
SA Viorica Cosmetic va direcționa peste 10,33 milioane de lei (95% din profitul său net pentru anul 2020) pentru a acoperi pierderile din anii precedenți.
Această decizie a fost luată de acționarii companiei în cadrul adunării generale anuale. În special, ei au convenit că din profitul net pentru anul 2020 în sumă de 10 milioane 881,14 mii lei, Viorica Cosmetic va direcționa 5% (544057 lei) către Fondul de rezervă, în conformitate cu legea, iar restul 95% din profit (10 milioane 337 mii 084 lei) - pentru acoperirea pierderilor din anii precedenți. Este planificat ca profitul net al companiei pentru anul 2021 să fie distribuit în același mod. Acționarii Viorica Cosmetic au aprobat, de asemenea, raportul anual al Consiliului companiei și raportul financiar al companiei pentru anul 2021, au ales o nouă componență a Consiliului companiei pentru o perioadă de 1 an, au făcut modificări și completări în Regulamentul companiei. Viorica Cosmetic este cel mai mare producător de produse de parfumerie și cosmetice din Moldova. Compania a fost înființată în 1989, iar în 2012 a fost privatizată de DAAC Hermes Group. Investițiile în valoare de peste 8 milioane de euro i-au permis să câștige noi oportunități: să actualizeze și să extindă liniile de produse, să cumpere echipamente noi de producție germană și spaniolă, să extindă departamentul de cercetare și să reechipeze 2 laboratoare ale uzinei. Viorica Cosmetic produce produse cosmetice pure din materii prime pe bază de plante, renunțând complet la utilizarea ingredientelor dăunătoare. Compania produce peste 200 de tipuri de produse: parfumuri, apă de toaletă, apă de colonie, creme, șampoane, săpunuri lichide, produse pentru îngrijirea părului, etc. // 05.08.2021 – InfoMarket.