Noutaţi

Datele privind activitatea băncilor comerciale din Republica Moldova la data de 31 Iulie, a.2025Dr. Sándor Csány: Fiind a patra ca mărime, OTP Bank din Moldova va crește atât organic, cât și prin posibile fuziuni și achizitiiȘi pare să fie un loc, dar se pare că nuScott HOCKLANDER: Pentru mine, perseverența cetățenilor moldoveni nu este doar o lecție învățată, ci și un mare exempluSorin MASLO: „Anul 2022 a fost unul de cotitură pentru Combinatul „Cricova”, cifra de afaceri a crescut cu aproape 25%” Ratele depozitelor – la maximum. Conjunctura pieței sau De ce băncile au nevoie de depozitele persoanelor fiziceValeriu LAZĂR:”Dacă statul astăzi nu va susține businessul, mâine nu va avea de la cine colecta impozite”Aeroportul din Chișinău, oglindă a statalitățiiMăsurile monetare contra inflației nemonetareBăncile, ca punct de sprijin pentru economie: au majorat profitul și se pregătesc de provocările din semestrul II din 2022Ministerul Finanțelor și investitorii de pe piața valorilor mobiliare de stat, la culmile volumului de plasarePiața bancară: emoții și cerere sportită. Nu există panicăEste oare pregătită Moldova pentru consecințele economice al războiului din țara vecinăNe așteaptă hiperinflație? Totul depinde de diagnoza corectă și tratamentul prescrisCe se întâmplă pe piața valorilor mobiliare de stat și ce atribuție la aceasta are Banca NaționalăSectorul vinicol, în prag de revoluție: Legea de profil falimentează întreprinderile?Capcană pentru piața produselor petroliereLászló DIÓSI: Foreign investments come to Moldova due to banking system stabilityCând nu sunt bani de la FMI, emitem VMS! Nikolay BORISSOV: ”Cumpărarea Moldindconbank-ului reprezintă cea mai bună achiziție de pe piața moldovenească, deși e și cea mai riscantă” Jocuri în ping-pong petrolierAnul bancar 2020 – pandemic, profitabilStraniul an 2020: smerenie, revoltă, acceptarea noii realități”Jocurile foamete” ale pieței valutareCum să îmblânzim lichiditățileVeaceslav IONIȚĂ: Guvernul a omorât businessul, dar a cochetat cu populațiaOamenii și businessul: Selecția naturală și nenaturalăAlexandru BURDEINÎI: Să fii etic în afaceri devine vitalIndicatorii macroeconomice de baza in MoldovaZilnic: Cursul de schimb valutar la toate bancile comerciale din MoldovaZilnic: Pretul PECO

FinComBank: 30 de ani de valori, responsabilitate și parteneriate de încredere

FinComBank: 30 de ani de valori, responsabilitate și parteneriate de încredere

Pe 1 iulie, FinComBank a sărbătorit 30 de ani de la înființarea sa, o aniversare frumoasă care denotă experiență, valori, responsabilitate, transparență, clienți mulțumiți și parteneriate de lungă durată. Astăzi, numărăm peste 130.000 de clienți, 700 de angajați și 72 de sucursale și agenții.

Deja de 30 de ani, suntem o bancă pentru și despre oameni. Suntem o bancă a cărei strategie este centrată pe client, unde nevoile și dorințele acestuia fiind prioritare pentru noi. Tindem să îmbunătății experiența clienților noștri oferindu-le noi servicii și produse și numărăm deja un șir de soluții inovatoare care au apărut pe piața locală pentru prima dată la FinComBank.

Ne mândrim că am ajuns la o aniversare atât de semnificativă. Aceasta este o vârstă remarcabilă care subliniază competențele noastre și cât de bine am reușit să menținem un echilibru între interesele acționarilor, clienților, angajaților și partenerilor noștri. Tendințele din ultimii ani indică în mod clar nevoia de digitalizare a afacerilor la scară largă. FinComBank se dezvoltă activ la acest capitol, oferind noi abordări inovatoare și soluții tehnologice atât clienților, cât și non-clienților Băncii. În ultima perioadă, tehnologiile se dezvoltă într-un ritm alert, iar FinComBank acționează rapid, pentru a fi flexibili, a răspunde așteptărilor clienților noștri și a răspunde nevoilor acestora în continuă schimbare”, a remarcat Svetlana MIRONOVA, Președintele Interimar al Comitetului de Conducere, FinComBank.

În decursul celor 30 de ani de activitate, precum și în ultimii ani, FinComBank a reușit să facă mulți pași importanți spre transformarea digitală, iar, acum, urmează schimbări majore care vor contribui, fără îndoială, la digitalizarea serviciilor bancare și care vor îmbunătăți experiența clienților noștri.

Soluționarea celor mai diverse întrebări financiare ale clienților sunt prioritare pentru FinComBank, iar digitalizarea produselor şi serviciilor bancare, precum şi migrarea clienţilor în mediul online, fac parte din principiile de bază în cadrul strategiei de lungă durată a băncii. De aceea, FinComBank oferă tot mai multe produse şi soluţii inovative, care permit clienţilor noştri ca majoritatea operaţiunilor să fie efectuate de la distanţă, utilizând Internet Banking-ul şi aplicaţia mobilă FinComPay, ce utilizează tehnologii de ultimă generație din domeniul IT.

FinComBank a fost cea care a lansat pentru prima dată în Moldova, încă în 2017, primul serviciu de digital banking: deschiderea cardurilor bancare online. Ulterior, a lansat primul card bancar pentru copii din Moldova, cu posibilitatea deschiderii online a acestuia; a apărut posibilitatea de a solicita un credit online, oferind decizia preliminară privind acordarea unui credit în doar cinci minute 24/7. Pe lângă acestea, aplicația mobilă FinComPay și site-ul băncii oferă un șir de produse și servicii bancare de la distanță atât pentru clienții săi, cât și pentru non-clienți. Toate acestea sunt menite să îmbunătățească experiența de utilizator a acestora în ziua de zi cu zi și le oferă posibilitatea de a avea mereu la îndemână un banking disponibil oricând și oriunde.

Viitorul domeniului financiar-bancar este direct influențat de implementarea practicilor axate pe digitalizare. De aceea, este important să depunem în continuare eforturi pentru a le oferi clienților noi posibilități și servicii”, a adăugat Svetlana MIRONOVA, Președintele Interimar al Comitetului de Conducere, FinComBank.

Situația globală din ultimii ani a făcut și mai populare magazinele și achitările online. Astfel, portmoneele Apple Pay și Google Pay sunt disponibile atât pentru deținătorii cardurilor FinComBank, cât și pentru acceptarea plaților pe platformele de comerț electronic de către antreprenori. Banca oferă servicii performante de E-Commerce care includ modalitatea de acceptare a plaților online prin intermediul Apple Pay și Google Pay și pot fi pe larg folosite de comercianții care dețin un site sau o aplicație mobilă.

De Ziua Băncii, aducem sincere urări de bine clienților, acționarilor şi angajaților noștri, care reprezintă de fapt cheia succesului întregii activități a FinComBank. Cu această frumoasă ocazie, aducem mulțumirile noastre clienților pentru încredere, loialitate şi pentru că de 30 de ani ne sunt alături! Le suntem recunoscători angajaților pentru munca asiduă, pentru creativitate, perseverență, responsabilitate și aportul fiecăruia! La mulți ani tuturor nouă!

FinComBank – 30 de ani de succes și prosperitate!

Noutați dupa tema