Noutaţi

Datele privind activitatea băncilor comerciale din Republica Moldova la data de 30 Septembrie, a.2025Măsuri inflaționiste în condițiile unei inflații ridicate sau așteptarea politicii Stop-and-Go a Băncii Naționale a MoldoveiDr. Sándor Csány: Fiind a patra ca mărime, OTP Bank din Moldova va crește atât organic, cât și prin posibile fuziuni și achizitiiȘi pare să fie un loc, dar se pare că nuScott HOCKLANDER: Pentru mine, perseverența cetățenilor moldoveni nu este doar o lecție învățată, ci și un mare exempluSorin MASLO: „Anul 2022 a fost unul de cotitură pentru Combinatul „Cricova”, cifra de afaceri a crescut cu aproape 25%” Ratele depozitelor – la maximum. Conjunctura pieței sau De ce băncile au nevoie de depozitele persoanelor fiziceValeriu LAZĂR:”Dacă statul astăzi nu va susține businessul, mâine nu va avea de la cine colecta impozite”Aeroportul din Chișinău, oglindă a statalitățiiMăsurile monetare contra inflației nemonetareBăncile, ca punct de sprijin pentru economie: au majorat profitul și se pregătesc de provocările din semestrul II din 2022Ministerul Finanțelor și investitorii de pe piața valorilor mobiliare de stat, la culmile volumului de plasarePiața bancară: emoții și cerere sportită. Nu există panicăEste oare pregătită Moldova pentru consecințele economice al războiului din țara vecinăNe așteaptă hiperinflație? Totul depinde de diagnoza corectă și tratamentul prescrisCe se întâmplă pe piața valorilor mobiliare de stat și ce atribuție la aceasta are Banca NaționalăSectorul vinicol, în prag de revoluție: Legea de profil falimentează întreprinderile?Capcană pentru piața produselor petroliereLászló DIÓSI: Foreign investments come to Moldova due to banking system stabilityCând nu sunt bani de la FMI, emitem VMS! Nikolay BORISSOV: ”Cumpărarea Moldindconbank-ului reprezintă cea mai bună achiziție de pe piața moldovenească, deși e și cea mai riscantă” Jocuri în ping-pong petrolierAnul bancar 2020 – pandemic, profitabilStraniul an 2020: smerenie, revoltă, acceptarea noii realități”Jocurile foamete” ale pieței valutareCum să îmblânzim lichiditățileVeaceslav IONIȚĂ: Guvernul a omorât businessul, dar a cochetat cu populațiaOamenii și businessul: Selecția naturală și nenaturalăAlexandru BURDEINÎI: Să fii etic în afaceri devine vitalIndicatorii macroeconomice de baza in MoldovaZilnic: Cursul de schimb valutar la toate bancile comerciale din MoldovaZilnic: Pretul PECO

Muzica generată de AI a devenit aproape imposibil de diferențiat de cea făcută de oameni

Muzica generată de AI a devenit aproape imposibil de diferențiat de cea făcută de oameni

Diferențierea unei muzici generate 100% de inteligența artificială de o muzică de gen similar, dar creată de oameni, devine aproape imposibilă pentru un ascultător, relevă un sondaj Ipsos pentru platforma de streaming Deezer.
Dintre cele 9.000 de persoane chestionate, „97% nu au putut face diferența între muzica generată în întregime de AI și muzica creată de oameni în cadrul unui test orb care a inclus două piese AI și o piesă reală”, a dezvăluit platforma franceză de streaming, citată de AFP. Acest studiu a fost realizat online în perioada 6-10 octombrie, în opt țări: Statele Unite, Canada, Brazilia, Marea Britanie, Franța, Olanda, Germania și Japonia, scrie News.ro.
Aproape jumătate dintre respondenți consideră că AI îi poate ghida în descoperirea de noi melodii, dar sunt mai pesimiști cu privire la consecințele creării de muzică prin inteligența artificială. Astfel, 51% dintre respondenți consideră că AI va duce la apariția unor melodii „de calitate inferioară, mai generice”, iar aproape două treimi (64%) cred că inteligența artificială riscă să ducă la „o pierdere a creativității în producția muzicală”, subliniază studiul. Aceste rezultate „arată clar că oamenii sunt interesați de muzică și că vor să știe dacă ascultă o piesă creată de un om sau de o inteligență artificială”, a declarat într-un comunicat Alexis Lanternier, directorul general al Deezer. Compania franceză este, până în prezent, singura platformă audio care semnalează în mod sistematic melodiile generate integral de AI, printr-o mențiune. În ianuarie, compania a indicat că una din zece piese livrate pe site-ul său într-o zi era, de fapt, o piesă generată în totalitate de AI. Zece luni mai târziu, acest procent reprezintă „34% din totalul pieselor”, adică aproape 40.000 pe zi, notează compania.
În ciuda acestui aflux crescând, aceste titluri reprezintă în acest stadiu o proporție foarte mică din ascultări. Popularitatea bruscă în luna iunie a unei formații AI pe platforma Spotify, The Velvet Sundown, a stârnit numeroase reacții, cea mai populară melodie a lor depășind trei milioane de ascultări. Acuzat în repetate rânduri de opacitate în ceea ce privește AI, liderul suedez a anunțat în septembrie mai multe măsuri pentru a încuraja artiștii și editorii să fie mai transparenți în ceea ce privește utilizarea inteligenței artificiale.

profit.ro

Noutați dupa tema