Noutaţi

Datele privind activitatea băncilor comerciale din Republica Moldova la data de 31 Iulie, a.2025Dr. Sándor Csány: Fiind a patra ca mărime, OTP Bank din Moldova va crește atât organic, cât și prin posibile fuziuni și achizitiiȘi pare să fie un loc, dar se pare că nuScott HOCKLANDER: Pentru mine, perseverența cetățenilor moldoveni nu este doar o lecție învățată, ci și un mare exempluSorin MASLO: „Anul 2022 a fost unul de cotitură pentru Combinatul „Cricova”, cifra de afaceri a crescut cu aproape 25%” Ratele depozitelor – la maximum. Conjunctura pieței sau De ce băncile au nevoie de depozitele persoanelor fiziceValeriu LAZĂR:”Dacă statul astăzi nu va susține businessul, mâine nu va avea de la cine colecta impozite”Aeroportul din Chișinău, oglindă a statalitățiiMăsurile monetare contra inflației nemonetareBăncile, ca punct de sprijin pentru economie: au majorat profitul și se pregătesc de provocările din semestrul II din 2022Ministerul Finanțelor și investitorii de pe piața valorilor mobiliare de stat, la culmile volumului de plasarePiața bancară: emoții și cerere sportită. Nu există panicăEste oare pregătită Moldova pentru consecințele economice al războiului din țara vecinăNe așteaptă hiperinflație? Totul depinde de diagnoza corectă și tratamentul prescrisCe se întâmplă pe piața valorilor mobiliare de stat și ce atribuție la aceasta are Banca NaționalăSectorul vinicol, în prag de revoluție: Legea de profil falimentează întreprinderile?Capcană pentru piața produselor petroliereLászló DIÓSI: Foreign investments come to Moldova due to banking system stabilityCând nu sunt bani de la FMI, emitem VMS! Nikolay BORISSOV: ”Cumpărarea Moldindconbank-ului reprezintă cea mai bună achiziție de pe piața moldovenească, deși e și cea mai riscantă” Jocuri în ping-pong petrolierAnul bancar 2020 – pandemic, profitabilStraniul an 2020: smerenie, revoltă, acceptarea noii realități”Jocurile foamete” ale pieței valutareCum să îmblânzim lichiditățileVeaceslav IONIȚĂ: Guvernul a omorât businessul, dar a cochetat cu populațiaOamenii și businessul: Selecția naturală și nenaturalăAlexandru BURDEINÎI: Să fii etic în afaceri devine vitalIndicatorii macroeconomice de baza in MoldovaZilnic: Cursul de schimb valutar la toate bancile comerciale din MoldovaZilnic: Pretul PECO

Centrată pe client, mai comodă și plină de culoare, așa a devenit Sucursala maib Căușeni

Centrată pe client, mai comodă și plină de culoare, așa a devenit Sucursala maib Căușeni

Atmosferă plăcută, zone de deservire unice, rapiditate în deservire și specialiști dedicați, de asta vor avea acum parte clienții Sucursalei maib Căușeni, relocată într-un spațiu nou, pe bulevardul Mihai Eminescu 14, în inima orașului Căușeni. Având în vedere creșterea portofoliului de clienți și dorința de a-i deservi în condiții de maxim confort atât online, cât și offline, sucursala a fost transferată în noua locație, care să răspundă așteptărilor clienților și să ofere condiții excelente de activitate pentru fiecare angajat. 
 
Tatiana Calancea, Directoarea Sucursalei maib Căușeni:
„Odată cu relocarea sediului sucursalei aducem un alt nivel de banking clienților noștri, creând experiențe mai bune prin produsele și serviciile bancare pe care le oferim. Este o plăcere să fim în serviciul clienților, să anticipăm și să le depășim așteptările.”
 
Clienții maib din Căușeni vor avea parte nu doar de spații reorganizate și un design nou, dar și de procese simplificate, mai multă rapiditate în accesarea produselor și serviciilor bancare. Profesionalismul, abordarea personalizată, ambianța confortabilă și modelul operațional inovator rămân a fi standardele pe care maib tinde să le ofere tuturor clienților săi. 
 
Alexandru Catan, Președintele Consiliului Căușeni:
„Îmi face o deosebită plăcere să vă transmit cele mai sincere și calde felicitări cu ocazia redeschiderii sucursalei, aliniată la noua identitate de brand. Ați devenit mai aproape de noi la propriu și la figurat, acum nu doar suntem parteneri, dar și vecini. Ne bucurăm nespus de mult să ne fiți aproape cu cele mai bune produse și servicii bancare, dar si cu o atmosferă elegantă si încrezătoare. Vă felicităm cu realizarea de a oferi, acum, timp redus de așteptare și de realizare a mai multor operațiuni la un singur consultant, la un standard înalt al experienței clienților.
Susținând oamenii în afaceri, sprijinind cu încredere cetățenii prin portofoliul variat de servicii și soluții financiar-bancare la înălțime, deveniți parte a succesului. Remarc aici reușita maib de a fi cea mai mare, cea mai profesionistă și digitalizată bancă din Moldova. Totodată, salut implicarea activă în proiectele sociale și în viața comunității din raionul Căușeni”.
 
Sucursala Căușeni dispune de trei zone operaționale modernizate:
 
Zona de autoservire - dedicată clienților care își doresc să efectueze unele operațiuni autonom, cum ar fi cele la terminalele de plată, care oferă plus de comoditate și timp redus de așteptare.
 
Zona tranzacțională – facilitează efectuarea mai multor operațiuni bancare la un singur ghișeu și implicit o deservire mai rapidă.
 
Zona consultativă - semi-privată, facilitând comunicarea directă, analizarea necesităților și planurilor complexe personale sau de dezvoltare a afacerii.
 
Stepan Pașcan, client maib:
„Serviciile bancare oferite de maib diferă foarte mult de celelalte de pe piață. La maib totul este mult mai simplu, fără birocrație și solicitări în plus, iar echipa Sucursalei Căușeni este foarte receptivă, responsabilă, capabilă să soluționeze orice dificultate și să ofere soluții rezonabile. Vă doresc să vă mențineți mereu la înălțime, să aveți parte de prosperitate și cât mai mulți clienți fericiți”.
 
Sucursala maib Căușeni este la dispoziția clienților de luni până vineri, de la 8:30 – 16:30, fără pauză.
Despre maib
 
Maib este cea mai mare bancă din Moldova, care înglobează 110 de subdiviziuni, 54 de sucursale și 56 de agenții, distribuite uniform pe întreg teritoriul țării. Prin rețeaua sa vastă maib deservește circa un milion de clienți – corporații, întreprinderi mici și mijlocii, persoane fizice.

Noutați dupa tema