Noutaţi

Datele privind activitatea băncilor comerciale din Republica Moldova la data de 31 Iulie, a.2025Dr. Sándor Csány: Fiind a patra ca mărime, OTP Bank din Moldova va crește atât organic, cât și prin posibile fuziuni și achizitiiȘi pare să fie un loc, dar se pare că nuScott HOCKLANDER: Pentru mine, perseverența cetățenilor moldoveni nu este doar o lecție învățată, ci și un mare exempluSorin MASLO: „Anul 2022 a fost unul de cotitură pentru Combinatul „Cricova”, cifra de afaceri a crescut cu aproape 25%” Ratele depozitelor – la maximum. Conjunctura pieței sau De ce băncile au nevoie de depozitele persoanelor fiziceValeriu LAZĂR:”Dacă statul astăzi nu va susține businessul, mâine nu va avea de la cine colecta impozite”Aeroportul din Chișinău, oglindă a statalitățiiMăsurile monetare contra inflației nemonetareBăncile, ca punct de sprijin pentru economie: au majorat profitul și se pregătesc de provocările din semestrul II din 2022Ministerul Finanțelor și investitorii de pe piața valorilor mobiliare de stat, la culmile volumului de plasarePiața bancară: emoții și cerere sportită. Nu există panicăEste oare pregătită Moldova pentru consecințele economice al războiului din țara vecinăNe așteaptă hiperinflație? Totul depinde de diagnoza corectă și tratamentul prescrisCe se întâmplă pe piața valorilor mobiliare de stat și ce atribuție la aceasta are Banca NaționalăSectorul vinicol, în prag de revoluție: Legea de profil falimentează întreprinderile?Capcană pentru piața produselor petroliereLászló DIÓSI: Foreign investments come to Moldova due to banking system stabilityCând nu sunt bani de la FMI, emitem VMS! Nikolay BORISSOV: ”Cumpărarea Moldindconbank-ului reprezintă cea mai bună achiziție de pe piața moldovenească, deși e și cea mai riscantă” Jocuri în ping-pong petrolierAnul bancar 2020 – pandemic, profitabilStraniul an 2020: smerenie, revoltă, acceptarea noii realități”Jocurile foamete” ale pieței valutareCum să îmblânzim lichiditățileVeaceslav IONIȚĂ: Guvernul a omorât businessul, dar a cochetat cu populațiaOamenii și businessul: Selecția naturală și nenaturalăAlexandru BURDEINÎI: Să fii etic în afaceri devine vitalIndicatorii macroeconomice de baza in MoldovaZilnic: Cursul de schimb valutar la toate bancile comerciale din MoldovaZilnic: Pretul PECO

Comoditate, deservire personalizată și o experiență a clienților îmbunătățită în Sucursala maib Fălești

Comoditate, deservire personalizată și o experiență a clienților îmbunătățită în Sucursala maib Fălești

Maib își consolidează prezența și dedicarea față de clienții săi prin redeschiderea Sucursalei maib Fălești, acum mai comodă și mai colorată.
 
Sucursala maib Fălești a fost renovată conform noii identități de brand pentru a reflecta standardele înalte de comoditate și eleganță, fiind implementate în întreaga rețea de unități maib. Designul modern, zonele spațioase și atmosfera prietenoasă creează un mediu propice pentru deservirea și discuțiile personalizate cu clienții.
 
Sergiu Rachimciuc, Directorul Sucursalei maib Fălești:

„Redeschiderea Sucursalei maib Fălești marchează o etapă nouă în oferirea serviciilor bancare de calitate, aducând o combinație inedită de eleganță și profesionalism în inima comunității. Cu un accent deosebit pus pe accesibilitate și confort, în noul spațiu avem oportunitatea de a oferi clienților un mediu plăcut și inspirațional pentru desfășurarea unei game vaste de operațiuni financiare. Echipa noastră de profesioniști este dedicată asigurării unei experiențe personalizate și eficiente, fiind axată pe crearea de experiențe mai bune clienților maib.”
 
Locația strategică a sucursalei în centrul orașului asigură accesibilitate maximă pentru clienți. Astfel, maib își propune să ofere o experiență bancară mai eficientă și personalizată, adaptată cerințelor specifice ale fiecărui client în următoarele zone:
 

  •      - zona tranzacțională – facilitează efectuarea mai multor operațiuni bancare la un singur ghișeu, ceea ce asigură o deservire mai rapidă și eficientă.
  •      - zona consultativă - facilitează comunicarea directă, analizarea necesităților și planurilor complexe personale sau de dezvoltare a afacerii. Zona se află într-un spațiu semi-privat, ceea ce oferă clienților ambianța potrivită pentru luarea deciziilor importante, precum cele legate de credite, de afaceri sau altele asemănătoare.
  •      - zona de autoservire - destinată clienților care optează pentru operațiunile bancare autonome și rapide, precum: achitarea facturilor, achitarea creditului, verificarea contului, depunerea numerarului în cont etc. Zona face parte din conceptul maib 365, fiind deschisă 365 de zile în an, 24/7.
 
De asemenea, a fost extinsă zona 365 și instalat un nou bancomat la care clienții vor putea utiliza serviciile de tipul cash in, cash out și schimb valutar.
 
Amplasată în orașul Fălești pe strada Alexei Mateevici, 111, Sucursala maib Fălești își așteaptă clienții de luni până vineri, între orele 8:30 și 16:30, fără pauză.
 
Maib – simplu și ușor!

 

Noutați dupa tema