
Companiile moldovenești au sporit semnificativ exporturile în România după ce au participat la misiunile de export în țara vecină
Anunțul a fost făcut de Agenția de Investiții a Moldovei, menționând că rezultatele misiunilor de export în România, organizate de Agenția de Investiții a Moldovei și Proiectul de Competitivitate al Băncii Mondiale, au fost sintetizate în cadrul unui eveniment special în Digital Park. Potrivit instituției, la doar 3 luni de la desfășurarea întâlnirilor de afaceri, exporturile companiilor moldovenești participante au crescut semnificativ. Au fost organizate 5 misiuni de export în România, au avut loc 533 de întâlniri de afaceri la București, la care au participat 57 de companii participante din 5 sectoare economice (mobilă; fructe; produse alimentare; viticultură; produse industriale), exporturile în România ridicându-se la 893.100 euro. Ca urmare a succesului acestor misiuni, sunt planificate 2 noi misiuni de export: în Germania (octombrie) și în România (2024). Evenimentul „Romania Export Missions” a fost organizat cu sprijinul financiar al Băncii Mondiale și în colaborare cu echipa Gateway & Partners. Misiunile de export au scopul de a promova exporturile moldovenești și de a spori competitivitatea exporturilor. // 29.07.2024 - InfoMarket