Noutaţi

Datele privind activitatea băncilor comerciale din Republica Moldova la data de 31 Iulie, a.2025Dr. Sándor Csány: Fiind a patra ca mărime, OTP Bank din Moldova va crește atât organic, cât și prin posibile fuziuni și achizitiiȘi pare să fie un loc, dar se pare că nuScott HOCKLANDER: Pentru mine, perseverența cetățenilor moldoveni nu este doar o lecție învățată, ci și un mare exempluSorin MASLO: „Anul 2022 a fost unul de cotitură pentru Combinatul „Cricova”, cifra de afaceri a crescut cu aproape 25%” Ratele depozitelor – la maximum. Conjunctura pieței sau De ce băncile au nevoie de depozitele persoanelor fiziceValeriu LAZĂR:”Dacă statul astăzi nu va susține businessul, mâine nu va avea de la cine colecta impozite”Aeroportul din Chișinău, oglindă a statalitățiiMăsurile monetare contra inflației nemonetareBăncile, ca punct de sprijin pentru economie: au majorat profitul și se pregătesc de provocările din semestrul II din 2022Ministerul Finanțelor și investitorii de pe piața valorilor mobiliare de stat, la culmile volumului de plasarePiața bancară: emoții și cerere sportită. Nu există panicăEste oare pregătită Moldova pentru consecințele economice al războiului din țara vecinăNe așteaptă hiperinflație? Totul depinde de diagnoza corectă și tratamentul prescrisCe se întâmplă pe piața valorilor mobiliare de stat și ce atribuție la aceasta are Banca NaționalăSectorul vinicol, în prag de revoluție: Legea de profil falimentează întreprinderile?Capcană pentru piața produselor petroliereLászló DIÓSI: Foreign investments come to Moldova due to banking system stabilityCând nu sunt bani de la FMI, emitem VMS! Nikolay BORISSOV: ”Cumpărarea Moldindconbank-ului reprezintă cea mai bună achiziție de pe piața moldovenească, deși e și cea mai riscantă” Jocuri în ping-pong petrolierAnul bancar 2020 – pandemic, profitabilStraniul an 2020: smerenie, revoltă, acceptarea noii realități”Jocurile foamete” ale pieței valutareCum să îmblânzim lichiditățileVeaceslav IONIȚĂ: Guvernul a omorât businessul, dar a cochetat cu populațiaOamenii și businessul: Selecția naturală și nenaturalăAlexandru BURDEINÎI: Să fii etic în afaceri devine vitalIndicatorii macroeconomice de baza in MoldovaZilnic: Cursul de schimb valutar la toate bancile comerciale din MoldovaZilnic: Pretul PECO

A început recepționarea cererilor pentru participarea la concursul "Marca comercială a anului 2021" și "Premiul pentru realizări în domeniul calității bunurilor și serviciilor".

A început recepționarea cererilor pentru participarea la concursul "Marca comercială a anului 2021" și "Premiul pentru realizări în domeniul calității bunurilor și serviciilor".

În acest an, concursul "Marca comercială a anului" va fi organizat pentru a 19-a oară, iar premiul pentru realizări în domeniul calității va fi acordat pentru a 8-a oară. Concursul "Marca Anului" a fost inițiat în 2003 și are drept scop promovarea practicilor de afaceri de succes, familiarizarea consumatorilor cu cele mai bune mărci de pe piața locală și descoperirea celor mai competitive companii din Moldova. În acest an, Marca Anului cuprinde următoarele nominalizări: Aprecierea consumatorilor, Marca locală, Debutul anului, Exportul, Inter, Liderul anului, Favoritul IMM al anului, Marca responsabilă din punct de vedere social, Afacere online, Reputație și încredere, Rebranding, Femeia de afaceri, Afacere de familie, Implementarea standardelor de integritate în sectorul privat, precum și o nouă nominalizare - Economia verde. Câștigătorii vor fi selectați în 14 categorii (produse alimentare, bunuri de uz casnic, modă și bunuri de consum, servicii financiare etc). Camera de Comerț și Industrie subliniază că acest concurs este unul dintre instrumentele eficiente de promovare a mărcilor pe piața internă și externă, precum și practicile de marketing și branding de succes. În 18 ani, la concurs au participat aproximativ 1 600 de mărci. Companiile de orice formă juridică, număr de angajați și volum de producție sunt invitate să participe la concursul "Premiul pentru realizări în domeniul calității produselor și serviciilor-2021". Este prima și singura competiție dedicată managementului calității, considerată o etapă de pregătire a unei companii pentru promovarea pe piețele externe (evaluarea conformității cu nevoile consumatorilor, evaluarea personalului, a furnizorilor, a potențialului în planificarea strategică etc.). Înscrierile pentru concursuri sunt acceptate până la 31 martie la CCI, iar câștigătorii concursului și premiile vor fi anunțați în cadrul Galei Businessului Moldovenesc, care va avea loc în luna iunie. // 03.02.2022 – InfoMarket

Noutați dupa tema