am raportat o problemă prin maibank și am fost contactată imediat. Apoi am comentat pe social media și am primit un răspuns instant. Astăzi, la brunch, m-am convins încă o dată că vă pasă de clienți.”
Simplitatea și claritatea au fost alte elemente apreciate: „Îmi place că explicați lucrurile complexe în limbaj simplu și că pot face operațiunile într-un click.”
Iar transformarea maib din ultimii ani a fost observată direct: „Am avut și experiențe mai dificile în trecut, dar în ultimii trei ani chiar ați făcut o revoluție în sens bun.”

Aliona Stratan, Prim-vicepreședintă maib:
„Clienții sunt busola noastră. Înțelegem că un banking modern nu înseamnă doar tehnologie, ci și discuții  deschise, feedback constructiv, empatie și dorința de a îmbunătăți constant experiența fiecărui client care interacționează cu maib. Le mulțumesc clienților care au împărtășit feedback negativ, pentru că învățăm din fiecare experiență și le mulțumesc clienților care au insistat să spună „mulțumesc”, convingându-ne că am stabilit corect direcția, iar interacțiunile cu maib sunt la nivelul și peste așteptări”.
Evenimentele dedicate experienței clienților vor continua și în 2026, fiind parte a angajamentului maib de a construi un banking comod și intuitiv, digital la scară largă și profund uman în fiecare interacțiune.
Tu conduci. maib

Noutați dupa tema