Noutaţi

Datele privind activitatea băncilor comerciale din Republica Moldova la data de 31 Iulie, a.2025Dr. Sándor Csány: Fiind a patra ca mărime, OTP Bank din Moldova va crește atât organic, cât și prin posibile fuziuni și achizitiiȘi pare să fie un loc, dar se pare că nuScott HOCKLANDER: Pentru mine, perseverența cetățenilor moldoveni nu este doar o lecție învățată, ci și un mare exempluSorin MASLO: „Anul 2022 a fost unul de cotitură pentru Combinatul „Cricova”, cifra de afaceri a crescut cu aproape 25%” Ratele depozitelor – la maximum. Conjunctura pieței sau De ce băncile au nevoie de depozitele persoanelor fiziceValeriu LAZĂR:”Dacă statul astăzi nu va susține businessul, mâine nu va avea de la cine colecta impozite”Aeroportul din Chișinău, oglindă a statalitățiiMăsurile monetare contra inflației nemonetareBăncile, ca punct de sprijin pentru economie: au majorat profitul și se pregătesc de provocările din semestrul II din 2022Ministerul Finanțelor și investitorii de pe piața valorilor mobiliare de stat, la culmile volumului de plasarePiața bancară: emoții și cerere sportită. Nu există panicăEste oare pregătită Moldova pentru consecințele economice al războiului din țara vecinăNe așteaptă hiperinflație? Totul depinde de diagnoza corectă și tratamentul prescrisCe se întâmplă pe piața valorilor mobiliare de stat și ce atribuție la aceasta are Banca NaționalăSectorul vinicol, în prag de revoluție: Legea de profil falimentează întreprinderile?Capcană pentru piața produselor petroliereLászló DIÓSI: Foreign investments come to Moldova due to banking system stabilityCând nu sunt bani de la FMI, emitem VMS! Nikolay BORISSOV: ”Cumpărarea Moldindconbank-ului reprezintă cea mai bună achiziție de pe piața moldovenească, deși e și cea mai riscantă” Jocuri în ping-pong petrolierAnul bancar 2020 – pandemic, profitabilStraniul an 2020: smerenie, revoltă, acceptarea noii realități”Jocurile foamete” ale pieței valutareCum să îmblânzim lichiditățileVeaceslav IONIȚĂ: Guvernul a omorât businessul, dar a cochetat cu populațiaOamenii și businessul: Selecția naturală și nenaturalăAlexandru BURDEINÎI: Să fii etic în afaceri devine vitalIndicatorii macroeconomice de baza in MoldovaZilnic: Cursul de schimb valutar la toate bancile comerciale din MoldovaZilnic: Pretul PECO

10.000 de posesori ai cardurilor sociale au beneficiat deja de premii în cadrul campaniei naționale „Alături de Moldova, alături de fiecare”

10.000 de posesori ai cardurilor sociale au beneficiat deja de premii în cadrul campaniei naționale „Alături de Moldova, alături de fiecare”

Chișinău, 27 aprilie 2022.  Aproximativ 10.000 de cetățeni moldoveni care dețin carduri sociale Victoriabank au beneficiat de ofertele campaniei naționale „Alături de Moldova, alături de fiecare” în doar două săptămâni de la lansarea acesteia.
Astfel, în perioada 15 – 31 martie 2022: 

  • Aproximativ 5.000 de clienți au primit 10% cashback la plata facturilor online pentru serviciile comunale;
  • Alți aproximativ 5.000 de clienți au primit 10% cashback după cumpărăturile făcute în farmacii;
  • Aproximativ 200 de oameni au primit bonus garantat de 200 de lei. Prin urmare, Victoriabank a oferit circa 40.000 de lei bonus pentru clienții care au deschis carduri sociale în perioada menționată mai sus.
 
Ce spun clienții Victoriabank despre campania „Alături de Moldova, alături de fiecare”:
  • „Sunt pensionară. Am aflat despre campania națională „Aproape de Moldova, aproape de fiecare” de la fiul meu, care m-a și ajutat acum un an să îmi fac un card social la Victoriabank. După ce, în luna martie, mi-am cumpărat medicamentele necesare de la farmacie, am primit înapoi pe card 10% din suma dată pe acele preparate. M-am bucurat foarte mult! Vă dați seama cât de important e pentru un pensionar din Moldova fiecare leu economisit!”.
  • „Eu sunt în concediul pentru îngrijirea copilului și am primit 10% cashback după ce am plătit online, prin VB24, facturile pe martie pentru serviciile comunale. Cu acești bani am făcut alte cumpărături necesare pentru bebelușul meu”.
Inițiativa socială de amploare „Alături de Moldova, alături de fiecare”, cu un buget de cel puțin 10 milioane de lei, a fost lansată de către Victoriabank în data de 11 martie 2022 și va fi implementată până la sfârșitul anului curent.
Prima acțiune din cadrul acestei campanii naționale a demarat pe 15 martie. Este vorba despre o ofertă specială pentru toți deținătorii cardurilor sociale, cu o serie de beneficii suplimentare. 
 
Toți cei care au un card social sau urmează să și-l perfecteze trebuie să știe că acesta este emis și deservit gratuit. Mai mult decât atât, până pe  30 iunie 2022, clienții beneficiază de avantaje suplimentare:


 
  • 10% cashback la cumpărăturile efectuate în farmaciile din țară (valoarea lunară maximă a cashbackului – 100 de lei);
  • 10% cashback  la plata facturilor online, prin VB24, pentru serviciile comunale (valoarea lunară maximă a cashbackului – 100 de lei);
  • Pot retrage MDL din orice bancomat din țară fără a plăti vreun comision;
  • Cei care își faci un card social la Victoriabank până pe 30 iunie 2022 inclusiv, primesc de la bancă un bonus de 200 de lei atunci când pe noul card este transferată prima pensie sau alocație;  
  • Livrare gratuită a cardului oriunde în Moldova.
 
Detalii despre alte beneficii ale cardului social poți afla aici.
 
În cadrul campaniei „Alături de Moldova, alături de fiecare”, Victoriabank a lansat și un depozit special pentru persoanele cu vârsta de peste 60 de ani – Alături VB, care poate fi constituit pentru o perioadă de până la 18 luni, cu dobândă avantajoasă de până la 8,75%. Mai multe informații despre acest depozit puteți afla aici.
 
Totodată, Victoriabank este în continuare alături de antreprenorii din Republica Moldova prin campania „Eu sunt IMM”, după ce, în anul 2020, a fost inițiată o altă campanie de susținere a producătorilor autohtoni, care a avut genericul #CumpărăDeLângăTine. De sprijin au parte și oamenii de cultură, precum și sportivii, în cadrul campaniilor de responsabilitate socială corporativă pentru Teatrul Geneza Art din Chișinău și Federația de Baschet din Moldova, așa cum Victoriabank a fost alături și de artiștii Teatrului de Operă și Balet „Maria Bieșu”, dar și de alte instituții de cultură. Printre acțiunile similare se numără și susținerea organizației „Copil. Comunitate. Familie” (CCF Moldova) prin campania „Povești de acasă”, licitația de caritate „Cumpără artă, susține un copil” și „Gala Generozității”. De asemenea, la începutul pandemiei de COVID-19, în anul 2020, Victoriabank a donat 250 de mii de lei Spitalului Clinic de Boli Infecțioase „Toma Ciorbă” din Chișinău, în sprijinul luptei contra noului tip de coronavirus și a oferit susținere clienților persoane fizice, aplicând la cerere amânarea plăților pentru credite.
 
Victoriabank nu a putut să rămână indiferentă nici față de cetățenii ucraineni care s-au refugiat în Republica Moldova în urma conflictului militar din țara lor. Astfel, aproximativ 3.000 de refugiați ucraineni au fost deserviți de către Victoriabank, fiind efectuate tranzacții de cumpărare de hrivne în valoare de peste 10 milioane de lei, echivalentul a aproximativ 500 de mii de euro (peste 16 milioane de hrivne), la cursul oficial al BNM. În același timp, Victoriabank este partener al platformei Fagura în colectarea fondurilor pentru refugiații ucraineni veniți în Republica Moldova. Banca asigură sistemul de tranzacționare a plăților efectuate de către donatori pe platforma Fagura cu 0% comision.
 
 
 

Noutați dupa tema