Noutaţi

Datele privind activitatea băncilor comerciale din Republica Moldova la data de 31 Iulie, a.2025Dr. Sándor Csány: Fiind a patra ca mărime, OTP Bank din Moldova va crește atât organic, cât și prin posibile fuziuni și achizitiiȘi pare să fie un loc, dar se pare că nuScott HOCKLANDER: Pentru mine, perseverența cetățenilor moldoveni nu este doar o lecție învățată, ci și un mare exempluSorin MASLO: „Anul 2022 a fost unul de cotitură pentru Combinatul „Cricova”, cifra de afaceri a crescut cu aproape 25%” Ratele depozitelor – la maximum. Conjunctura pieței sau De ce băncile au nevoie de depozitele persoanelor fiziceValeriu LAZĂR:”Dacă statul astăzi nu va susține businessul, mâine nu va avea de la cine colecta impozite”Aeroportul din Chișinău, oglindă a statalitățiiMăsurile monetare contra inflației nemonetareBăncile, ca punct de sprijin pentru economie: au majorat profitul și se pregătesc de provocările din semestrul II din 2022Ministerul Finanțelor și investitorii de pe piața valorilor mobiliare de stat, la culmile volumului de plasarePiața bancară: emoții și cerere sportită. Nu există panicăEste oare pregătită Moldova pentru consecințele economice al războiului din țara vecinăNe așteaptă hiperinflație? Totul depinde de diagnoza corectă și tratamentul prescrisCe se întâmplă pe piața valorilor mobiliare de stat și ce atribuție la aceasta are Banca NaționalăSectorul vinicol, în prag de revoluție: Legea de profil falimentează întreprinderile?Capcană pentru piața produselor petroliereLászló DIÓSI: Foreign investments come to Moldova due to banking system stabilityCând nu sunt bani de la FMI, emitem VMS! Nikolay BORISSOV: ”Cumpărarea Moldindconbank-ului reprezintă cea mai bună achiziție de pe piața moldovenească, deși e și cea mai riscantă” Jocuri în ping-pong petrolierAnul bancar 2020 – pandemic, profitabilStraniul an 2020: smerenie, revoltă, acceptarea noii realități”Jocurile foamete” ale pieței valutareCum să îmblânzim lichiditățileVeaceslav IONIȚĂ: Guvernul a omorât businessul, dar a cochetat cu populațiaOamenii și businessul: Selecția naturală și nenaturalăAlexandru BURDEINÎI: Să fii etic în afaceri devine vitalIndicatorii macroeconomice de baza in MoldovaZilnic: Cursul de schimb valutar la toate bancile comerciale din MoldovaZilnic: Pretul PECO

Maib a prezentat soluții inovative pentru comercianții online la GPeC Summit: E-Commerce & Digital Marketing

Maib a prezentat soluții inovative pentru comercianții online la GPeC Summit: E-Commerce & Digital Marketing

În era digitală în continuă dezvoltare comerțul electronic (e-commerce) a devenit un canal indispensabil pentru dezvoltarea afacerilor. La maib, înțelegem importanța și potențialul acestui domeniu și suntem dedicați să oferim soluții financiare adaptate nevoilor fiecărei afaceri.
 
Conferința GPeC a reprezentat o ocazie unică de a explora cele mai actuale tendințe și strategii în domeniul E-Commerce și Marketingului Online. Pe parcursul unei zile intense de conferință, participanții au avut privilegiul de a asculta și interacționa cu experți internaționali și locali, alături de peste 200 de participanți C-Level. Acest eveniment a furnizat antreprenorilor și profesioniștilor din Republica Moldova o perspectivă valoroasă asupra mediului digital în continuă evoluție.
 
Maib a avut un rol activ în cadrul Conferinței GPeC, contribuind la sesiunile de conferință, cursuri și workshopuri. Alături de Conferința GPeC, maib a fost prezentă și la GPeC Expo, unde a avut oportunitatea de a prezenta soluțiile bancare personalizate și avantajoase pentru dezvoltarea afacerilor online. Expoziția a reprezentat un loc de întâlnire esențial între maib și magazinele online, generând sinergii și oportunități de colaborare.
 
În cadrul evenimentului Aliona Stratan, Prim-vicepreședinta maib, a vorbit despre acțiunile întreprinse de bancă pentru a promova o economie cashless, despre soluțiile bancare oferite antreprenorilor pentru a-și trece pe online afacerile.
 
„Ne bucură faptul că, cu ajutorul maib, tot mai mulți comercianți pot accepta plățile online, fără a avea costuri operaționale prea mari, iar clienții persoane fizice au la dispoziție tot mai multe posibilități de a achita cu cardul. Dacă cu doar 2 ani în urmă 80% din clienți aveau un singur card, în prezent sunt doar 40%, ceilalți 60% optând pentru mai multe carduri pe care le folosesc pentru a achita fie online, fie în magazinele fizice. Mai mult decât atât, observăm că 25% din achitările prin e-commerce sunt cu carduri de peste hotare, astfel creând oportunități pentru companiile din țară de a primi plăți online, stimulăm și vânzarea produselor autohtone”, a mai menționat Aliona Stratan.
 
Întrebați în cadrul unui sondaj de ce aleg e-commerce de la maib, antreprenorii au menționat:

  •     -  oferta de soluții inovative în zona de e-commerce;
  •     -  suport și ajutor în întreg procesul de integrare și înrolare;
  •     -  oferta de comisioane competitive;
  •     -  primirea banilor la următoarea zi lucrătoare.
 
Maib continuă să investească în tehnologie și inovație pentru a rămâne în avangarda sectorului bancar, a susține afacerile din Republica Moldova și a le oferi clienților persoane fizice oportunități competitive.
 
GPeC Summit: E-Commerce & Digital Marketing a fost organizat de AmCham Moldova și AIM - Alianța Întreprinderilor Mici și Mijlocii din Moldova în parteneriat cu GPeC România și Proiectul Tehnologiile Viitorului în Moldova, finanțat de USAID Moldova, Ambasada Suediei în Republica Moldova și Ambasada Regatului Unit al Marii Britanii și Irlandei de Nord în Republica Moldova, cu susținerea partenerului principal: FAN Courier și a partenerului premium: maib.
 

Noutați dupa tema