Noutaţi

Datele privind activitatea băncilor comerciale din Republica Moldova la data de 31 Iulie, a.2025Dr. Sándor Csány: Fiind a patra ca mărime, OTP Bank din Moldova va crește atât organic, cât și prin posibile fuziuni și achizitiiȘi pare să fie un loc, dar se pare că nuScott HOCKLANDER: Pentru mine, perseverența cetățenilor moldoveni nu este doar o lecție învățată, ci și un mare exempluSorin MASLO: „Anul 2022 a fost unul de cotitură pentru Combinatul „Cricova”, cifra de afaceri a crescut cu aproape 25%” Ratele depozitelor – la maximum. Conjunctura pieței sau De ce băncile au nevoie de depozitele persoanelor fiziceValeriu LAZĂR:”Dacă statul astăzi nu va susține businessul, mâine nu va avea de la cine colecta impozite”Aeroportul din Chișinău, oglindă a statalitățiiMăsurile monetare contra inflației nemonetareBăncile, ca punct de sprijin pentru economie: au majorat profitul și se pregătesc de provocările din semestrul II din 2022Ministerul Finanțelor și investitorii de pe piața valorilor mobiliare de stat, la culmile volumului de plasarePiața bancară: emoții și cerere sportită. Nu există panicăEste oare pregătită Moldova pentru consecințele economice al războiului din țara vecinăNe așteaptă hiperinflație? Totul depinde de diagnoza corectă și tratamentul prescrisCe se întâmplă pe piața valorilor mobiliare de stat și ce atribuție la aceasta are Banca NaționalăSectorul vinicol, în prag de revoluție: Legea de profil falimentează întreprinderile?Capcană pentru piața produselor petroliereLászló DIÓSI: Foreign investments come to Moldova due to banking system stabilityCând nu sunt bani de la FMI, emitem VMS! Nikolay BORISSOV: ”Cumpărarea Moldindconbank-ului reprezintă cea mai bună achiziție de pe piața moldovenească, deși e și cea mai riscantă” Jocuri în ping-pong petrolierAnul bancar 2020 – pandemic, profitabilStraniul an 2020: smerenie, revoltă, acceptarea noii realități”Jocurile foamete” ale pieței valutareCum să îmblânzim lichiditățileVeaceslav IONIȚĂ: Guvernul a omorât businessul, dar a cochetat cu populațiaOamenii și businessul: Selecția naturală și nenaturalăAlexandru BURDEINÎI: Să fii etic în afaceri devine vitalIndicatorii macroeconomice de baza in MoldovaZilnic: Cursul de schimb valutar la toate bancile comerciale din MoldovaZilnic: Pretul PECO

Victoriabank susține în continuare Federația de Baschet din Republica Moldova

Victoriabank susține în continuare Federația de Baschet din Republica Moldova

  • Parteneriatul dintre Victoriabank și Federația de Baschet, stabilit în 2021, continuă în 2022
  • Victoriabank este sponsor principal al activităților Federației de Baschet
Chișinău, 20 aprilie 2022. Victoriabank continuă parteneriatul stabilit anul trecut cu Federația de Baschet din Republica Moldova, fiind sponsorul principal al acesteia, sprijinind financiar activitățile structurii și pe sportivi pentru atingerea unor noi performanțe. 
„Am declarat anul trecut că Victoriabank stabilește o colaborare de lungă durată cu Federația de  Baschet din Moldova. Pentru că ne respectăm promisiunile, dar și pentru că am văzut că, în urma sprijinului acordat de noi, au fost obținute rezultate remarcabile, parteneriatul nostru continuă în acest an. Suntem convinși că pasionații de baschet, fie că sunt copii care îl joacă în curtea blocului sau în sala de sport a școlii, fie că sunt sportivi profesioniști,  trebuie susținuți. Asta și pentru că baschetul e un joc de echipă, dinamic, spectaculos, la fel ca și activitatea unei bănci. Totodată,  știm că, fără sprijin financiar adecvat, nu pot fi organizate competiții naționale, iar fără acestea, sportivii noștri nici nu pot spera că vor obține performanțe în străinătate. În acest mod, investind în sportivii de toate vârstele, investim în viitorul Republicii Moldova”, a spus șeful Direcției Relații cu Publicul și Marketing Victoriabank, Sorin Bălănel.  
La rândul său, președintele Federației de Baschet din Republica Moldova, Alexandr Abramciuc, a menționat următoarele: „Am solicitat susținere financiară de la câteva bănci, dar numai Victoriabank a dat curs cererii noastre și a acceptat să ne sponsorizeze. Ne-am convins că noi, Federația de profil și Victoriabank, avem un scop comun - dezvoltarea baschetului din țara noastră. Astfel, datorită sprijinului oferit anul trecut, am organizat Cupa Națională Victoriabank, încheiată în decembrie 2021. Mai apoi, a fost lansată Superliga Victoriabank, la care au participat cele mai bune cluburi de baschet din diverse localități ale Moldovei. Mai mult, trei echipe (fete și băieți) au participat la FIBA European Challengers 2021, iar două dintre acestea au urcat pe podiumul de premiere, ocupând locul 3. De asemenea, am reușit să acordăm ajutor financiar sportivilor noștri. În acest an, urmează să organizăm Campionatul Național juniori, cu participarea echipelor U12, U14, U16 și U18 (fete și băieți), precum și Campionatul Național printre adulți (femei și bărbați)”.
„Știm foarte bine ce înseamnă performanța în banking și în sport de la Banca Transilvania, care susține financiar de mulți ani brandul municipiului Cluj-Napoca –  Clubul Sportiv U-BT și  echipa U-Banca Transilvania, precum și Federația Română de Baschet (FRB). Banca Transilvania sprijină din 2016 activitatea și planurile FRB, echipele naționale, precum și proiectele educaționale în baschet, pentru că este cel mai mare suporter al acestui sport”, a adăugat șeful Direcției Relații cu Publicul și Marketing Victoriabank, Sorin Bălănel.  
Activitățile de sprijinire a Federației de Baschet din Republica Moldova sunt componente ale campaniei naționale „Alături de Moldova, alături de fiecare”. Mai multe informații despre această inițiativă de amploare, cu un buget de cel puțin 10 milioane de lei, aflați aici, aici și aici.
De asemenea, Federația de Baschet din Republica Moldova este susținută financiar în cadrul activităților de CSR (Responsabilitate Socială Corporativă) ale Victoriabank. Printre evenimentele similare, desfășurate cu sprijinul Victoriabank, se numără:  sponsorizarea Teatrului Geneza Art, susținerea   organizației „Copil. Comunitate. Familie” (CCF Moldova) prin campania „Povești de acasă”, licitația de caritate „Cumpără artă, susține un copil” și „Gala Generozității”. Anul trecut, Victoriabank a lansat o campanie de susținere a întreprinderilor mici și mijlocii – Eu sunt IMM, prin care dorește să facă auzite poveștile cu și despre oameni întreprinzători, care inspiră,  care caută soluții cu mult curaj și determinare. În 2020,
Victoriabank a inițiat o campanie de susținere a producătorilor autohtoni, care a avut genericul #CumpărăDeLângăTine. la începutul pandemiei de COVID-19, în anul 2020, Victoriabank a donat 250 de mii de lei Spitalului Clinic de Boli Infecțioase „Toma Ciorbă” din Chișinău pentru lupta contra noului tip de coronavirus și a oferit sprijin clienților persoane fizice, aplicând la cerere amânarea plăților pentru credite. Anterior, banca a susținut financiar mai multe instituții de cultură, printre care Teatrul Național de Operă și Balet „Maria Bieșu”.

Noutați dupa tema