Noutaţi

Datele privind activitatea băncilor comerciale din Republica Moldova la data de 31 Iulie, a.2025Dr. Sándor Csány: Fiind a patra ca mărime, OTP Bank din Moldova va crește atât organic, cât și prin posibile fuziuni și achizitiiȘi pare să fie un loc, dar se pare că nuScott HOCKLANDER: Pentru mine, perseverența cetățenilor moldoveni nu este doar o lecție învățată, ci și un mare exempluSorin MASLO: „Anul 2022 a fost unul de cotitură pentru Combinatul „Cricova”, cifra de afaceri a crescut cu aproape 25%” Ratele depozitelor – la maximum. Conjunctura pieței sau De ce băncile au nevoie de depozitele persoanelor fiziceValeriu LAZĂR:”Dacă statul astăzi nu va susține businessul, mâine nu va avea de la cine colecta impozite”Aeroportul din Chișinău, oglindă a statalitățiiMăsurile monetare contra inflației nemonetareBăncile, ca punct de sprijin pentru economie: au majorat profitul și se pregătesc de provocările din semestrul II din 2022Ministerul Finanțelor și investitorii de pe piața valorilor mobiliare de stat, la culmile volumului de plasarePiața bancară: emoții și cerere sportită. Nu există panicăEste oare pregătită Moldova pentru consecințele economice al războiului din țara vecinăNe așteaptă hiperinflație? Totul depinde de diagnoza corectă și tratamentul prescrisCe se întâmplă pe piața valorilor mobiliare de stat și ce atribuție la aceasta are Banca NaționalăSectorul vinicol, în prag de revoluție: Legea de profil falimentează întreprinderile?Capcană pentru piața produselor petroliereLászló DIÓSI: Foreign investments come to Moldova due to banking system stabilityCând nu sunt bani de la FMI, emitem VMS! Nikolay BORISSOV: ”Cumpărarea Moldindconbank-ului reprezintă cea mai bună achiziție de pe piața moldovenească, deși e și cea mai riscantă” Jocuri în ping-pong petrolierAnul bancar 2020 – pandemic, profitabilStraniul an 2020: smerenie, revoltă, acceptarea noii realități”Jocurile foamete” ale pieței valutareCum să îmblânzim lichiditățileVeaceslav IONIȚĂ: Guvernul a omorât businessul, dar a cochetat cu populațiaOamenii și businessul: Selecția naturală și nenaturalăAlexandru BURDEINÎI: Să fii etic în afaceri devine vitalIndicatorii macroeconomice de baza in MoldovaZilnic: Cursul de schimb valutar la toate bancile comerciale din MoldovaZilnic: Pretul PECO

SA Viorica Cosmetic va direcționa peste 10,33 milioane de lei (95% din profitul său net pentru anul 2020) pentru a acoperi pierderile din anii precedenți.

SA Viorica Cosmetic va direcționa peste 10,33 milioane de lei (95% din profitul său net pentru anul 2020) pentru a acoperi pierderile din anii precedenți.

Această decizie a fost luată de acționarii companiei în cadrul adunării generale anuale. În special, ei au convenit că din profitul net pentru anul 2020 în sumă de 10 milioane 881,14 mii lei, Viorica Cosmetic va direcționa 5% (544057 lei) către Fondul de rezervă, în conformitate cu legea, iar restul 95% din profit (10 milioane 337 mii 084 lei) - pentru acoperirea pierderilor din anii precedenți. Este planificat ca profitul net al companiei pentru anul 2021 să fie distribuit în același mod. Acționarii Viorica Cosmetic au aprobat, de asemenea, raportul anual al Consiliului companiei și raportul financiar al companiei pentru anul 2021, au ales o nouă componență a Consiliului companiei pentru o perioadă de 1 an, au făcut modificări și completări în Regulamentul companiei. Viorica Cosmetic este cel mai mare producător de produse de parfumerie și cosmetice din Moldova. Compania a fost înființată în 1989, iar în 2012 a fost privatizată de DAAC Hermes Group. Investițiile în valoare de peste 8 milioane de euro i-au permis să câștige noi oportunități: să actualizeze și să extindă liniile de produse, să cumpere echipamente noi de producție germană și spaniolă, să extindă departamentul de cercetare și să reechipeze 2 laboratoare ale uzinei. Viorica Cosmetic produce produse cosmetice pure din materii prime pe bază de plante, renunțând complet la utilizarea ingredientelor dăunătoare. Compania produce peste 200 de tipuri de produse: parfumuri, apă de toaletă, apă de colonie, creme, șampoane, săpunuri lichide, produse pentru îngrijirea părului, etc. // 05.08.2021 – InfoMarket.

Noutați dupa tema