Noutaţi

Datele privind activitatea băncilor comerciale din Republica Moldova la data de 31 Iulie, a.2025Dr. Sándor Csány: Fiind a patra ca mărime, OTP Bank din Moldova va crește atât organic, cât și prin posibile fuziuni și achizitiiȘi pare să fie un loc, dar se pare că nuScott HOCKLANDER: Pentru mine, perseverența cetățenilor moldoveni nu este doar o lecție învățată, ci și un mare exempluSorin MASLO: „Anul 2022 a fost unul de cotitură pentru Combinatul „Cricova”, cifra de afaceri a crescut cu aproape 25%” Ratele depozitelor – la maximum. Conjunctura pieței sau De ce băncile au nevoie de depozitele persoanelor fiziceValeriu LAZĂR:”Dacă statul astăzi nu va susține businessul, mâine nu va avea de la cine colecta impozite”Aeroportul din Chișinău, oglindă a statalitățiiMăsurile monetare contra inflației nemonetareBăncile, ca punct de sprijin pentru economie: au majorat profitul și se pregătesc de provocările din semestrul II din 2022Ministerul Finanțelor și investitorii de pe piața valorilor mobiliare de stat, la culmile volumului de plasarePiața bancară: emoții și cerere sportită. Nu există panicăEste oare pregătită Moldova pentru consecințele economice al războiului din țara vecinăNe așteaptă hiperinflație? Totul depinde de diagnoza corectă și tratamentul prescrisCe se întâmplă pe piața valorilor mobiliare de stat și ce atribuție la aceasta are Banca NaționalăSectorul vinicol, în prag de revoluție: Legea de profil falimentează întreprinderile?Capcană pentru piața produselor petroliereLászló DIÓSI: Foreign investments come to Moldova due to banking system stabilityCând nu sunt bani de la FMI, emitem VMS! Nikolay BORISSOV: ”Cumpărarea Moldindconbank-ului reprezintă cea mai bună achiziție de pe piața moldovenească, deși e și cea mai riscantă” Jocuri în ping-pong petrolierAnul bancar 2020 – pandemic, profitabilStraniul an 2020: smerenie, revoltă, acceptarea noii realități”Jocurile foamete” ale pieței valutareCum să îmblânzim lichiditățileVeaceslav IONIȚĂ: Guvernul a omorât businessul, dar a cochetat cu populațiaOamenii și businessul: Selecția naturală și nenaturalăAlexandru BURDEINÎI: Să fii etic în afaceri devine vitalIndicatorii macroeconomice de baza in MoldovaZilnic: Cursul de schimb valutar la toate bancile comerciale din MoldovaZilnic: Pretul PECO

Contact Center maib a îmbrățișat agile WoW

Contact Center maib a îmbrățișat agile WoW

Și mai centrați pe client, pe experiența acestuia, și mai rapizi, și mai multe feedbackuri pozitive din partea clienților, crearea de experiențe profesionale și mai WoW – sunt doar câteva dintre obiectivele echipei Contact Center, care a îmbrățișat transformarea agile, stil de lucru implementat în maib de la sfârșitul anului 2021. Agile WoW reprezintă prescurtarea din engleză – way of working, în traducere presupunând noul stil de lucru, maib fiind prima și unica bancă din Moldova care lucrează conform metodologiei agile.
 
Transformarea agile a Contact Center maib a urmat șirul firesc de valuri transformaționale din ultima perioadă, în care, treptat, diverse echipe de business, dezvoltare Retail, de suport operațional au îmbrățișat noua manieră de lucru. Cum era și firesc, având în vedere specificul activității Contact Center, formatul agile implementat a fost reconceptualizat, păstrându-se abordarea de design (structură, oameni, procese, tehnologii), dar optându-se pentru o variantă personalizată, care:
- să centreze membrii orchestrei în jurul misiunii de a fi cei mai buni în asistența și suportul clienților;
- să creeze echipe cross-funcționale, care urmăresc procesul end-2-end, integrând activitatea Contact Center cu cea a echipelor de dezvoltare produse, pentru oferirea feedbackului de primă linie;
- să asigure un punct de contact eficient cu fiecare client.  
 
Anterior îmbrățișării agile, ca unul dintre elementele definitorii ale culturii maib, membrii noii Orchestre Contact Center au parcurs procesul de instruire în bootcampuri, familiarizându-se și adoptând deja în activitate tehnicile și limbajul caracteristic metodologiei agile, au dezvoltat comportamente și atitudini agile și s-au alineat la nivelul ceremoniilor specifice noului stil de lucru.
 
Giorgi Shagidze, Președintele maib:
„Adresez felicitări echipei Contact Center pentru acest pas făcut la nivelul următor prin îmbrățișarea agile. Maib se dezvoltă continuu și își propune să pună mereu clientul în centrul atenției, să creeze experiențe de calitate clienților, să dezvolte produse și servicii potrivite stilului de viață al clienților, iar agile contribuie ca toate acestea să se producă cu și mai multă viteză. Vă mulțumesc pentru profesionalism, loialitate, pentru dedicația de a servi foarte bine clienții care apelează Contact Center maib și vă doresc să aveți parte de experiențe de succes”.
 
Aliona Stratan, Prim-vicepreședinta maib:
„Am ferma convingere că agile va contribui ca rezultatul muncii comune cu echipele dedicate dezvoltării produselor să fie unul atât de bun, încât în Contact Center să fie liniște, iar puținele apeluri să vizeze doar aspecte cum ar fi locația celui mai apropiat bancomat sau feedbackuri pentru serviciile de calitate prestate. Mult succes, Contact Center agile!”.
 
De ce maib a adoptat filosofia de lucru agile?
Lumea se schimbă în ritm amețitor și e necesar să ne schimbăm și noi, să fim agili, flexibili, astfel încât să putem fi mereu orientați către clienți, răspunzând așteptărilor și necesităților lor.
·        Progresul tehnologic, Fintech ne motivează să accelerăm, să dezvoltăm și inovăm.
·        Ne dorim să atragem și să păstrăm cei mai buni angajați, iar în acest sens e necesar să le oferim un model de lucru inovativ și experiențe profesionale extraordinare, iar agile WoW este una dintre ele.
Maib a devenit agile!

Noutați dupa tema