Noutaţi

Datele privind activitatea băncilor comerciale din Republica Moldova la data de 31 Iulie, a.2025Dr. Sándor Csány: Fiind a patra ca mărime, OTP Bank din Moldova va crește atât organic, cât și prin posibile fuziuni și achizitiiȘi pare să fie un loc, dar se pare că nuScott HOCKLANDER: Pentru mine, perseverența cetățenilor moldoveni nu este doar o lecție învățată, ci și un mare exempluSorin MASLO: „Anul 2022 a fost unul de cotitură pentru Combinatul „Cricova”, cifra de afaceri a crescut cu aproape 25%” Ratele depozitelor – la maximum. Conjunctura pieței sau De ce băncile au nevoie de depozitele persoanelor fiziceValeriu LAZĂR:”Dacă statul astăzi nu va susține businessul, mâine nu va avea de la cine colecta impozite”Aeroportul din Chișinău, oglindă a statalitățiiMăsurile monetare contra inflației nemonetareBăncile, ca punct de sprijin pentru economie: au majorat profitul și se pregătesc de provocările din semestrul II din 2022Ministerul Finanțelor și investitorii de pe piața valorilor mobiliare de stat, la culmile volumului de plasarePiața bancară: emoții și cerere sportită. Nu există panicăEste oare pregătită Moldova pentru consecințele economice al războiului din țara vecinăNe așteaptă hiperinflație? Totul depinde de diagnoza corectă și tratamentul prescrisCe se întâmplă pe piața valorilor mobiliare de stat și ce atribuție la aceasta are Banca NaționalăSectorul vinicol, în prag de revoluție: Legea de profil falimentează întreprinderile?Capcană pentru piața produselor petroliereLászló DIÓSI: Foreign investments come to Moldova due to banking system stabilityCând nu sunt bani de la FMI, emitem VMS! Nikolay BORISSOV: ”Cumpărarea Moldindconbank-ului reprezintă cea mai bună achiziție de pe piața moldovenească, deși e și cea mai riscantă” Jocuri în ping-pong petrolierAnul bancar 2020 – pandemic, profitabilStraniul an 2020: smerenie, revoltă, acceptarea noii realități”Jocurile foamete” ale pieței valutareCum să îmblânzim lichiditățileVeaceslav IONIȚĂ: Guvernul a omorât businessul, dar a cochetat cu populațiaOamenii și businessul: Selecția naturală și nenaturalăAlexandru BURDEINÎI: Să fii etic în afaceri devine vitalIndicatorii macroeconomice de baza in MoldovaZilnic: Cursul de schimb valutar la toate bancile comerciale din MoldovaZilnic: Pretul PECO

Sucursala „Hâncești” maib se aliniază noii identități de brand

Sucursala „Hâncești” maib se aliniază noii identități de brand

Mai moderne, mai colorate, cu plus de comoditate și centrate pe client – sunt doar câteva caracteristici ale sucursalelor maib, care se aliniază noii identități de brand, implementând și un nou model operațional.
Seriei renovate s-a alăturat recent și Sucursala „Hâncești”, gata să-și deservească clienții într-un format nou, mai centrat pe client și axat pe deservirea de calitate, rapidă și cu plus de comoditate. 
Snejana Dîrvaru, Directoarea Sucursalei maib „Hâncești”:
„Suntem încântați să deservim clienții maib în condiții moderne și inovatoare, competitive cu cele de peste hotare. Ne bucurăm să surprindem emoții frumoase de încântare atât pentru designul modern, cât și pentru avantajele resimțite de fiecare client – rânduri fluidizate, deservire rapidă, servicii multiple care pot fi efectuate în zona operațiunilor bancare rapide. În asemenea condiții este mai mult decât o plăcere să lucrăm ca echipă și să fim la dispoziția clienților pentru, probabil, cele mai bune servicii bancare”.
Sucursala „Hâncești” este organizată în câteva zone:
Zona de autoservire - dedicată operațiunilor bancare rapide pentru clienții care își doresc să facă autonom și în timp redus anumite operațiuni la terminale de plată, cum ar fi: achitarea facturilor, achitarea creditului, verificarea contului, depunerea numerarului în cont etc.
Zona tranzacțională - permite facilitarea mai multor operațiuni la un singur ghișeu, cu o deservire mai rapidă pentru o listă vastă de operațiuni și, implicit, economie de timp prețios pentru toată lumea.
Zona consultativă este una semi-privată, facilitând comunicarea directă, analizarea necesităților și planurilor complexe personale sau de dezvoltare a afacerii. Această zonă este mai relaxantă, potrivită pentru luarea deciziilor importante, precum cele legate de creditele ipotecare, de afaceri sau altele asemănătoare.
Zona premium „alto” – servicii exclusiviste, experienţe unice în condiţii de maxim confort şi privilegii speciale pentru clienții premium banking.
HUB-ul maib
HUB-ul maib din cadrul Sucursalei „Hâncești” este destinat deservirii clienților din sectorul IMM/ Business Banking, fiind dedicat afacerilor din zona de Sud a țării. În cadrul HUB-ului este amenajată o zonă confortabilă de așteptare și mai multe spații pentru ședințe private, potrivite pentru discuții mai îndelungate privind planurile de afaceri.   
 
Sucursala „Hâncești” se află în municipiul Hâncești, strada Chișinău 6, având program de activitate zilnic, de luni până vineri, între ora 08:30 și 16:30, fără pauză.
Amintim că recent s-au aliniat identității de brand reînnoite și Sucursalele „Ion Creangă”, „Gheorghe Asachi”, „Pușkin” Bălți, „Miron Costin”, „Miron Costin Business Centru”, „Constantin Tănase”, „Decebal”, „Ialoveni”, „Tighina”, „Ștefan cel Mare”, „Dacia”, precum și mai multe agenții maib. Până la sfârșitul acestui an, maib planifică renovarea altor câteva subdiviziuni din Chișinău și raioanele țării, urmărind să ofere clienților plus de confort, deservire profesionistă și abordare personalizată. 
 
Pentru mai multe detalii și informații despre noua identitate de brand maib accesați linkul.
 
Despre maib
Maib este cea mai mare bancă din Moldova, cu 120 de subdiviziuni, 58 de sucursale și 62 de agenții, distribuite uniform pe întreg teritoriul țării. Banca deserveşte circa 30% din populaţia ţării şi este unul dintre cei mai mari angajatori din republică. 

Noutați dupa tema