Noutaţi

Datele privind activitatea băncilor comerciale din Republica Moldova la data de 31 Iulie, a.2025Dr. Sándor Csány: Fiind a patra ca mărime, OTP Bank din Moldova va crește atât organic, cât și prin posibile fuziuni și achizitiiȘi pare să fie un loc, dar se pare că nuScott HOCKLANDER: Pentru mine, perseverența cetățenilor moldoveni nu este doar o lecție învățată, ci și un mare exempluSorin MASLO: „Anul 2022 a fost unul de cotitură pentru Combinatul „Cricova”, cifra de afaceri a crescut cu aproape 25%” Ratele depozitelor – la maximum. Conjunctura pieței sau De ce băncile au nevoie de depozitele persoanelor fiziceValeriu LAZĂR:”Dacă statul astăzi nu va susține businessul, mâine nu va avea de la cine colecta impozite”Aeroportul din Chișinău, oglindă a statalitățiiMăsurile monetare contra inflației nemonetareBăncile, ca punct de sprijin pentru economie: au majorat profitul și se pregătesc de provocările din semestrul II din 2022Ministerul Finanțelor și investitorii de pe piața valorilor mobiliare de stat, la culmile volumului de plasarePiața bancară: emoții și cerere sportită. Nu există panicăEste oare pregătită Moldova pentru consecințele economice al războiului din țara vecinăNe așteaptă hiperinflație? Totul depinde de diagnoza corectă și tratamentul prescrisCe se întâmplă pe piața valorilor mobiliare de stat și ce atribuție la aceasta are Banca NaționalăSectorul vinicol, în prag de revoluție: Legea de profil falimentează întreprinderile?Capcană pentru piața produselor petroliereLászló DIÓSI: Foreign investments come to Moldova due to banking system stabilityCând nu sunt bani de la FMI, emitem VMS! Nikolay BORISSOV: ”Cumpărarea Moldindconbank-ului reprezintă cea mai bună achiziție de pe piața moldovenească, deși e și cea mai riscantă” Jocuri în ping-pong petrolierAnul bancar 2020 – pandemic, profitabilStraniul an 2020: smerenie, revoltă, acceptarea noii realități”Jocurile foamete” ale pieței valutareCum să îmblânzim lichiditățileVeaceslav IONIȚĂ: Guvernul a omorât businessul, dar a cochetat cu populațiaOamenii și businessul: Selecția naturală și nenaturalăAlexandru BURDEINÎI: Să fii etic în afaceri devine vitalIndicatorii macroeconomice de baza in MoldovaZilnic: Cursul de schimb valutar la toate bancile comerciale din MoldovaZilnic: Pretul PECO

Noul guvern al Moldovei intenționează să inițieze proiecte majore de infrastructură rutieră și să continue negocierile cu BERD și BEI pentru conectarea nordului (Otaci) și sudului țării (Giurgiulești) utilizând rețele rutiere moderne și de înaltă calitate.

Noul guvern al Moldovei intenționează să inițieze proiecte majore de infrastructură rutieră și să continue negocierile cu BERD și BEI pentru conectarea nordului (Otaci) și sudului țării (Giurgiulești) utilizând rețele rutiere moderne și de înaltă calitate.

Acest lucru este menționat în programul noului guvern, prezentat de candidatul la funcția de prim-ministru, Natalia Gavrilița. În document este menționat, de asemenea, disponibilitatea Cabinetului de miniștri de a restabili, de comun acord cu autoritățile ucrainene, tronsonul căii ferate Basarabeasca-Berezino, care asigură legătura feroviară sigură cu Ucraina. De asemenea, o prioritate separată va fi reconstruirea podurilor în toată țara ca parte a programului de reabilitare a drumurilor, depolitizarea alocărilor pentru construcția drumurilor, în special în cadrul programului local de reabilitare a drumurilor și implicarea deplină a reprezentanților administrației locale în procesul decizional. Este planificată creșterea transparenței și asigurarea faptului că toate proiectele de infrastructură sunt pregătite corespunzător pentru a aduce beneficii economice și sociale; asigurarea controlului strict al performanței muncii pentru a asigura calitatea și sustenabilitatea proiectelor de infrastructură; creșterea bugetului pentru a asigura o infrastructură rutieră sigură - reabilitarea semnelor și marcajelor; ridicarea interdicției asupra importului de piese auto second hand; intensificarea eforturile pentru a lua măsurile necesare de a exclude transportatorii aerieni naționali de pe lista transportatorilor aerieni din UE cărora li se interzice să opereze în UE; eliminarea barierelor birocratice pentru obținerea autorizațiilor de construcție; armonizarea reglementărilor tehnice și a standardelor naționale de construcție cu legislația și standardele europene; îmbunătățirea eficienței energetice a clădirilor și promovarea reformei gestionării locuințelor. // 04.08.2021 – InfoMarket.

Noutați dupa tema