
Consumatorii Moldovagaz au achitat 68220 de facturi în valoare totală de 88,87 milioane de lei prin intermediul platformei online de pe site-ul companiei în 2023.
Potrivit serviciului de presă al companiei, anul trecut, 32580 de consumatori au contactat centrul de contact Moldovagaz prin intermediul numărului unic de telefon 1304. Majoritatea covârșitoare a apelurilor - 31548 - au fost efectuate de locuitorii capitalei. În același timp, 16754 consumatori au solicitat să achite facturi, 3858 - să întrebe despre compensații. În legătură cu lipsa facturii de plată au apelat la centru 1436 de persoane, în legătură cu erori în întocmirea acestora - 2036. 2268 de persoane au contactat centrul cu întrebări despre relațiile contractuale, iar 1740 de consumatori au transferat în acest mod citirile contorului. Cu alte întrebări de natură tehnică au sunat 4491 de persoane. În același timp, numărul utilizatorilor serviciului "Cabinetul personal al consumatorului" la sfârșitul anului 2023 a fost de 1 403 persoane, în creștere cu 6 082 de unități pe parcursul anului. Accesând contul lor, utilizatorii pot verifica istoricul consumului de gaze naturale din ultimele 12 luni, precum și soldul contului curent. Alte caracteristici ale cabinetului includ posibilitatea de a transmite de la distanță citirile curente ale contorului, precum și de a descărca și plăti factura online. În plus, consumatorii pot depune o cerere online pentru reînnoirea sau rezilierea unui contract, pot contacta centrul de contact al companiei pentru asistență și pot depune o reclamație. Serviciul este disponibil atât pentru consumatorii casnici, cât și pentru cei non-casnici (persoane juridice). În plus, arhitectura cabinetului permite ca mai multe puncte de consum de gaze naturale să fie legate la un singur cont. Totodată, citirile contorului de gaz pot fi transmise prin intermediul Viber ChatBot. Moldovagaz a implementat și un sistem de asistență pentru clienți bazat pe mesagerul Telegram (https://t.me/MoldovagazSupportBot). Solicitările consumatorilor sunt recepționate non-stop, iar răspunsurile sunt oferite după procesarea lor de către specialiștii companiei de luni până vineri. Începând cu luna august 2021, consumatorii de gaze naturale din capitală se pot adresa la call-centerul "Chișinău-Gaz", la numărul 1305, pentru soluționarea problemelor tehnice și transmiterea citirilor contoarelor. // 05.01.2024 – InfoMarket