Noutaţi

Datele privind activitatea băncilor comerciale din Republica Moldova la data de 31 Iulie, a.2025Dr. Sándor Csány: Fiind a patra ca mărime, OTP Bank din Moldova va crește atât organic, cât și prin posibile fuziuni și achizitiiȘi pare să fie un loc, dar se pare că nuScott HOCKLANDER: Pentru mine, perseverența cetățenilor moldoveni nu este doar o lecție învățată, ci și un mare exempluSorin MASLO: „Anul 2022 a fost unul de cotitură pentru Combinatul „Cricova”, cifra de afaceri a crescut cu aproape 25%” Ratele depozitelor – la maximum. Conjunctura pieței sau De ce băncile au nevoie de depozitele persoanelor fiziceValeriu LAZĂR:”Dacă statul astăzi nu va susține businessul, mâine nu va avea de la cine colecta impozite”Aeroportul din Chișinău, oglindă a statalitățiiMăsurile monetare contra inflației nemonetareBăncile, ca punct de sprijin pentru economie: au majorat profitul și se pregătesc de provocările din semestrul II din 2022Ministerul Finanțelor și investitorii de pe piața valorilor mobiliare de stat, la culmile volumului de plasarePiața bancară: emoții și cerere sportită. Nu există panicăEste oare pregătită Moldova pentru consecințele economice al războiului din țara vecinăNe așteaptă hiperinflație? Totul depinde de diagnoza corectă și tratamentul prescrisCe se întâmplă pe piața valorilor mobiliare de stat și ce atribuție la aceasta are Banca NaționalăSectorul vinicol, în prag de revoluție: Legea de profil falimentează întreprinderile?Capcană pentru piața produselor petroliereLászló DIÓSI: Foreign investments come to Moldova due to banking system stabilityCând nu sunt bani de la FMI, emitem VMS! Nikolay BORISSOV: ”Cumpărarea Moldindconbank-ului reprezintă cea mai bună achiziție de pe piața moldovenească, deși e și cea mai riscantă” Jocuri în ping-pong petrolierAnul bancar 2020 – pandemic, profitabilStraniul an 2020: smerenie, revoltă, acceptarea noii realități”Jocurile foamete” ale pieței valutareCum să îmblânzim lichiditățileVeaceslav IONIȚĂ: Guvernul a omorât businessul, dar a cochetat cu populațiaOamenii și businessul: Selecția naturală și nenaturalăAlexandru BURDEINÎI: Să fii etic în afaceri devine vitalIndicatorii macroeconomice de baza in MoldovaZilnic: Cursul de schimb valutar la toate bancile comerciale din MoldovaZilnic: Pretul PECO

Designul centrat pe client, tendințele în UX/UI și digitalizarea maib au fost temele discutate în cel mai recent eveniment „maib agile rocks” meetup

Designul centrat pe client, tendințele în UX/UI și digitalizarea maib au fost temele discutate în cel mai recent eveniment „maib agile rocks” meetup

La maib, centrarea pe client și stilul de lucru agile sunt esențiale pentru a crea soluții financiare inovative și eficiente.
 
Fiindcă ne-am obișnuit să împărtășim din experiența pe care am acumulat-o și continuăm să o îmbunătățim, pe 11 iulie am desfășurat cu succes cea de-a treia ediție a evenimentului „maib agile rocks”, dedicată temei „User-Centric Design in Banking”. Atmosfera a fost vibrantă, iar participanții, entuziaști și curioși, au avut ocazia să exploreze rolul esențial al UX/UI Designului în cea mai digitalizată bancă din Republica Moldova.
 
Speakerul evenimentului a fost Dorin Baibarac, UX/UI Team Lead la maib, un profesionist cu 7 ani de experiență în domeniu. Dorin a împărtășit din experiența sa vastă, discutând despre evoluția aplicației maibank și despre modul în care designul centrat pe utilizator contribuie la succesul acesteia. Prezentarea sa a fost plină de sfaturi practice și exemple relevante, ilustrând cum echipa maib rămâne în fruntea tendințelor din domeniu.
 
Dorin Baibarac, UX/UI Team Lead la maib:
„Adoptând stilul de lucru agile la maib, am reușit să răspundem rapid la nevoile clienților noștri. Aplicația maibank este rezultatul unei colaborări strânse între echipele noastre de design și dezvoltare, centrată pe feedback-ul utilizatorilor.
 
Credem că designul aplicației nu este doar despre aspect, ci despre cât de simplu îi permite utilizatorului să-și rezolve problemele reale. Prin inovație continuă și centrare pe utilizator, ne propunem să transformăm experiența bancară în una accesibilă și adaptată nevoilor fiecărui client.”
 
Discuțiile au fost interactive, iar participanții au avut ocazia să adreseze întrebări care au deschis noi perspective asupra procesului de design UX/UI la maib. Printre subiectele abordate s-au numărat cercetările privind UX pentru utilizatorii seniori, strategiile de lansare a unui nou update de design, colaborarea cu specialiști în analitică, metodele de testare a părților de design cu utilizatorii și asigurarea securității aplicației maibank. De asemenea, a fost discutată comparația între biometrie și Face ID, evidențiind avantajele și dezavantajele fiecărei tehnologii.
 
Ediția „User-Centric Design in Banking” a fost un succes, consolidând poziția maib ca lider în inovare și digitalizare în sectorul bancar din Republica Moldova.
 
Evenimentele din seria maib agile rocks sunt desfășurate periodic de bancă, pentru  a împărtăși experiența acumulată și a inspira afacerile locale prin propriul exemplu.
 
Tu conduci. maib

Noutați dupa tema