Noutaţi

Datele privind activitatea băncilor comerciale din Republica Moldova la data de 31 Iulie, a.2025Dr. Sándor Csány: Fiind a patra ca mărime, OTP Bank din Moldova va crește atât organic, cât și prin posibile fuziuni și achizitiiȘi pare să fie un loc, dar se pare că nuScott HOCKLANDER: Pentru mine, perseverența cetățenilor moldoveni nu este doar o lecție învățată, ci și un mare exempluSorin MASLO: „Anul 2022 a fost unul de cotitură pentru Combinatul „Cricova”, cifra de afaceri a crescut cu aproape 25%” Ratele depozitelor – la maximum. Conjunctura pieței sau De ce băncile au nevoie de depozitele persoanelor fiziceValeriu LAZĂR:”Dacă statul astăzi nu va susține businessul, mâine nu va avea de la cine colecta impozite”Aeroportul din Chișinău, oglindă a statalitățiiMăsurile monetare contra inflației nemonetareBăncile, ca punct de sprijin pentru economie: au majorat profitul și se pregătesc de provocările din semestrul II din 2022Ministerul Finanțelor și investitorii de pe piața valorilor mobiliare de stat, la culmile volumului de plasarePiața bancară: emoții și cerere sportită. Nu există panicăEste oare pregătită Moldova pentru consecințele economice al războiului din țara vecinăNe așteaptă hiperinflație? Totul depinde de diagnoza corectă și tratamentul prescrisCe se întâmplă pe piața valorilor mobiliare de stat și ce atribuție la aceasta are Banca NaționalăSectorul vinicol, în prag de revoluție: Legea de profil falimentează întreprinderile?Capcană pentru piața produselor petroliereLászló DIÓSI: Foreign investments come to Moldova due to banking system stabilityCând nu sunt bani de la FMI, emitem VMS! Nikolay BORISSOV: ”Cumpărarea Moldindconbank-ului reprezintă cea mai bună achiziție de pe piața moldovenească, deși e și cea mai riscantă” Jocuri în ping-pong petrolierAnul bancar 2020 – pandemic, profitabilStraniul an 2020: smerenie, revoltă, acceptarea noii realități”Jocurile foamete” ale pieței valutareCum să îmblânzim lichiditățileVeaceslav IONIȚĂ: Guvernul a omorât businessul, dar a cochetat cu populațiaOamenii și businessul: Selecția naturală și nenaturalăAlexandru BURDEINÎI: Să fii etic în afaceri devine vitalIndicatorii macroeconomice de baza in MoldovaZilnic: Cursul de schimb valutar la toate bancile comerciale din MoldovaZilnic: Pretul PECO

Un nou brunch cu clienții Retail: „Produsul de bază al maib este starea noastră de bine. Suntem bine”

Un nou brunch cu clienții Retail: „Produsul de bază al maib este starea noastră de bine. Suntem bine”

Maib a invitat clienții din localitățile raionului Strășeni și Călărași la un nou eveniment din seria brunchurilor cu clienții pentru a discuta despre serviciile și produsele maib, experiența în relația cu banca, a comunica despre planurile de activitate și strategia centrată pe client.
Este primul brunch organizat în regiune în anul curent, iar unul dintre subiectele cheie discutate a fost creditele preaprobate, contractate direct din aplicația mobilă maibank.
Aliona Stratan, Prim-vicepreședinta maib, responsabilă de Divizia Retail:
„Vreau să vă rog să ne oferiți un cadou: să ne spuneți ce vă place și displace în relația cu maib. Vom lua acest cadou în oficiile noastre, îl vom analiza minuțios, vom vedea ”situația” prin ochii voștri, ai clienților noștri, vom remedia ceea ce provoacă nemulțumiri și vom dezvolta produsele și serviciile bancare astfel încât să fie peste așteptări. Altfel spus, vă rog să ne ajutați să inovăm corect, pentru ca tot ceea ce dezvoltăm să fie valoros pentru fiecare client”.
Atât atmosfera, cât și genericul evenimentului a predispus spre discuții constructive și feedbackuri valoroase.
„Produsul de bază al maib este starea noastră de bine. Suntem bine, dar am aprecia și mai mult dacă ați îmbunătăți aplicația mobilă și… următoarele aspecte”, a inițiat discuția unul dintre clienți.
 
Iar rând pe rând clienții au comunicat, reprezentanții maib au ascultat și luat notițe:
 
„Creditul preaprobat ca opțiune apărută în aplicație a fost o descoperire ideală și deosebit de plăcută. Am avut nevoie, l-am accesat, mi-au venit banii direct pe card. Simplu, ușor, exact când am avut nevoie pentru a rezolva o necesitate. Tare am apreciat că totul s-a întâmplat la distanță, fără a merge la sucursală”, a menționat unul dintre clienți.
„Ne vom bucura dacă în localitățile rurale vor apărea POS-terminale la magazinele comerciale și să renunțăm la cash. E dificil să primești banii pe card și să poți achita doar în numerar la marketul din sat” – a fost doleanța altui client.
”E cam jenant la noi în societate să declari că ai credit, dar mi-am soluționat foarte multe necesități anume datorită acestui produs. De când au apărut creditele preaprobate, știu că în maibank am un prieten de încredere care mă poate împrumuta atunci când am nevoie. Îmi place această relație de prietenie”, a fost feedbackul unei cliente prezente la brunch. 
Menționăm că brunchurile cu clienții persoane fizice se desfășoară periodic, fiind parte din noua filosofie a brandului de a fi mai centrat pe clienți.
Următoarea ediție a brunchurilor cu clienții va fi dedicată cardurilor maib junior.
 
Amintim că suntem la un click distanță, iar clienții maib pot oricând oferi un feedback privind experiența trăită în raport cu serviciile și produsele băncii, expediind un mesaj la adresa experienta.ta@maib.md

Noutați dupa tema