Noutaţi

Datele privind activitatea băncilor comerciale din Republica Moldova la data de 31 Iulie, a.2025Dr. Sándor Csány: Fiind a patra ca mărime, OTP Bank din Moldova va crește atât organic, cât și prin posibile fuziuni și achizitiiȘi pare să fie un loc, dar se pare că nuScott HOCKLANDER: Pentru mine, perseverența cetățenilor moldoveni nu este doar o lecție învățată, ci și un mare exempluSorin MASLO: „Anul 2022 a fost unul de cotitură pentru Combinatul „Cricova”, cifra de afaceri a crescut cu aproape 25%” Ratele depozitelor – la maximum. Conjunctura pieței sau De ce băncile au nevoie de depozitele persoanelor fiziceValeriu LAZĂR:”Dacă statul astăzi nu va susține businessul, mâine nu va avea de la cine colecta impozite”Aeroportul din Chișinău, oglindă a statalitățiiMăsurile monetare contra inflației nemonetareBăncile, ca punct de sprijin pentru economie: au majorat profitul și se pregătesc de provocările din semestrul II din 2022Ministerul Finanțelor și investitorii de pe piața valorilor mobiliare de stat, la culmile volumului de plasarePiața bancară: emoții și cerere sportită. Nu există panicăEste oare pregătită Moldova pentru consecințele economice al războiului din țara vecinăNe așteaptă hiperinflație? Totul depinde de diagnoza corectă și tratamentul prescrisCe se întâmplă pe piața valorilor mobiliare de stat și ce atribuție la aceasta are Banca NaționalăSectorul vinicol, în prag de revoluție: Legea de profil falimentează întreprinderile?Capcană pentru piața produselor petroliereLászló DIÓSI: Foreign investments come to Moldova due to banking system stabilityCând nu sunt bani de la FMI, emitem VMS! Nikolay BORISSOV: ”Cumpărarea Moldindconbank-ului reprezintă cea mai bună achiziție de pe piața moldovenească, deși e și cea mai riscantă” Jocuri în ping-pong petrolierAnul bancar 2020 – pandemic, profitabilStraniul an 2020: smerenie, revoltă, acceptarea noii realități”Jocurile foamete” ale pieței valutareCum să îmblânzim lichiditățileVeaceslav IONIȚĂ: Guvernul a omorât businessul, dar a cochetat cu populațiaOamenii și businessul: Selecția naturală și nenaturalăAlexandru BURDEINÎI: Să fii etic în afaceri devine vitalIndicatorii macroeconomice de baza in MoldovaZilnic: Cursul de schimb valutar la toate bancile comerciale din MoldovaZilnic: Pretul PECO

Mai buni pentru tine: alte două subdiviziuni maib s-au aliniat identității de brand actualizate

Mai buni pentru tine: alte două subdiviziuni maib s-au aliniat identității de brand actualizate

Maib continuă să modernizeze sucursalele și agențiile sale de pe întreg teritoriul țării conform identității de brand actualizate a băncii. De o atmosferă plăcută, mobilier comod, zone de deservire unice, rapiditate în deservire și specialiști dedicați vor avea parte inclusiv clienții Sucursalei „Decebal” și ai Agenției nr. 5 „Ștefan cel Mare”.
În spațiile reorganizate, clienții vor observa nu doar un design nou, dar și procese simplificate, mai multă transparență, agilitate și profesionalism. Amabilitatea, abordarea personalizată, ambianța confortabilă și modelul operațional inovator rămân a fi standardele de performanță pe care banca tinde să le ofere tuturor clienților săi. Sucursala „Decebal” este una dintre cele mai spațioase din întreaga rețea maib, cu mai multe zone de așteptare și zone consultative pentru diverse necesități ale clienților. Grija față de angajați rămâne o prioritate pentru maib, de aceea au fost îmbunătățite inclusiv și condițiile de muncă pentru echipa băncii.
Aliona Stratan, Prim-vicepreședintă maib, responsabilă de Divizia Retail:
„În sucursalele maib ne dorim ca clienții să se simtă ca acasă. Să poată savura o cafea în timp ce așteaptă în rând, într-o atmosferă liniștită, comodă, exact ca în livingul de acasă. Depunem eforturi pentru ca așteptarea să fie maxim atât timp cât să servești o cafea, iar pentru serviciile rapide, care pot fi realizate de sine stătător, la dispoziția clienților sunt bancomatele moderne și terminalele de autoservire. Aici, clienții au posibilitatea să realizeze o diversitate de operațiuni fără a fi nevoie de un consultant. Totuși, pentru ajutor rapid și profesionist, în sală sunt prezenți întotdeauna consultanții clienți, gata să explice, să îndrume și să facă experiența clienților mai simplă și mai plăcută”.
La fel ca și în celelalte sucursale renovate conform identității de brand actualizate a băncii, Sucursala „Decebal” dispune de 3 zone unice, destinate pentru diverse necesități ale clienților. Acestea au fost astfel gândite pentru a reduce timpul de aștepare, pentru a realiza mai multe operațiuni la un singur consultant și, desigur, pentru a le oferi maximă intimitate clienților, nevoile cărora necesită mai multă atenție și timp în identificarea unor soluții.
Zona de autoservire - dedicată operațiunilor bancare rapide pentru clienții care își doresc să facă autonom și în timp redus anumite operațiuni la terminale de plată, cum ar fi: achitarea facturilor, achitarea creditului, verificarea contului, depunerea numerarului în cont etc.
Zona tranzacțională - permite facilitarea mai multor operațiuni la un singur ghișeu, cu o deservire mai rapidă pentru o listă vastă de operațiuni și, implicit, economie de timp prețios pentru toată lumea.
Zona consultativă este una semi-privată, facilitând comunicarea directă, analizarea necesităților și planurilor complexe personale sau de dezvoltare a afacerii. Această zonă este mai relaxantă, potrivită pentru luarea deciziilor importante, precum cele legate de creditele ipotecare, de afaceri sau altele asemănătoare.
Sucursala „Decebal” este localizată pe bd. Decebal 139 și activează de luni până vineri, între ora 09:00 și 17:00. Agenţia nr.5 a Sucursalei „Ștefan cel Mare” se găsește pe bd. Ștefan cel Mare și Sfânt 124 și are program de lucru de luni până vineri, între ora 09:00 și 17:00.
Amintim că recent s-au aliniat identității de brand reînnoite și Sucursalele „Ion Creangă”, „Gheorghe Asachi”, „Pușkin” Bălți, „Miron Costin”, „Miron Costin Business Centru”, „Constantin Tănase”, precum și mai multe agenții maib.
Pentru mai multe detalii și informații despre noua identitate de brand maib accesați linkul.
Despre maib
Maib este cea mai mare bancă din Moldova, care înglobează 120 de subdiviziuni, 58 de sucursale și 62 de agenții, distribuite uniform pe întreg teritoriul țării. Prin rețeaua sa vastă maib deservește circa un milion de clienți – corporații, întreprinderi mici și mijlocii, persoane fizice.

Noutați dupa tema