Noutaţi

Datele privind activitatea băncilor comerciale din Republica Moldova la data de 31 Iulie, a.2025Dr. Sándor Csány: Fiind a patra ca mărime, OTP Bank din Moldova va crește atât organic, cât și prin posibile fuziuni și achizitiiȘi pare să fie un loc, dar se pare că nuScott HOCKLANDER: Pentru mine, perseverența cetățenilor moldoveni nu este doar o lecție învățată, ci și un mare exempluSorin MASLO: „Anul 2022 a fost unul de cotitură pentru Combinatul „Cricova”, cifra de afaceri a crescut cu aproape 25%” Ratele depozitelor – la maximum. Conjunctura pieței sau De ce băncile au nevoie de depozitele persoanelor fiziceValeriu LAZĂR:”Dacă statul astăzi nu va susține businessul, mâine nu va avea de la cine colecta impozite”Aeroportul din Chișinău, oglindă a statalitățiiMăsurile monetare contra inflației nemonetareBăncile, ca punct de sprijin pentru economie: au majorat profitul și se pregătesc de provocările din semestrul II din 2022Ministerul Finanțelor și investitorii de pe piața valorilor mobiliare de stat, la culmile volumului de plasarePiața bancară: emoții și cerere sportită. Nu există panicăEste oare pregătită Moldova pentru consecințele economice al războiului din țara vecinăNe așteaptă hiperinflație? Totul depinde de diagnoza corectă și tratamentul prescrisCe se întâmplă pe piața valorilor mobiliare de stat și ce atribuție la aceasta are Banca NaționalăSectorul vinicol, în prag de revoluție: Legea de profil falimentează întreprinderile?Capcană pentru piața produselor petroliereLászló DIÓSI: Foreign investments come to Moldova due to banking system stabilityCând nu sunt bani de la FMI, emitem VMS! Nikolay BORISSOV: ”Cumpărarea Moldindconbank-ului reprezintă cea mai bună achiziție de pe piața moldovenească, deși e și cea mai riscantă” Jocuri în ping-pong petrolierAnul bancar 2020 – pandemic, profitabilStraniul an 2020: smerenie, revoltă, acceptarea noii realități”Jocurile foamete” ale pieței valutareCum să îmblânzim lichiditățileVeaceslav IONIȚĂ: Guvernul a omorât businessul, dar a cochetat cu populațiaOamenii și businessul: Selecția naturală și nenaturalăAlexandru BURDEINÎI: Să fii etic în afaceri devine vitalIndicatorii macroeconomice de baza in MoldovaZilnic: Cursul de schimb valutar la toate bancile comerciale din MoldovaZilnic: Pretul PECO

Igor Furtuna: Povestea fabricii Biscottini și a gustului autentic italian adus în Moldova

Igor Furtuna: Povestea fabricii Biscottini și a gustului autentic italian adus în Moldova

Antreprenorul Igor Furtuna, pasionat de arta culinară și inspirat de momentele petrecute în bucătărie alături de familia sa, și-a transformat pasiunea într-o afacere de succes. Fondatorul fabricii de biscuiți, fursecuri și grisine Biscottini a reușit să depășească granițele țării noastre, aducând un strop de autenticitate gastronomică italiană în Moldova și în alte țări precum România, Marea Britanie și Germania.

Rețeta succesului lui Igor Furtuna începe în bucătăria de acasă, unde alături de fiica sa se bucura de experimente culinare în fiecare weekend. Acesta a petrecut 14 ani în Italia, unde s-a îndrăgostit de gastronomia locală și a decis să aducă aceeași autenticitate în produsele sale. Fabrica Biscottini se remarcă prin produsele bazate pe ingrediente alese cu grijă, un control strict al calității și un gust uimitor, care a fost confirmat în repetate rânduri de către consumatori.

Aflați povestea de succes a fabricii cu rețete unice, îndrăgite de la mic la mare, și a biscuiților pregătiți cu dragoste în reportajului realizat în cadrul campaniei #FinComBusiness – susținem  oameni, încurajăm afaceri!”:
https://youtu.be/GgaZpnC-hlc

O parte esențială a strategiei fabricii este focalizarea pe produse proaspete, bazată pe comenzi. Astfel, consumatorii au garanția că biscuiții și fursecurile ajung pe rafturile magazinelor imediat după ce sunt coapte. De asemenea, atenția la feedback-ul consumatorilor a dus la lansarea de noi produse, adaptându-se mereu la preferințele pieței, cum ar fi biscuiții cu unt natural, cu un gust rafinat ca acasă.

Cu 25 de angajați și o evoluție constantă în cei 6 ani de activitate, Biscottini s-a afirmat ca un brand de încredere, iar produsele sale se bucură de succes pe piața internă și internațională. Antreprenorul recunoaște importanța colaborării cu instituții financiare precum FinComBank, care a susținut extinderea fabricii prin accesarea de credite și soluții personalizate.

Igor Furtuna încurajează tinerii antreprenori să-și urmeze pasiunile și să își transforme visurile în realitate. Având o strategie pe termen lung și perseverența de a aplica visurile în practică, el demonstrează că pasiunea poate deveni o afacere de succes.
Biscottini nu este doar o fabrică de produse de patiserie, ci și o poveste de succes care a pornit din dragostea de a găti în propria bucătărie. Iar dacă încă nu ați gustat din biscuiți, fursecuri și grisine marca Biscottini, vă invităm să trageți cu ochiul peste rafturile magazinelor și să alegeți niște produse cu adevărat delicioase! Puteți face cunoștință cu gama de produse pe site-ul biscottini.md.


FinComBank – susţinem oamenii şi afacerile locale!

Noutați dupa tema