Noutaţi

Datele privind activitatea băncilor comerciale din Republica Moldova la data de 31 Iulie, a.2025Dr. Sándor Csány: Fiind a patra ca mărime, OTP Bank din Moldova va crește atât organic, cât și prin posibile fuziuni și achizitiiȘi pare să fie un loc, dar se pare că nuScott HOCKLANDER: Pentru mine, perseverența cetățenilor moldoveni nu este doar o lecție învățată, ci și un mare exempluSorin MASLO: „Anul 2022 a fost unul de cotitură pentru Combinatul „Cricova”, cifra de afaceri a crescut cu aproape 25%” Ratele depozitelor – la maximum. Conjunctura pieței sau De ce băncile au nevoie de depozitele persoanelor fiziceValeriu LAZĂR:”Dacă statul astăzi nu va susține businessul, mâine nu va avea de la cine colecta impozite”Aeroportul din Chișinău, oglindă a statalitățiiMăsurile monetare contra inflației nemonetareBăncile, ca punct de sprijin pentru economie: au majorat profitul și se pregătesc de provocările din semestrul II din 2022Ministerul Finanțelor și investitorii de pe piața valorilor mobiliare de stat, la culmile volumului de plasarePiața bancară: emoții și cerere sportită. Nu există panicăEste oare pregătită Moldova pentru consecințele economice al războiului din țara vecinăNe așteaptă hiperinflație? Totul depinde de diagnoza corectă și tratamentul prescrisCe se întâmplă pe piața valorilor mobiliare de stat și ce atribuție la aceasta are Banca NaționalăSectorul vinicol, în prag de revoluție: Legea de profil falimentează întreprinderile?Capcană pentru piața produselor petroliereLászló DIÓSI: Foreign investments come to Moldova due to banking system stabilityCând nu sunt bani de la FMI, emitem VMS! Nikolay BORISSOV: ”Cumpărarea Moldindconbank-ului reprezintă cea mai bună achiziție de pe piața moldovenească, deși e și cea mai riscantă” Jocuri în ping-pong petrolierAnul bancar 2020 – pandemic, profitabilStraniul an 2020: smerenie, revoltă, acceptarea noii realități”Jocurile foamete” ale pieței valutareCum să îmblânzim lichiditățileVeaceslav IONIȚĂ: Guvernul a omorât businessul, dar a cochetat cu populațiaOamenii și businessul: Selecția naturală și nenaturalăAlexandru BURDEINÎI: Să fii etic în afaceri devine vitalIndicatorii macroeconomice de baza in MoldovaZilnic: Cursul de schimb valutar la toate bancile comerciale din MoldovaZilnic: Pretul PECO

Sucursala maib Florești se aliniază identității de brand

Sucursala maib Florești se aliniază identității de brand

Dacă de mult nu ai trecut pragul Sucursalei maib Florești, o eventuală vizită s-ar putea să te facă să exclami un wow de surprindere. Recent, sucursala a fost renovată conform identității de brand reînnoite și își așteaptă clienții pe aceeași adresă: Florești, str. 31 August 1989, 41, într-un spațiu mai colorat, luminos, confortabil și relaxant, cu produse și servicii bancare de calitate  și o echipă profesionistă, orientate mereu către client.
 
Aliona Stratan, Prim-vicepreședinta maib:
 
“Sucursalele maib rămân a fi puntea noastră de comunicare și relaționare cu clienții noștri, de aceea vrem ca aceste interacțiuni să fie transparente, demne de încredere și eficiente. Pentru asta muncim și ne adaptăm continuu activitatea la cele mai înalte standard, ca să creăm acele condiții optime de care clienții au nevoie. Personalitatea maib și valorile noastre nu reflectă doar un design nou, dar transpun orientarea noastră spre client și pasiunea unei echipe deprofesioniști de a face banking de calitate”.   
 
Pe lângă modul de operare simplificat, Sucursala maib Florești pune la dispoziția clienților din regiune câteva zone dedicate diferitor necesități ale acestora:  
 
Zona de autoservire - dedicată operațiunilor bancare rapide pentru clienții care își doresc să facă autonom și în timp redus anumite operațiuni la terminalele de plată.
Zona tranzacțională - permite facilitarea mai multor operațiuni la un singur ghișeu, cu o deservire mai rapidă pentru o listă vastă de operațiuni și, implicit, economie de timp prețios pentru ceea ce este important pentru client.
Zona consultativă este una semi-privată, facilitând comunicarea directă, analizarea necesităților și planurilor complexe personale sau de dezvoltare a afacerilor.
 
Implementarea noii strategii maib s-a produs din dorința de a fi mai orientați către clienți, fapt care ne-a determinat să creăm soluții inteligente, prin transformarea aspectului, dar și a modului de funcționare a sucursalei.
 
Tatiana Cristal, Directoarea Sucursalei maib Florești:
“Odată cu această transformare a sucursalei am devenit si mai aproape de clienții noștri, oferindu-le și mai multă transparență, profesionalism, dăruire de sine, optimism și, nu în ultimul rând, culoare pentru o experiență mai bună alături de maib. Apreciem mult fidelitatea clienților care ne deschid ușile pentru orice soluție financiară ar avea nevoie și îi asigurăm că le vom oferi și în continuare servicii bancare de nivelul următor”.
Sucursala maib Florești este la dispoziția clienților în fiecare zi, de luni până vineri, între ora 08:30 și 16:30, fără pauză.  


Despre maib
 
Maib este cea mai mare bancă din Moldova, cu 120 de subdiviziuni, 58 de sucursale și 62 de agenții, distribuite uniform pe întreg teritoriul țării. Prin rețeaua sa vastă maib deservește circa un milion de clienți – corporații, întreprinderi mici și mijlocii, persoane fizice.

Noutați dupa tema