Noutaţi

Datele privind activitatea băncilor comerciale din Republica Moldova la data de 31 Iulie, a.2025Dr. Sándor Csány: Fiind a patra ca mărime, OTP Bank din Moldova va crește atât organic, cât și prin posibile fuziuni și achizitiiȘi pare să fie un loc, dar se pare că nuScott HOCKLANDER: Pentru mine, perseverența cetățenilor moldoveni nu este doar o lecție învățată, ci și un mare exempluSorin MASLO: „Anul 2022 a fost unul de cotitură pentru Combinatul „Cricova”, cifra de afaceri a crescut cu aproape 25%” Ratele depozitelor – la maximum. Conjunctura pieței sau De ce băncile au nevoie de depozitele persoanelor fiziceValeriu LAZĂR:”Dacă statul astăzi nu va susține businessul, mâine nu va avea de la cine colecta impozite”Aeroportul din Chișinău, oglindă a statalitățiiMăsurile monetare contra inflației nemonetareBăncile, ca punct de sprijin pentru economie: au majorat profitul și se pregătesc de provocările din semestrul II din 2022Ministerul Finanțelor și investitorii de pe piața valorilor mobiliare de stat, la culmile volumului de plasarePiața bancară: emoții și cerere sportită. Nu există panicăEste oare pregătită Moldova pentru consecințele economice al războiului din țara vecinăNe așteaptă hiperinflație? Totul depinde de diagnoza corectă și tratamentul prescrisCe se întâmplă pe piața valorilor mobiliare de stat și ce atribuție la aceasta are Banca NaționalăSectorul vinicol, în prag de revoluție: Legea de profil falimentează întreprinderile?Capcană pentru piața produselor petroliereLászló DIÓSI: Foreign investments come to Moldova due to banking system stabilityCând nu sunt bani de la FMI, emitem VMS! Nikolay BORISSOV: ”Cumpărarea Moldindconbank-ului reprezintă cea mai bună achiziție de pe piața moldovenească, deși e și cea mai riscantă” Jocuri în ping-pong petrolierAnul bancar 2020 – pandemic, profitabilStraniul an 2020: smerenie, revoltă, acceptarea noii realități”Jocurile foamete” ale pieței valutareCum să îmblânzim lichiditățileVeaceslav IONIȚĂ: Guvernul a omorât businessul, dar a cochetat cu populațiaOamenii și businessul: Selecția naturală și nenaturalăAlexandru BURDEINÎI: Să fii etic în afaceri devine vitalIndicatorii macroeconomice de baza in MoldovaZilnic: Cursul de schimb valutar la toate bancile comerciale din MoldovaZilnic: Pretul PECO

Aniversarea 30: MAIB trece la nivelul următor de dezvoltare

Aniversarea 30: MAIB trece la nivelul următor de dezvoltare

Cu ce se asociază aniversarea de 30 de ani? Cu momentul în care ești gata să-ți întemeiezi o familie, să-ți găsești jobul de vis sau faci alegeri importante pentru viitorul tău? Cu împlinirea de a-ți cumpăra prima casă sau de a-ți lansa propria afacere? Cert este că la 30 de ani toți suntem plini de energie și suficient de maturi, ne cunoaștem destul de bine, avem curaj pentru noi provocări și ne dorim să trecem la #nivelulurmător, să devenim MAIBuni. Acesta este obiectivul Moldova Agroindbank, ajunsă la cea de-a 30-a aniversare.
 
La 30 de ani, MAIB este cea mai mare instituție financiară din țară cu o comunitate de circa un milion de clienți, 3.500 de acționari și peste 2.000 de angajați, cu o cotă de piață de circa 34% din portofoliul de credite, 30% din volumul depozitelor și un portofoliu de active de aproximativ 30%.
 
La 30 de ani, MAIB este cea mai de succes bancă din țară, fiind desemnată timp de 15 ani consecutiv drept „Cea mai bună bancă din Moldova” de către revista internațională „Global Finance”. MAIB se dezvoltă într-un ritm dinamic, influențând pozitiv mediul de afaceri, climatul investițional și rezultatele clienților săi în propriile afaceri. Cum? Datorită celor mai eficiente, rapide și inovatoare produse și servicii bancare, dar și expertizei profesionale oferită de către angajați.
 
La 30 de ani, MAIB este cea mai digitalizată bancă din țară și a obținut de 2 ori trofeul „Best Digital Bank Moldova”, o distincție oferită de publicația internațională „Global Banking and Finance Review”. MAIB își dezvoltă constant funcționalitățile online, iar în ultimul an a crescut considerabil numărul utilizatorilor digitali activi, numărul descărcărilor aplicației mobile și numărul plăților efectuate online. Astfel, în timpul pandemiei MAIB a oferit clienților confortul de a avea la dispoziție o bancă întreagă doar la un click distanță.
 
La 30 de ani, MAIB este gata să treacă la nivelul următor:
 
Următorul nivel al experienței clientului. MAIB își propune să construiască o experiență centrată pe client, astfel încât procedurile să fie mai rapide și simple, transparente și mai agile, axate pe atenția și grija pentru clienți.
 
Următorul nivel al digitalizării.  MAIB va continua transformarea capacităților sale digitale pentru a-și menține pozițiile de lider în domeniu și pentru a ține mereu pasul cu tendințele digitale globale. Mai mult, va deveni orchestratorul ecosistemelor financiare digitale.
 
Următorul nivel al dezvoltării internaționale. MAIB va avansa către listarea sa potențială la o bursă internațională. Această abordare va influența pozitiv climatul investițional și de afaceri al țării și va deschide calea pentru întreprinderile din Moldova să se integreze pe piețele financiare internaționale.
 
Realizările, dar și obiectivele băncii sunt rezultatul sinergiei acționarilor, angajaților și clienților, care duce MAIB mai departe, într-o nouă etapă.
 
Împreună spre nivelul următor!

Noutați dupa tema