
Agenția de Investiții din Moldova a început pregătirile pentru misiunile economice în România și Germania în cadrul programului Export Missions 2025
Conform comunicatului său, Agenția de Investiții din Moldova a organizat două sesiuni informative dedicate celor 72 de companii selectate în urma concursului anunțat în iunie. În acest an, misiunile de export în România vor avea loc pe 16 octombrie, iar în Germania – în perioada 3-7 noiembrie. În cadrul evenimentului actual au fost prezentate obiectivele programului, pașii următori și recomandări concrete pentru pregătirea participării companiilor selectate la întâlnirile și evenimentele de tip B2B din cadrul misiunilor menționate. Programul Export Missions 2025 face parte din eforturile Agenției de Investiții din Moldova de a sprijini internaționalizarea întreprinderilor moldovenești și de a consolida prezența acestora pe piețele strategice ale Uniunii Europene. „Ne bucurăm de interesul crescut al companiilor moldovenești pentru intrarea pe piețele externe. România și Germania sunt parteneri economici cheie ai Moldovei, iar aceste misiuni vor consolida relațiile comerciale bilaterale și vor deschide noi oportunități de export. Numai anul trecut, aproximativ 5 milioane de euro au fost obținute în urma misiunilor de export anterioare”, a subliniat Natalia Bejan, director al Agenției de Investiții din Moldova. Programul Export Missions 2025 este implementat cu sprijinul proiectului Băncii Mondiale „Competitivitatea microîntreprinderilor și a întreprinderilor mici și mijlocii” în cadrul eforturilor strategice de promovare a mărcii „Fabricat în Moldova” la nivel internațional. // 05.07.2025 — InfoMarket