Noutaţi

Datele privind activitatea băncilor comerciale din Republica Moldova la data de 30 Septembrie, a.2025Măsuri inflaționiste în condițiile unei inflații ridicate sau așteptarea politicii Stop-and-Go a Băncii Naționale a MoldoveiDr. Sándor Csány: Fiind a patra ca mărime, OTP Bank din Moldova va crește atât organic, cât și prin posibile fuziuni și achizitiiȘi pare să fie un loc, dar se pare că nuScott HOCKLANDER: Pentru mine, perseverența cetățenilor moldoveni nu este doar o lecție învățată, ci și un mare exempluSorin MASLO: „Anul 2022 a fost unul de cotitură pentru Combinatul „Cricova”, cifra de afaceri a crescut cu aproape 25%” Ratele depozitelor – la maximum. Conjunctura pieței sau De ce băncile au nevoie de depozitele persoanelor fiziceValeriu LAZĂR:”Dacă statul astăzi nu va susține businessul, mâine nu va avea de la cine colecta impozite”Aeroportul din Chișinău, oglindă a statalitățiiMăsurile monetare contra inflației nemonetareBăncile, ca punct de sprijin pentru economie: au majorat profitul și se pregătesc de provocările din semestrul II din 2022Ministerul Finanțelor și investitorii de pe piața valorilor mobiliare de stat, la culmile volumului de plasarePiața bancară: emoții și cerere sportită. Nu există panicăEste oare pregătită Moldova pentru consecințele economice al războiului din țara vecinăNe așteaptă hiperinflație? Totul depinde de diagnoza corectă și tratamentul prescrisCe se întâmplă pe piața valorilor mobiliare de stat și ce atribuție la aceasta are Banca NaționalăSectorul vinicol, în prag de revoluție: Legea de profil falimentează întreprinderile?Capcană pentru piața produselor petroliereLászló DIÓSI: Foreign investments come to Moldova due to banking system stabilityCând nu sunt bani de la FMI, emitem VMS! Nikolay BORISSOV: ”Cumpărarea Moldindconbank-ului reprezintă cea mai bună achiziție de pe piața moldovenească, deși e și cea mai riscantă” Jocuri în ping-pong petrolierAnul bancar 2020 – pandemic, profitabilStraniul an 2020: smerenie, revoltă, acceptarea noii realități”Jocurile foamete” ale pieței valutareCum să îmblânzim lichiditățileVeaceslav IONIȚĂ: Guvernul a omorât businessul, dar a cochetat cu populațiaOamenii și businessul: Selecția naturală și nenaturalăAlexandru BURDEINÎI: Să fii etic în afaceri devine vitalIndicatorii macroeconomice de baza in MoldovaZilnic: Cursul de schimb valutar la toate bancile comerciale din MoldovaZilnic: Pretul PECO

Compania care a plătit 10 milioane de dolari pentru o geantă a prezentat-o lumii: „Reflectă filosofia noastră”

Compania care a plătit 10 milioane de dolari pentru o geantă a prezentat-o lumii: „Reflectă filosofia noastră”

Geanta originală realizată la comandă pentru regretata actriță Jane Birkin, care a devenit ulterior un simbol al modei, a fost prezentată presei miercuri la Tokyo de compania japoneză care a achiziționat-o pentru suma record de 8,6 milioane de euro (10 milioane de dolari) la o licitație Sotheby’s desfășurată la Paris anul acesta, relatează Reuters.

Potrivit legendei din lumea modei, prima geantă Birkin a fost concepută atunci când actrița și cântăreața franco-britanică s-a așezat lângă Jean-Louis Dumas, directorul companiei de lux Hermes, într-un zbor din 1984. Ea i-ar fi spus că avea nevoie, ca tânără mamă, de o geantă care să fie în același timp elegantă și practică și Dumas ar fi schițat pe loc o geantă dreptunghiulară, cu un spațiu dedicat pentru sticlele cu biberoane.

După ce Jane Birkin a primit geanta creată special pentru ea, compania a început să producă versiuni mai mici destinate pieței de masă, transformând modelul într-un succes instantaneu și contribuind astfel la expansiunea brandului de modă.Shinsuke Sakimoto, cofondator și director general al Valuence Japan – compania care a cumpărat geanta Birkin -, a declarat miercuri că povestea apariției acestei genți reflectă filosofia firmei sale, una care comercializează articole de lux la mâna a doua.

„Credem că despre produse nu ar trebui să se vorbească în termeni de preț, ci prin poveștile care includ filosofia și valorile brandului; cu alte cuvinte, ar trebui să se vorbească despre ele în funcție de semnificația lor”, a spus el.

Sakimoto a adăugat că Valuence intenționează să expună prețioasa achiziție în muzee și alte spații similare, în loc să o revândă.

Jane Birkin însăși a scos geanta la licitație în 1994 pentru a sprijini Sidaction, o organizație caritabilă franceză care strânge fonduri pentru lupta împotriva SIDA.

hotnews.ro

Noutați dupa tema