Noutaţi

Datele privind activitatea băncilor comerciale din Republica Moldova la data de 31 Iulie, a.2025Dr. Sándor Csány: Fiind a patra ca mărime, OTP Bank din Moldova va crește atât organic, cât și prin posibile fuziuni și achizitiiȘi pare să fie un loc, dar se pare că nuScott HOCKLANDER: Pentru mine, perseverența cetățenilor moldoveni nu este doar o lecție învățată, ci și un mare exempluSorin MASLO: „Anul 2022 a fost unul de cotitură pentru Combinatul „Cricova”, cifra de afaceri a crescut cu aproape 25%” Ratele depozitelor – la maximum. Conjunctura pieței sau De ce băncile au nevoie de depozitele persoanelor fiziceValeriu LAZĂR:”Dacă statul astăzi nu va susține businessul, mâine nu va avea de la cine colecta impozite”Aeroportul din Chișinău, oglindă a statalitățiiMăsurile monetare contra inflației nemonetareBăncile, ca punct de sprijin pentru economie: au majorat profitul și se pregătesc de provocările din semestrul II din 2022Ministerul Finanțelor și investitorii de pe piața valorilor mobiliare de stat, la culmile volumului de plasarePiața bancară: emoții și cerere sportită. Nu există panicăEste oare pregătită Moldova pentru consecințele economice al războiului din țara vecinăNe așteaptă hiperinflație? Totul depinde de diagnoza corectă și tratamentul prescrisCe se întâmplă pe piața valorilor mobiliare de stat și ce atribuție la aceasta are Banca NaționalăSectorul vinicol, în prag de revoluție: Legea de profil falimentează întreprinderile?Capcană pentru piața produselor petroliereLászló DIÓSI: Foreign investments come to Moldova due to banking system stabilityCând nu sunt bani de la FMI, emitem VMS! Nikolay BORISSOV: ”Cumpărarea Moldindconbank-ului reprezintă cea mai bună achiziție de pe piața moldovenească, deși e și cea mai riscantă” Jocuri în ping-pong petrolierAnul bancar 2020 – pandemic, profitabilStraniul an 2020: smerenie, revoltă, acceptarea noii realități”Jocurile foamete” ale pieței valutareCum să îmblânzim lichiditățileVeaceslav IONIȚĂ: Guvernul a omorât businessul, dar a cochetat cu populațiaOamenii și businessul: Selecția naturală și nenaturalăAlexandru BURDEINÎI: Să fii etic în afaceri devine vitalIndicatorii macroeconomice de baza in MoldovaZilnic: Cursul de schimb valutar la toate bancile comerciale din MoldovaZilnic: Pretul PECO

Uzina Metalurgică “ММЗ” a primit cea mai înaltă distincție pentru realizările în domeniul calității produselor și serviciilor.

Uzina Metalurgică “ММЗ” a primit cea mai înaltă distincție pentru realizările în domeniul calității produselor și serviciilor.

Camera de Comerț și Industrie a Republicii Moldova a acordat Uzinei Metalurgice ММЗ” premiul principal al concursului "Premiul pentru realizări în domeniul calității produselor și serviciilor" - "Zeița Calității". Acest concurs se desfășoară pentru a noua oară și își propune să scoată în evidență companiile care au implementat cu succes managementul calității și promovează abordări moderne ale calității.

 

La participarea la concursul „Premiul pentru realizări în domeniul calității produselor și serviciilor”, MMZ a prezentat o bară laminată microaliată cu crom conform standardelor Uniunii Europene, Americii Latine și Statelor Unite, pentru producția de sârme de armare. 

 

Sârmele de armare de mare rezistență sunt larg utilizate în construcția de cadre monolitice și pre-asamblate monolit, în structuri pre-tensionate de poduri sau alte construcții inginerești complexe, înlocuind utilizarea armăturii tradiționale din bare. Specialiștii tehnici ai uzinei au rezolvat cu succes problemele de selectare a compoziției chimice optime cu microaliere de crom, tehnologiilor de producție a oțelului, laminării și tratamentului termic al barei. A fost stabilită o tehnologie stabilă de producție, cercetare și testare a barei laminate și a sârmelor de armare obținute din aceasta. 

 

Evaluarea a inclus nu numai produsul prezentat, ci și organizarea producției și gestionarea calității companiei participante la concurs.

 

Organizatorii afirmă că "Premiul pentru realizări în domeniul calității produselor și serviciilor" este unul dintre cele mai eficiente instrumente de promovare a mărcilor comerciale pe piețele interne și externe. Scopul concursului este popularizarea practicilor de succes în mediul de afaceri, familiarizarea consumatorilor cu cele mai bune mărci de pe piața internă și evidențierea companiilor cele mai competitive de pe piața țării.

 

Camera de Comerț și Industrie este o asociație neguvernamentală creată pentru a sprijini mediul de afaceri din regiune, care numără peste 1100 de membri și desfășoară activități în domeniul comerțului, industriei, agriculturii, transportului, construcțiilor, tehnologiei informației, serviciilor etc.

Noutați dupa tema