Noutaţi

Datele privind activitatea băncilor comerciale din Republica Moldova la data de 31 Iulie, a.2025Dr. Sándor Csány: Fiind a patra ca mărime, OTP Bank din Moldova va crește atât organic, cât și prin posibile fuziuni și achizitiiȘi pare să fie un loc, dar se pare că nuScott HOCKLANDER: Pentru mine, perseverența cetățenilor moldoveni nu este doar o lecție învățată, ci și un mare exempluSorin MASLO: „Anul 2022 a fost unul de cotitură pentru Combinatul „Cricova”, cifra de afaceri a crescut cu aproape 25%” Ratele depozitelor – la maximum. Conjunctura pieței sau De ce băncile au nevoie de depozitele persoanelor fiziceValeriu LAZĂR:”Dacă statul astăzi nu va susține businessul, mâine nu va avea de la cine colecta impozite”Aeroportul din Chișinău, oglindă a statalitățiiMăsurile monetare contra inflației nemonetareBăncile, ca punct de sprijin pentru economie: au majorat profitul și se pregătesc de provocările din semestrul II din 2022Ministerul Finanțelor și investitorii de pe piața valorilor mobiliare de stat, la culmile volumului de plasarePiața bancară: emoții și cerere sportită. Nu există panicăEste oare pregătită Moldova pentru consecințele economice al războiului din țara vecinăNe așteaptă hiperinflație? Totul depinde de diagnoza corectă și tratamentul prescrisCe se întâmplă pe piața valorilor mobiliare de stat și ce atribuție la aceasta are Banca NaționalăSectorul vinicol, în prag de revoluție: Legea de profil falimentează întreprinderile?Capcană pentru piața produselor petroliereLászló DIÓSI: Foreign investments come to Moldova due to banking system stabilityCând nu sunt bani de la FMI, emitem VMS! Nikolay BORISSOV: ”Cumpărarea Moldindconbank-ului reprezintă cea mai bună achiziție de pe piața moldovenească, deși e și cea mai riscantă” Jocuri în ping-pong petrolierAnul bancar 2020 – pandemic, profitabilStraniul an 2020: smerenie, revoltă, acceptarea noii realități”Jocurile foamete” ale pieței valutareCum să îmblânzim lichiditățileVeaceslav IONIȚĂ: Guvernul a omorât businessul, dar a cochetat cu populațiaOamenii și businessul: Selecția naturală și nenaturalăAlexandru BURDEINÎI: Să fii etic în afaceri devine vitalIndicatorii macroeconomice de baza in MoldovaZilnic: Cursul de schimb valutar la toate bancile comerciale din MoldovaZilnic: Pretul PECO

Dublă apreciere pentru FinComBank la concursul Marca Comercială a Anului

Dublă apreciere pentru FinComBank la concursul Marca Comercială a Anului

FinComBank a obținut două noi premii la concursul Marca Comercială a Anului 2021. Ceremonia de premiere a avut loc în cadrul evenimentului anual Gala Businessului Moldovenesc, organizat de Camera de Comerţ şi Industrie, unde FinComBank a fost premiat cu distincția supremă „Mercuriul de Aur” în cadrul nominalizării „Business online” și cu medalie de aur în cadrul nominalizării „Marca comercială responsabilă social”, în categoria „Servicii financiare”.
Anul acesta, palmaresul băncii a fost completat cu un premiu valoros, trofeul de cristal și „Mercuriul de Aur” în cadrul nominalizării „BUSINESS ONLINE”, ceea ce confirmă că FinComBank este una din cele mai vizibile bănci online, care oferă produse și servicii inovative, și că din ce în ce mai mulți clienți preferă bankingul online, disponibil la orice oră și în orice zi.  
„Premiul «BUSINESS ONLINE» este unul foarte valoros pentru noi, deoarece se încadrează pe deplin în strategia de lungă durată a Băncii, a cărei prioritate principală este digitalizarea produselor și serviciilor și migrarea clienților către mediul online. Acest trofeu subliniază rodul muncii echipei noastre, care de la an la an dă dovadă de dedicație, perseverență, implicare și rezultate remarcabile. Și nu în ultimul rând, această distincție reprezintă recunoaștere din partea clienților noștri, acesta fiind cel mai important criteriu după care ne ghidăm în activitatea Băncii”, a declarat Elena STOVBUN, Directorul Departamentului Dezvoltării Business, FinComBank.
Un alt trofeu cucerit de FinComBank este medalia de aur, nominalizarea „MARCA COMERCIALĂ RESPONSABILĂ SOCIAL”, oferit pentru implicare activă în viața socială. În 2021, au fost organizate și desfășurate multe campanii educaționale, sociale, caritabile, precum și multe altele, iar unele au devenit deja o tradiție frumoasă pentru Bancă.
Suntem onorați pentru distincția obținută în cadrul acestui concurs. Premiul în nominalizarea «Marca comercială responsabilă social» este un indicator forte, care confirmă eforturile noastre în domeniul educației, sănătății, antreprenoriatului, carității, precum și în vederea creării unei ambianțe plăcute pentru fiece angajat. FinComBank susținem oameni, vise și viitorul, iar pe lângă acestea, trofeul confirmă că avem curaj să schimbăm lucruri, că suntem responsabili în acțiunile noastre, că generăm impact pozitiv și că mizăm pe transparență și suntem deschiși cu clienții, acționarii, angajații și voluntarii noștri”, a afirmat Svetlana Mironova, Președintele Interimar al Comitetului de Conducere, FinComBank.
În 2021, au fost lansate în premieră multe inovații, ceea ce i-a oferit Băncii o distincție importantă. Astfel, FinComBank a lansat un update pentru aplicaţia FinComPay, care îmbină ultimele tendinţe tech din domeniul banking-ului și permite deschiderea unui depozit sau a unui card online, precum și multe altele. A fost lansat un nou serviciu pentru primirea transferurilor Western Union direct pe card, folosind serviciul T2C. În premieră pe piața autohtonă, FinComBank a lansat primul card de credit din Moldova cu perioada de graţie de până la 90 de zile, Cardul de credit OPTI, care poate fi solicitat și online.
Banca a extins tipurile de depozite și a lansat Depozitul AVANS Fix cu plata dobânzii în avans, un produs exclusiv şi absolut nou în Republica Moldova. Mai mult decât atât, FinComBank a fost prima bancă din țară care a lansat a doua versiune a tehnologiei 3D Secure, ce permite realizarea în maximă siguranță a tranzacțiilor și a transferurilor de bani folosind biometria, și anume Face ID și Touch ID.
Anul 2021 a fost un an semnificativ deoarece:

  • Serviciul de primire online a remiterilor de bani pe card a crescut cu 350%. Acesta include serviciul T2C, și anume primirea banilor expediați prin Ria Money Transfer, Western Union, Contact și Unistream, și serviciul Primirea transferului Zolotaya Korona pe card;
  • 45% din credite au fost solicitate online;
  • S-a înregistrat o creștere cu 43% a cardurilor deschise online;
  • Numărul utilizatorilor noi a aplicației FinComPay a crescut cu 210%;
  • Durata medie a interacțiunii utilizatorilor cu FinComPay app a înregistrat o creștere cu 260%;
  • 84% sunt utilizatori activi ai aplicației FinComPay, care folosesc app-ul lunar;
  • Numărul transferurile P2P de la card la card a crescut cu 17%;
  • Numărul transferurilor pe conturile altor clienți a crescut cu 50%;
  • Numărul tranzacțiilor realizate folosind șabloanele a crescut cu 140%;
  • 82% dintre tranzacțiile efectuate de persoanele juridice au fost realizate prin Internet și Mobile Banking FinComPay Business. Majoritatea persoanelor juridice preferă operațiunile online și folosesc activ serviciile bancare la distanță.
Reamintim că printre premiile și distincțiile primite de FinComBank în 2021 se numără și: „TOP 3 bănci din Republica Moldova, prestatoare de servicii online pentru business”, oferit în cadrul forumului internaţional „Digital Forum 2021”; „Leader in Moneysend: Clickpay.md” distincție acordată de Mastercard, pentru leadership în domeniul transferurilor bănești; „For promoting P2P transfers”, premiu oferit de Visa, pentru promovarea transferurilor P2P între carduri; marele trofeu în categoria BĂNCI, în cadrul Concursului Mărcilor Recunoscute Notorium Trademark Awards, precum și medalia de aur în categoria FINTECH pentru brandul Clickpay.md.
FinComBank – într-un pas prin viață!
 

Noutați dupa tema