Noutaţi

Datele privind activitatea băncilor comerciale din Republica Moldova la data de 31 Iulie, a.2025Dr. Sándor Csány: Fiind a patra ca mărime, OTP Bank din Moldova va crește atât organic, cât și prin posibile fuziuni și achizitiiȘi pare să fie un loc, dar se pare că nuScott HOCKLANDER: Pentru mine, perseverența cetățenilor moldoveni nu este doar o lecție învățată, ci și un mare exempluSorin MASLO: „Anul 2022 a fost unul de cotitură pentru Combinatul „Cricova”, cifra de afaceri a crescut cu aproape 25%” Ratele depozitelor – la maximum. Conjunctura pieței sau De ce băncile au nevoie de depozitele persoanelor fiziceValeriu LAZĂR:”Dacă statul astăzi nu va susține businessul, mâine nu va avea de la cine colecta impozite”Aeroportul din Chișinău, oglindă a statalitățiiMăsurile monetare contra inflației nemonetareBăncile, ca punct de sprijin pentru economie: au majorat profitul și se pregătesc de provocările din semestrul II din 2022Ministerul Finanțelor și investitorii de pe piața valorilor mobiliare de stat, la culmile volumului de plasarePiața bancară: emoții și cerere sportită. Nu există panicăEste oare pregătită Moldova pentru consecințele economice al războiului din țara vecinăNe așteaptă hiperinflație? Totul depinde de diagnoza corectă și tratamentul prescrisCe se întâmplă pe piața valorilor mobiliare de stat și ce atribuție la aceasta are Banca NaționalăSectorul vinicol, în prag de revoluție: Legea de profil falimentează întreprinderile?Capcană pentru piața produselor petroliereLászló DIÓSI: Foreign investments come to Moldova due to banking system stabilityCând nu sunt bani de la FMI, emitem VMS! Nikolay BORISSOV: ”Cumpărarea Moldindconbank-ului reprezintă cea mai bună achiziție de pe piața moldovenească, deși e și cea mai riscantă” Jocuri în ping-pong petrolierAnul bancar 2020 – pandemic, profitabilStraniul an 2020: smerenie, revoltă, acceptarea noii realități”Jocurile foamete” ale pieței valutareCum să îmblânzim lichiditățileVeaceslav IONIȚĂ: Guvernul a omorât businessul, dar a cochetat cu populațiaOamenii și businessul: Selecția naturală și nenaturalăAlexandru BURDEINÎI: Să fii etic în afaceri devine vitalIndicatorii macroeconomice de baza in MoldovaZilnic: Cursul de schimb valutar la toate bancile comerciale din MoldovaZilnic: Pretul PECO

Maib lansează proiectul de redesign al aplicației mobile maibank

Maib lansează proiectul de redesign al aplicației mobile maibank

Echipa maib este încântată să anunțe despre demararea unui proiect grandios de redesign al aplicației de mobile banking pentru clienții persoane fizice – maibank. Proiectul va contribui semnificativ la îmbunătățirea experienței de utilizare a aplicației (User Experience, prescurtat - UX) și la creșterea acesteia la nivelul următor.
 
În acest proiect de anvergură banca se angajează împreună cu una dintre companiile internaționale cu renume și experiență de succes în elaborarea de interfețe web și mobile, selectată împreună cu partenerul strategic al maib - Mastercard.
 
Aliona Stratan, prim-vicepreședinta maib:
„Demararea acestui proiect reprezintă o etapă mult așteptată de noi. În 2020 și 2021 am investit mult efort pentru a aduce cât mai multe servicii în aplicație, oferind maximum confort de a face banking fără a veni în sucursală. Deși vom continua să integrăm servicii noi în aplicația mobilă, acum ne vom concentra în paralel să creăm și cea mai bună experiență a clienților în online. Regretăm că posibil experiența de până acum nu a fost una ideală și pe măsura așteptărilor, însă sunt sigură că prin acest proiect vom aduce o experiență de mobile banking mult peste așteptările clienților. Mai mult decât atât, clienții sunt cei care vor co-crea alături de noi, un grup de clienți fiind antrenați în procesul de redesign, comunicându-ne ce-și doresc, ce așteptări au și le mulțumesc pentru că împreună avansăm la nivelul următor”.
 
Proiectul va derula pe parcursul a 6 luni, timp în care echipa maib, alături de cei mai buni specialiști în Business Consulting, User Research, User Experience, User Interface Design, dar și alături de clienți ai băncii vor munci cot la cot pentru a crea o versiune complet nouă și considerabil îmbunătățită a aplicației mobile maibank.
 
Actualmente grupul de lucru analizează cele mai bune practici ale liderilor mondiali din domeniul bancar și Fintech, intervievează utilizatorii aplicației mobile pentru a afla opiniile și posibilele dificultăți cu care se confruntă, toate acestea pentru a oferi o experiență net superioară în comparație cu orice altă soluție locală sau regională, a răspunde și anticipa așteptările clienților.  
 
Grupul de lucru va aprecia feedbackul fiecărui client privind experiența de utilizare a aplicației mobile maibank, motiv pentru care îi invită să-și spună părerea și să ofere recomandări completând chestionarul.
 
Împreună la nivelul următor!  

Noutați dupa tema