Noutaţi

Datele privind activitatea băncilor comerciale din Republica Moldova la data de 31 Iulie, a.2025Dr. Sándor Csány: Fiind a patra ca mărime, OTP Bank din Moldova va crește atât organic, cât și prin posibile fuziuni și achizitiiȘi pare să fie un loc, dar se pare că nuScott HOCKLANDER: Pentru mine, perseverența cetățenilor moldoveni nu este doar o lecție învățată, ci și un mare exempluSorin MASLO: „Anul 2022 a fost unul de cotitură pentru Combinatul „Cricova”, cifra de afaceri a crescut cu aproape 25%” Ratele depozitelor – la maximum. Conjunctura pieței sau De ce băncile au nevoie de depozitele persoanelor fiziceValeriu LAZĂR:”Dacă statul astăzi nu va susține businessul, mâine nu va avea de la cine colecta impozite”Aeroportul din Chișinău, oglindă a statalitățiiMăsurile monetare contra inflației nemonetareBăncile, ca punct de sprijin pentru economie: au majorat profitul și se pregătesc de provocările din semestrul II din 2022Ministerul Finanțelor și investitorii de pe piața valorilor mobiliare de stat, la culmile volumului de plasarePiața bancară: emoții și cerere sportită. Nu există panicăEste oare pregătită Moldova pentru consecințele economice al războiului din țara vecinăNe așteaptă hiperinflație? Totul depinde de diagnoza corectă și tratamentul prescrisCe se întâmplă pe piața valorilor mobiliare de stat și ce atribuție la aceasta are Banca NaționalăSectorul vinicol, în prag de revoluție: Legea de profil falimentează întreprinderile?Capcană pentru piața produselor petroliereLászló DIÓSI: Foreign investments come to Moldova due to banking system stabilityCând nu sunt bani de la FMI, emitem VMS! Nikolay BORISSOV: ”Cumpărarea Moldindconbank-ului reprezintă cea mai bună achiziție de pe piața moldovenească, deși e și cea mai riscantă” Jocuri în ping-pong petrolierAnul bancar 2020 – pandemic, profitabilStraniul an 2020: smerenie, revoltă, acceptarea noii realități”Jocurile foamete” ale pieței valutareCum să îmblânzim lichiditățileVeaceslav IONIȚĂ: Guvernul a omorât businessul, dar a cochetat cu populațiaOamenii și businessul: Selecția naturală și nenaturalăAlexandru BURDEINÎI: Să fii etic în afaceri devine vitalIndicatorii macroeconomice de baza in MoldovaZilnic: Cursul de schimb valutar la toate bancile comerciale din MoldovaZilnic: Pretul PECO

Experiența clienților - busola care ne ajută să avansăm la nivelul următor

Experiența clienților - busola care ne ajută să avansăm la nivelul următor

O nouă întâlnire cu clienții marca maib și a treia la număr în acest an și format a avut loc recent, de această dată fiind organizată în municipiul Bălți. Printre invitați au fost clienți persoane fizice din zona de nord, care pe parcursul anului au oferit feedbackuri despre interacțiunea cu produsele și serviciile băncii și care au contribuit prin opiniile exprimate la implementarea de noi dezvoltări și îmbunătățiri de procese.
 
„Dacă ați fi în poziția noastră, ați lucra la maib, ce schimbări ați face pentru a avea o experiență bancară și mai bună?” – a fost întrebarea care a generat și în cadrul celui de-al treilea brunch cele mai multe discuții.
 
Au curs feedbackuri referitoare la produsele și serviciile bancare ale maib, aprecieri privind nivelul de deservire, comoditatea adusă de un șir de produse bancare, în special cardurile gama și libercard, creditele acordate rapid, au fost colectate feedbackuri despre aplicația maibank și așteptările clienților pentru ca experienta în relația cu maib să fie zi de zi mai bună.
 
Prim-vicepreședinta maib Aliona Stratan a anunțat inclusiv despre noile produse care urmează a fi implementate, dar și despre dezvoltările realizate pe parcursul anului. ”Vă mulțumim pentru motivație și pentru că ne provocați zilnic să devenim mai buni. Experiența clienților noștri este extrem de valoroasă pentru noi, iată de ce urmărim cu atenție să o îmbunătățim continuu. Astăzi ne-ați inspirat să dezvoltăm noi direcții și să lucrăm la anumite procese. Ne vom bucura să vă anunțăm despre cele realizate la următoarea noastră întâlnire. Sunt recunoscătoare pentru fiecare feedback constructiv pe care ni-l oferiți și datorită căruia împreună cu Dvs, clienții noștri, avansăm la nivelul următor”, a menționat Aliona Stratan.
 
„Zilnic încercăm să fim #maibuni în ceea ce oferim clienților noștri, iar experiența și emoția finală a fiecăruia dintre ei este principalul instrument de evaluare a efortului și performanței întregii echipe maib. Îi suntem recunoscători pentru loialitate, deschidere și pentru dorința de a rămâne conectați la serviciile și produsele băncii, iar comunicarea constantă cu ei ne ajută nu doar să îmbunătățim procesele și produsele, dar și să anticipăm nevoile și așteptările față de maib”, a spus Victoria Zanoga, șefa Direcției Customer Experience.
 
Menționăm că brunch-urile cu clienții persoane fizice se desfășoară periodic, fiind parte din noua filosofie a brandului de a fi mai centrat pe clienți.
Și următoarea ediție a brunch-ului va avea loc în regiune.
Amintim că suntem la un click distanță, iar clienții maib pot oricând oferi un feedback privind experiența trăită în raport cu serviciile și produsele băncii, expediind un mesaj la adresa experienta.ta@maib.md.

Noutați dupa tema