Noutaţi

Datele privind activitatea băncilor comerciale din Republica Moldova la data de 31 Iulie, a.2025Dr. Sándor Csány: Fiind a patra ca mărime, OTP Bank din Moldova va crește atât organic, cât și prin posibile fuziuni și achizitiiȘi pare să fie un loc, dar se pare că nuScott HOCKLANDER: Pentru mine, perseverența cetățenilor moldoveni nu este doar o lecție învățată, ci și un mare exempluSorin MASLO: „Anul 2022 a fost unul de cotitură pentru Combinatul „Cricova”, cifra de afaceri a crescut cu aproape 25%” Ratele depozitelor – la maximum. Conjunctura pieței sau De ce băncile au nevoie de depozitele persoanelor fiziceValeriu LAZĂR:”Dacă statul astăzi nu va susține businessul, mâine nu va avea de la cine colecta impozite”Aeroportul din Chișinău, oglindă a statalitățiiMăsurile monetare contra inflației nemonetareBăncile, ca punct de sprijin pentru economie: au majorat profitul și se pregătesc de provocările din semestrul II din 2022Ministerul Finanțelor și investitorii de pe piața valorilor mobiliare de stat, la culmile volumului de plasarePiața bancară: emoții și cerere sportită. Nu există panicăEste oare pregătită Moldova pentru consecințele economice al războiului din țara vecinăNe așteaptă hiperinflație? Totul depinde de diagnoza corectă și tratamentul prescrisCe se întâmplă pe piața valorilor mobiliare de stat și ce atribuție la aceasta are Banca NaționalăSectorul vinicol, în prag de revoluție: Legea de profil falimentează întreprinderile?Capcană pentru piața produselor petroliereLászló DIÓSI: Foreign investments come to Moldova due to banking system stabilityCând nu sunt bani de la FMI, emitem VMS! Nikolay BORISSOV: ”Cumpărarea Moldindconbank-ului reprezintă cea mai bună achiziție de pe piața moldovenească, deși e și cea mai riscantă” Jocuri în ping-pong petrolierAnul bancar 2020 – pandemic, profitabilStraniul an 2020: smerenie, revoltă, acceptarea noii realități”Jocurile foamete” ale pieței valutareCum să îmblânzim lichiditățileVeaceslav IONIȚĂ: Guvernul a omorât businessul, dar a cochetat cu populațiaOamenii și businessul: Selecția naturală și nenaturalăAlexandru BURDEINÎI: Să fii etic în afaceri devine vitalIndicatorii macroeconomice de baza in MoldovaZilnic: Cursul de schimb valutar la toate bancile comerciale din MoldovaZilnic: Pretul PECO

Viorica Cosmetic a încheiat anul 2023 cu un profit de 124,8 mii de lei, față de o pierdere de 18,01 milioane de lei în anul precedent.

Viorica Cosmetic a încheiat anul 2023 cu un profit de 124,8 mii de lei, față de o pierdere de 18,01 milioane de lei în anul precedent.

În bilanțul financiar anual al companiei se arată că, în 2023, Viorica Cosmetic și-a majorat veniturile din vânzări de la 96,9 milioane de lei la 135,5 milioane de lei (+40%), în timp ce costul vânzărilor a crescut de la 44,6 milioane de lei la 57,7 milioane de lei (+29,4%).De asemenea, cheltuielile de distribuție au crescut cu 13% față de anul trecut, până la 63,3 milioane de lei, în timp ce cheltuielile administrative au crescut cu 3,5%, până la 11,9 milioane de lei.Activele pe termen lung ale companiei au scăzut pe parcursul anului de la 70,3 milioane la 69,6 milioane de lei (-1%), în timp ce activele curente, dimpotrivă, au crescut de la 108,9 milioane la 136,2 milioane de lei (+25,1%).Capitalul autorizat al Viorica Cosmetic SA la sfârșitul anului 2023 se ridica la 118,5 milioane de lei, neschimbat față de 2022. 16 persoane sunt acționari ai societății. Viorica Cosmetic este cel mai mare producător de parfumuri și produse cosmetice din Moldova. Compania de parfumuri și cosmetice Viorica a fost înființată în 1980, după modelul fabricii franceze Christian Dior, și a lansat o nouă producție în 1989. În 2012, a fost privatizată de către holdingul DAAC Hermes Group. Noul investitor a actualizat liniile de produse ale companiei, a achiziționat noi echipamente de producție germană și spaniolă, a extins departamentul de cercetare și dezvoltare și a renovat laboratoarele fabricii. În 2016, compania a început să își dezvolte propria plantație ecologică VioPark, unde sunt cultivate zeci de specii de plante conform principiilor agriculturii ecologice, care sunt apoi folosite ca materii prime pentru producția de cosmetice Viorica. În prezent, Viorica Cosmetic produce cosmetice pure pe bază de materii prime vegetale, renunțând complet la utilizarea de componente nocive. Compania produce peste 200 de produse: parfumuri, apă de toaletă, creme, șampoane, săpunuri lichide, produse de îngrijire a părului etc. // 31.05.2024 - InfoMarket.

Noutați dupa tema