Noutaţi

Datele privind activitatea băncilor comerciale din Republica Moldova la data de 31 Iulie, a.2025Dr. Sándor Csány: Fiind a patra ca mărime, OTP Bank din Moldova va crește atât organic, cât și prin posibile fuziuni și achizitiiȘi pare să fie un loc, dar se pare că nuScott HOCKLANDER: Pentru mine, perseverența cetățenilor moldoveni nu este doar o lecție învățată, ci și un mare exempluSorin MASLO: „Anul 2022 a fost unul de cotitură pentru Combinatul „Cricova”, cifra de afaceri a crescut cu aproape 25%” Ratele depozitelor – la maximum. Conjunctura pieței sau De ce băncile au nevoie de depozitele persoanelor fiziceValeriu LAZĂR:”Dacă statul astăzi nu va susține businessul, mâine nu va avea de la cine colecta impozite”Aeroportul din Chișinău, oglindă a statalitățiiMăsurile monetare contra inflației nemonetareBăncile, ca punct de sprijin pentru economie: au majorat profitul și se pregătesc de provocările din semestrul II din 2022Ministerul Finanțelor și investitorii de pe piața valorilor mobiliare de stat, la culmile volumului de plasarePiața bancară: emoții și cerere sportită. Nu există panicăEste oare pregătită Moldova pentru consecințele economice al războiului din țara vecinăNe așteaptă hiperinflație? Totul depinde de diagnoza corectă și tratamentul prescrisCe se întâmplă pe piața valorilor mobiliare de stat și ce atribuție la aceasta are Banca NaționalăSectorul vinicol, în prag de revoluție: Legea de profil falimentează întreprinderile?Capcană pentru piața produselor petroliereLászló DIÓSI: Foreign investments come to Moldova due to banking system stabilityCând nu sunt bani de la FMI, emitem VMS! Nikolay BORISSOV: ”Cumpărarea Moldindconbank-ului reprezintă cea mai bună achiziție de pe piața moldovenească, deși e și cea mai riscantă” Jocuri în ping-pong petrolierAnul bancar 2020 – pandemic, profitabilStraniul an 2020: smerenie, revoltă, acceptarea noii realități”Jocurile foamete” ale pieței valutareCum să îmblânzim lichiditățileVeaceslav IONIȚĂ: Guvernul a omorât businessul, dar a cochetat cu populațiaOamenii și businessul: Selecția naturală și nenaturalăAlexandru BURDEINÎI: Să fii etic în afaceri devine vitalIndicatorii macroeconomice de baza in MoldovaZilnic: Cursul de schimb valutar la toate bancile comerciale din MoldovaZilnic: Pretul PECO

Moldova și România vor implementa o serie de proiecte de infrastructură în sectorul transporturilor

Moldova și România vor implementa o serie de proiecte de infrastructură în sectorul transporturilor

Acest lucru a fost declarat în cadrul unei întrevederi pe care ministrul moldovean al Infrastructurii și Dezvoltării Regionale, Vladimir Bolea, a avut-o cu o delegație română condusă de Cristian Diaconescu, consilier prezidențial pentru apărare și securitate națională al președintelui interimar al României. La discuții au mai participat secretarii de stat din cadrul Ministerului Infrastructurii și Dezvoltării Regionale al Republicii Moldova, Mircea Păscăluță și Nicolae Mindra, precum și ambasadorul României în Republica Moldova, Cristian-Leon Țurcanu. În cadrul întrevederii, părțile au discutat subiectele prioritare ale cooperării moldo-române în sectorul infrastructurii. Printre principalele subiecte s-au numărat: construcția de noi poduri peste Prut, inclusiv podul de la Ungheni, care va contribui la îmbunătățirea comunicării între cele două țări; reabilitarea căii ferate pe tronsonul Cantemir-Fălciu pentru facilitarea transportului de mărfuri și pasageri între România și Republica Moldova; implementarea controlului coordonat pe tronsonul de cale ferată ca măsură de eficientizare a traficului transfrontalier; digitalizarea infrastructurii feroviare și armonizarea sistemelor informatice cu standardele europene. Nu sunt oferite alte detalii. // 19.03.2025 - InfoMarket.

Noutați dupa tema