Noutaţi

Datele privind activitatea băncilor comerciale din Republica Moldova la data de 31 Iulie, a.2025Dr. Sándor Csány: Fiind a patra ca mărime, OTP Bank din Moldova va crește atât organic, cât și prin posibile fuziuni și achizitiiȘi pare să fie un loc, dar se pare că nuScott HOCKLANDER: Pentru mine, perseverența cetățenilor moldoveni nu este doar o lecție învățată, ci și un mare exempluSorin MASLO: „Anul 2022 a fost unul de cotitură pentru Combinatul „Cricova”, cifra de afaceri a crescut cu aproape 25%” Ratele depozitelor – la maximum. Conjunctura pieței sau De ce băncile au nevoie de depozitele persoanelor fiziceValeriu LAZĂR:”Dacă statul astăzi nu va susține businessul, mâine nu va avea de la cine colecta impozite”Aeroportul din Chișinău, oglindă a statalitățiiMăsurile monetare contra inflației nemonetareBăncile, ca punct de sprijin pentru economie: au majorat profitul și se pregătesc de provocările din semestrul II din 2022Ministerul Finanțelor și investitorii de pe piața valorilor mobiliare de stat, la culmile volumului de plasarePiața bancară: emoții și cerere sportită. Nu există panicăEste oare pregătită Moldova pentru consecințele economice al războiului din țara vecinăNe așteaptă hiperinflație? Totul depinde de diagnoza corectă și tratamentul prescrisCe se întâmplă pe piața valorilor mobiliare de stat și ce atribuție la aceasta are Banca NaționalăSectorul vinicol, în prag de revoluție: Legea de profil falimentează întreprinderile?Capcană pentru piața produselor petroliereLászló DIÓSI: Foreign investments come to Moldova due to banking system stabilityCând nu sunt bani de la FMI, emitem VMS! Nikolay BORISSOV: ”Cumpărarea Moldindconbank-ului reprezintă cea mai bună achiziție de pe piața moldovenească, deși e și cea mai riscantă” Jocuri în ping-pong petrolierAnul bancar 2020 – pandemic, profitabilStraniul an 2020: smerenie, revoltă, acceptarea noii realități”Jocurile foamete” ale pieței valutareCum să îmblânzim lichiditățileVeaceslav IONIȚĂ: Guvernul a omorât businessul, dar a cochetat cu populațiaOamenii și businessul: Selecția naturală și nenaturalăAlexandru BURDEINÎI: Să fii etic în afaceri devine vitalIndicatorii macroeconomice de baza in MoldovaZilnic: Cursul de schimb valutar la toate bancile comerciale din MoldovaZilnic: Pretul PECO

În Moldova a fost lansat un program de susținere financiară cu suportul USAID pentru promovarea strugurilor și fructelor pe piețele internaționale

În Moldova a fost lansat un program de susținere financiară cu suportul USAID pentru promovarea strugurilor și fructelor pe piețele internaționale

Potrivit Asociației Exportatorilor de Struguri de Masă din Moldova, programul este implementat cu suportul Proiectului USAID în Moldova "Sporirea competitivității și durabilității rurale". Programul de suport financiar pentru promovarea strugurilor și fructelor pe piețele internaționale va ajuta exportatorii să realizeze promoții în magazine și alte puncte de vânzare pe piețele internaționale. Scopul programului este de a spori vizibilitatea și recunoașterea strugurilor de masă și a altor fructe din Moldova în rândul consumatorilor, de a promova soiul de struguri "Moldova" pentru a stimula vânzările B2C (business-to-consumer). Programul este deschis exportatorilor de struguri de masă și fructe, companiilor care au venit cu o idee inovatoare și eficientă de promovare a fructelor proaspete în rândul consumatorilor, companiilor care doresc să își consolideze pozițiile pe piețele internaționale unde sunt deja prezente. În cadrul programului, exportatorii de struguri de masă și fructe din Moldova pot beneficia de acoperirea a până la 50% din costul total al activităților de promovare, până la 5000 de euro pe campanie, plus asistență consultativă. Termenul limită pentru depunerea proiectelor este 5 septembrie. Evaluarea se va baza pe următoarele criterii: fezabilitatea campaniei de promovare și analiza materialelor ilustrative prezentate; "primul venit, primul servit" în limita bugetului disponibil de 15.000 de euro. Potrivit USAID, acest program este o oportunitate excelentă pentru exportatorii moldoveni de struguri de masă de a-și promova produsele către un public mai larg și de a-și consolida poziția pe piețele internaționale. // 01.08.2024 – InfoMarket

Noutați dupa tema