Noutaţi

Datele privind activitatea băncilor comerciale din Republica Moldova la data de 31 Iulie, a.2025Dr. Sándor Csány: Fiind a patra ca mărime, OTP Bank din Moldova va crește atât organic, cât și prin posibile fuziuni și achizitiiȘi pare să fie un loc, dar se pare că nuScott HOCKLANDER: Pentru mine, perseverența cetățenilor moldoveni nu este doar o lecție învățată, ci și un mare exempluSorin MASLO: „Anul 2022 a fost unul de cotitură pentru Combinatul „Cricova”, cifra de afaceri a crescut cu aproape 25%” Ratele depozitelor – la maximum. Conjunctura pieței sau De ce băncile au nevoie de depozitele persoanelor fiziceValeriu LAZĂR:”Dacă statul astăzi nu va susține businessul, mâine nu va avea de la cine colecta impozite”Aeroportul din Chișinău, oglindă a statalitățiiMăsurile monetare contra inflației nemonetareBăncile, ca punct de sprijin pentru economie: au majorat profitul și se pregătesc de provocările din semestrul II din 2022Ministerul Finanțelor și investitorii de pe piața valorilor mobiliare de stat, la culmile volumului de plasarePiața bancară: emoții și cerere sportită. Nu există panicăEste oare pregătită Moldova pentru consecințele economice al războiului din țara vecinăNe așteaptă hiperinflație? Totul depinde de diagnoza corectă și tratamentul prescrisCe se întâmplă pe piața valorilor mobiliare de stat și ce atribuție la aceasta are Banca NaționalăSectorul vinicol, în prag de revoluție: Legea de profil falimentează întreprinderile?Capcană pentru piața produselor petroliereLászló DIÓSI: Foreign investments come to Moldova due to banking system stabilityCând nu sunt bani de la FMI, emitem VMS! Nikolay BORISSOV: ”Cumpărarea Moldindconbank-ului reprezintă cea mai bună achiziție de pe piața moldovenească, deși e și cea mai riscantă” Jocuri în ping-pong petrolierAnul bancar 2020 – pandemic, profitabilStraniul an 2020: smerenie, revoltă, acceptarea noii realități”Jocurile foamete” ale pieței valutareCum să îmblânzim lichiditățileVeaceslav IONIȚĂ: Guvernul a omorât businessul, dar a cochetat cu populațiaOamenii și businessul: Selecția naturală și nenaturalăAlexandru BURDEINÎI: Să fii etic în afaceri devine vitalIndicatorii macroeconomice de baza in MoldovaZilnic: Cursul de schimb valutar la toate bancile comerciale din MoldovaZilnic: Pretul PECO

Un vis devenit realitate: deținătorul cardului maib junior, Gabriel, va păși pe terenul de fotbal în finala UEFA Champions League 2025

Un vis devenit realitate: deținătorul cardului maib junior, Gabriel, va păși pe terenul de fotbal în finala UEFA Champions League 2025

Campania „UEFA Champions League 2025”, organizată de maib în parteneriat cu Mastercard, a transformat visurile în realitate pentru marii câștigători, oferindu-le experiențe de neuitat în lumea fotbalului.
Gabriel, un băiat de doar 8 ani, pasionat de fotbal încă de la vârsta de 4 ani și jucător activ la FC Tracia, a fost desemnat câștigător al premiului mare în categoria maib junior. Micul deținător al cardului maib junior va avea ocazia unică de a păși pe gazonul legendarului stadion Allianz Arena din München, de mână cu unul dintre faimoșii jucători care vor evolua în finala UEFA Champions League 2025.

Giorgi Shagidze, Președintele maib:
„Parteneriatul dintre maib și Mastercard în cadrul campaniei „UEFA Champions League 2025” reflectă angajamentul nostru comun de a crea experiențe relevante și memorabile pentru clienții noștri. Ne bucurăm să oferim oportunități care inspiră și aduc bucurie, în special copiilor pasionați de fotbal, precum Gabriel, iar în anii trecuți – pentru Alisa și Cristian. Țin să mulțumesc partenerului nostru Mastercard pentru această campanie care creează experiențe memorabile pentru clienții maib. ”
Alături de Gabriel, alți doi participanți la promoție, Vasile Metei și Maxim Dornea, au câștigat marile premii – invitații la cel mai așteptat meci al anului. Pentru aceștia, pasiunea pentru fotbal se transformă într-o experiență unică, trăită direct din tribunele celui mai mare spectacol fotbalistic european.

Irina Untila, Country manager Mastercard în Moldova:
 „Povestea lui Gabriel reflectă perfect angajamentul Mastercard de a transforma visurile în realitate prin experiențe unice și memorabile. Alături de partenerul nostru maib, oferim pentru al treilea an consecutiv clienților din Republica Moldova oportunitatea de a trăi momente de neprețuit la finala UEFA Champions League. Este o bucurie sǎ fim parte a acestor clipe care inspiră, emoționează și creează amintiri.”

Aliona Stratan, Prim-vicepreședinta maib:
„În cadrul maib obișnuim să le oferim clienților noștri mai mult decât banking – creăm experiențe și emoții memorabile, iar dacă putem face ceva mai mult pentru comunitatea noastră, o facem fără ezitare. Știu câtă bucurie au adus premiile acestei campanii în familiile norocoșilor câștigători și este abia începutul. Marile emoții se vor trăi la maximum și pe stadionul Allianz Arena din München. Mulțumim, Mastercard, pentru o campanie care aduce emoții autentice, încurajează plățile digitale și ne ajută să construim împreună proiecte cu impact real”.
 
Gabriel Șumleanschi, câștigător al campaniei, deținător al cardului maib junior:
„Sunt fericit că am reușit să câștig marele premiu și să am ocazia să merg cu fotbaliștii pe teren. Îmi voi îndeplini visul de a ieși în finală cu un fotbalist datorită cardului maib junior.”
Campania maib și Mastercard nu se oprește aici. Până pe 25 mai, clienții au în continuare șansa de a câștiga premii atractive: console PlayStation 5, echipamente oficiale, vouchere la Adidas sau invitații la meciurile echipei naționale a Moldovei. Participarea este simplă – orice plată cu un card Mastercard emis de maib poate aduce mai aproape magia fotbalului.
Tu conduci. maib

Noutați dupa tema