Noutaţi

Datele privind activitatea băncilor comerciale din Republica Moldova la data de 31 Iulie, a.2025Dr. Sándor Csány: Fiind a patra ca mărime, OTP Bank din Moldova va crește atât organic, cât și prin posibile fuziuni și achizitiiȘi pare să fie un loc, dar se pare că nuScott HOCKLANDER: Pentru mine, perseverența cetățenilor moldoveni nu este doar o lecție învățată, ci și un mare exempluSorin MASLO: „Anul 2022 a fost unul de cotitură pentru Combinatul „Cricova”, cifra de afaceri a crescut cu aproape 25%” Ratele depozitelor – la maximum. Conjunctura pieței sau De ce băncile au nevoie de depozitele persoanelor fiziceValeriu LAZĂR:”Dacă statul astăzi nu va susține businessul, mâine nu va avea de la cine colecta impozite”Aeroportul din Chișinău, oglindă a statalitățiiMăsurile monetare contra inflației nemonetareBăncile, ca punct de sprijin pentru economie: au majorat profitul și se pregătesc de provocările din semestrul II din 2022Ministerul Finanțelor și investitorii de pe piața valorilor mobiliare de stat, la culmile volumului de plasarePiața bancară: emoții și cerere sportită. Nu există panicăEste oare pregătită Moldova pentru consecințele economice al războiului din țara vecinăNe așteaptă hiperinflație? Totul depinde de diagnoza corectă și tratamentul prescrisCe se întâmplă pe piața valorilor mobiliare de stat și ce atribuție la aceasta are Banca NaționalăSectorul vinicol, în prag de revoluție: Legea de profil falimentează întreprinderile?Capcană pentru piața produselor petroliereLászló DIÓSI: Foreign investments come to Moldova due to banking system stabilityCând nu sunt bani de la FMI, emitem VMS! Nikolay BORISSOV: ”Cumpărarea Moldindconbank-ului reprezintă cea mai bună achiziție de pe piața moldovenească, deși e și cea mai riscantă” Jocuri în ping-pong petrolierAnul bancar 2020 – pandemic, profitabilStraniul an 2020: smerenie, revoltă, acceptarea noii realități”Jocurile foamete” ale pieței valutareCum să îmblânzim lichiditățileVeaceslav IONIȚĂ: Guvernul a omorât businessul, dar a cochetat cu populațiaOamenii și businessul: Selecția naturală și nenaturalăAlexandru BURDEINÎI: Să fii etic în afaceri devine vitalIndicatorii macroeconomice de baza in MoldovaZilnic: Cursul de schimb valutar la toate bancile comerciale din MoldovaZilnic: Pretul PECO

La o nouă altitudine: Maib redeschide sucursala „Dacia” aliniind-o noii identități de brand

La o nouă altitudine: Maib redeschide sucursala „Dacia” aliniind-o noii identități de brand

Maib continuă să transforme sucursalele sale conform noii identități de brand anunțate anul trecut pe 7 octombrie. Rând pe rând, fiecare spațiu destinat clienților este adaptat noii palete de culori, noului model operațional, noilor funcționalități, menite să dezvolte relația client – bancă într-un mod simplu și ușor.
Sucursala „Dacia” din inima sectorului Botanica a capitalei se aliniază identității de brand, iar de astăzi va fi și mai primitoare pentru clienții actuali ai băncii, dar și pentru cei noi, care își doresc experiențe bancare de nivelul următor.
Datorită amplasării strategice, concentrează în sine deservirea tuturor segmentelor de clienți, fiind amenajată și o zonă confortabilă alto. Totodată, Sucursala „Dacia” face parte din rețeaua celor patru HUB-uri maib, dedicate deservirii clienților IMM.
Aliona Stratan, Prim-vicepreședinta maib:
„Fiecare redeschidere a sucursalelor renovate reprezintă pentru un noi un pas în plus pentru a fi mai aproape de clienții și partenerii maib, oferindu-le fiecărora condiții optime pentru necesitățile personale și de afaceri pe care le au. A fi orientat către client nu este doar o declarație pe care am făcut-o pentru că sună frumos, ci reprezintă un angajament pe care ni l-am asumat și pe care îl îndeplinim zi de zi prin tot ceea ce facem. Suntem absolut convinși că în noua sa variantă, Sucursala „Dacia” va corespunde așteptărilor clienților și în multe aspecte – le va devansa”.
Leonid Ciobotari, Director al Sucursalei „Dacia”:
„Modernizarea Sucursalei se referă nu doar la un design cool și mobilier nou, dar și la simplificarea proceselor, la reducerea timpului de așteptare și la optimizarea modului de lucru. Este de datoria noastră să dictăm trendurile pe piață, să-i facem pe clienți să se simtă ca acasă atunci când ne pășesc pragul. Ne bucurăm că prin noile schimbări realizate, reușim să ne aliniem atât necesităților clienților, pentru a le oferi experiențe bancare de nivelul următor, cât și tendințelor internaționale din sectorul respectiv”.
La dispoziția clienților Sucursalei „Dacia” sunt câteva zone:
Zona de autoservire - dedicată operațiunilor bancare rapide pentru clienții care își doresc să facă autonom și în timp redus anumite operațiuni la terminale de plată, cum ar fi: achitarea facturilor, achitarea creditului, verificarea contului, depunerea numerarului în cont etc.
Zona tranzacțională - permite facilitarea mai multor operațiuni la un singur ghișeu, cu o deservire mai rapidă pentru o listă vastă de operațiuni și, implicit, economie de timp prețios pentru toată lumea.
Zona consultativă este una semi-privată, facilitând comunicarea directă, analizarea necesităților și planurilor complexe personale sau de dezvoltare a afacerii. Această zonă este mai relaxantă, potrivită pentru luarea deciziilor importante, precum cele legate de creditele ipotecare, de afaceri sau altele asemănătoare.
Zona premium „alto” – servicii exclusiviste, experienţe unice în condiţii de maxim confort şi privilegii speciale pentru clienții premium banking.
HUB-ul maib
HUB-ul maib din cadrul Sucursalei „Dacia” este destinat deservirii individuale a clienților din sectorul IMM. Aceștia sunt consultați de managerul relații, care este disponibil 24/24, 7/7 și poate soluționa orice aspect cu privire la deservirea bancară. În cadrul HUB-ului este amenajată o zonă confortabilă de așteptare și un spațiu pentru ședințe private.     
Sucursala „Dacia” se află în sectorul Botanica al capitalei, pe bulevardul Dacia 30/3, având program zilnic, de luni până vineri, între ora 09:00 și 17:00, fără pauză.
Amintim că recent s-au aliniat identității de brand reînnoite și Sucursalele „Ion Creangă”, „Gheorghe Asachi”, „Pușkin” Bălți, „Miron Costin”, „Miron Costin Business Centru”, „Constantin Tănase”, „Decebal”, „Ialoveni”, „Tighina”, „Ștefan cel Mare”, precum și mai multe agenții maib. Până la sfârșitul acestui an, maib planifică renovarea altor câteva subdiviziuni din Chișinău și raioanele țării, urmărind să ofere clienților plus de confort, deservire profesionistă și abordare personalizată. 
Pentru mai multe detalii și informații despre noua identitate de brand maib accesați linkul.
Despre maib
Maib este cea mai mare bancă din Moldova, cu 120 de subdiviziuni, 58 de sucursale și 62 de agenții, distribuite uniform pe întreg teritoriul țării. Banca deserveşte circa 30% din populaţia ţării şi este unul dintre cei mai mari angajatori din republică. 

Noutați dupa tema