Noutaţi

Datele privind activitatea băncilor comerciale din Republica Moldova la data de 31 Iulie, a.2025Dr. Sándor Csány: Fiind a patra ca mărime, OTP Bank din Moldova va crește atât organic, cât și prin posibile fuziuni și achizitiiȘi pare să fie un loc, dar se pare că nuScott HOCKLANDER: Pentru mine, perseverența cetățenilor moldoveni nu este doar o lecție învățată, ci și un mare exempluSorin MASLO: „Anul 2022 a fost unul de cotitură pentru Combinatul „Cricova”, cifra de afaceri a crescut cu aproape 25%” Ratele depozitelor – la maximum. Conjunctura pieței sau De ce băncile au nevoie de depozitele persoanelor fiziceValeriu LAZĂR:”Dacă statul astăzi nu va susține businessul, mâine nu va avea de la cine colecta impozite”Aeroportul din Chișinău, oglindă a statalitățiiMăsurile monetare contra inflației nemonetareBăncile, ca punct de sprijin pentru economie: au majorat profitul și se pregătesc de provocările din semestrul II din 2022Ministerul Finanțelor și investitorii de pe piața valorilor mobiliare de stat, la culmile volumului de plasarePiața bancară: emoții și cerere sportită. Nu există panicăEste oare pregătită Moldova pentru consecințele economice al războiului din țara vecinăNe așteaptă hiperinflație? Totul depinde de diagnoza corectă și tratamentul prescrisCe se întâmplă pe piața valorilor mobiliare de stat și ce atribuție la aceasta are Banca NaționalăSectorul vinicol, în prag de revoluție: Legea de profil falimentează întreprinderile?Capcană pentru piața produselor petroliereLászló DIÓSI: Foreign investments come to Moldova due to banking system stabilityCând nu sunt bani de la FMI, emitem VMS! Nikolay BORISSOV: ”Cumpărarea Moldindconbank-ului reprezintă cea mai bună achiziție de pe piața moldovenească, deși e și cea mai riscantă” Jocuri în ping-pong petrolierAnul bancar 2020 – pandemic, profitabilStraniul an 2020: smerenie, revoltă, acceptarea noii realități”Jocurile foamete” ale pieței valutareCum să îmblânzim lichiditățileVeaceslav IONIȚĂ: Guvernul a omorât businessul, dar a cochetat cu populațiaOamenii și businessul: Selecția naturală și nenaturalăAlexandru BURDEINÎI: Să fii etic în afaceri devine vitalIndicatorii macroeconomice de baza in MoldovaZilnic: Cursul de schimb valutar la toate bancile comerciale din MoldovaZilnic: Pretul PECO

Scopul și valorile reînnoite ale maib prezentate întregii echipe

Scopul și valorile reînnoite ale maib prezentate întregii echipe

Săptămâna trecută, peste 2200 de angajați maib s-au reunit  într-un spirit comun de echipă pentru a celebra succesele din 2022, a începe noul an cu energie și bucurie și a găsi surse de inspirație pentru noi provocări.

La eveniment a fost prezentat întregii echipe noul scop și noile valori ale maib

O echipă formată din peste 60 de top și middle manageri au lucrat împreună timp de două luni pentru a formula mesajul care reprezintă scopul comun. Misiunea urmărită a fost să găsească scopul care va ghida fiecare angajat, va reflecta aspirația pe care întreaga echipă o va susține cu mândrie și rostul maib ca și companie. Activitățile au început cu întrebarea „De ce?”.  

Scopul maib

Creăm soluții financiare simple și inteligente, potrivite stilului de viață, care inspiră oamenii să fie mai fericiți și afacerile – mai prospere.
Noul scop este despre munca noastră comună, despre clienții noștri, despre fericire și succes. Avem 3 verbe care unesc valorile, în care clientul este întotdeauna în centru.

Clienții sunt în centrul atenției noastre. Clienții sunt o prioritate, nucleul deciziilor noastre de afaceri: de la produse, servicii și procese până la dezvoltarea canalelor noastre. Tot ceea ce facem se bazează pe aspirațiile sau provocările cu care se pot confrunta clienții noștri. Ne străduim să excelăm în relația cu clienții, dezvoltând o relație reciproc avantajoasă pe termen lung.

Creăm, inspirăm, simplificăm. Aceste 3 cuvinte exprimă acțiunile echipei maib pe care le urmăm zi de zi.
Creăm

  • Creăm experiențe care fac clienții și angajații mai fericiți. Un angajat fericit poate face sute de clienți fericiți. Stă în puterea noastră să anticipăm așteptările clienților noștri și să facem totul pentru ca fiecare experiență și contact cu maib să fie plăcută și ușoară.
  •  
  • Creăm un mediu transparent și de încredere. Suntem deschiși și sinceri unul cu celălalt, sinceri și transparenți cu clienții noștri. Declaram transparenta o valoare la maib, o menționam atunci când schimbam produse si preturi, când recunoaștem sincer dacă greșim. Am adăugat transparență tuturor acțiunilor băncii, proceselor interne și externe. Și credem că așa este corect.
  •  
  • Creăm spirit de echipă,  pentru ca oamenii să se bucure,  să lucreze  și să se distreze împreună. Avem convingerea că lucrurile măreţe se obţin în echipă și putem face mult mai mult ÎMPREUNĂ! Să fim prietenoși, să împărtășim cunoștințele, să sărbătorim rezultatele comune și să ne susținem reciproc. Să savurăm și lucrul, și distracția împreună.
Inspirăm
  • Inspirăm asumarea responsabilității (taking ownership) și obținerea de rezultate. Preluarea proprietății înseamnă a fi hotărât, a rezolva probleme, a nu te eschiva de răspundere și a asuma consecințele pentru toate acțiunile, a veni cu soluții și a te implica. Acest lucru va avea ca rezultat obținerea de rezultate, contribuția la succes și atingerea unui rezultat comun.
  •  
  • Inspirăm inovația și gândirea creativă. Încurajăm gândirea inovatoare și creativă la toate nivelurile, pentru a dezvolta afacerea, a crea produse, a încânta clienții, a îmbunătăți procesele. Ar trebui să fim cu un pas înaintea concurenților noștri, să stabilim criterii de referință și să învățăm din cele mai bune practici. Gândirea „out of the box” este despre a gândi diferit, neconvențional și dintr-o perspectivă nouă, este despre libertatea de gândire. Deci, să renunțăm la stereotipuri, să susținem schimbul de idei, să ne surprindem clienții și unii pe alții. Să redefinim ce înseamnă noile standarde de calitate și să fim primii care le implementează.
  •  
  • Inspirăm acțiunile responsabile față de mediu și societate. Suntem parte a societății în care trăim și a planetei pe care trăim. Aspirăm să fim responsabili din punct de vedere social și ecologic în acțiunile noastre.
Simplificăm
  • Simplificăm produse și servicii
  •  
  • Simplificăm operațiunile și comunicarea. Totul ar trebui să fie simplu și ușor! Schimbăm continuu procesele și procedurile, revizuim documentele interne și externe, eliminăm pașii inutili, lăsând doar esența și lucrurile care contează cu adevărat. Ne-am angajat să fim bine înțeleși de clienții noștri, oricine ar fi și, prin urmare, simplificăm limbajul bancar specific complicat pentru a fi clar și cuprinzător.
  •  
  • Simplificăm modul de lucru, devenind agili. Agile ne unește! Oameni, procese, conexiuni, tehnologie, timp dedicat, echipe multifuncționale - totul pentru a găsi cea mai potrivită, eficientă și rapidă soluție pentru a îndeplini o anumită sarcină. Am fost prima companie mare care a avut curajul de a implementa Agile ca mod de lucru.

Giorgi Shagidze, Președintele maib: „Se știe că nicio strategie nu a avut succes dacă nu este susținută prin cultura și valorile companiei. Am convenit să continuăm să dezvoltăm cultura care diferențiază maib și să promovăm valorile, care sunt esențiale pentru viitorul nostru. Adresez mulțumiri echipei care a contribuit la elaborarea scopului și a valorilor reînnoite ale maib și tuturor angajaților maib pentru munca depusă, pentru energia de care au dat dovadă în punerea în aplicare a planurilor noastre ambițioase, pentru punerea clientului în centrul atenției, pentru loialitatea celor peste 2000 de profesioniști care promovează valorile maib și pentru rezultatele excelente. Sunt foarte încântat că avem o aliniere atât de puternică pentru a construi viitorul pe care ni-l dorim împreună, creând soluții inteligente și simple, făcându-ne clienții mai fericiți și afacerile mai de succes, fiind responsabili față de societatea și mediul înconjurător, și să facem acest lucru în timp ce ne bucurăm de muncă și ne distrăm împreună."

Împreună la nivelul următor!

Noutați dupa tema