Noutaţi

Datele privind activitatea băncilor comerciale din Republica Moldova la data de 30 Septembrie, a.2025Măsuri inflaționiste în condițiile unei inflații ridicate sau așteptarea politicii Stop-and-Go a Băncii Naționale a MoldoveiDr. Sándor Csány: Fiind a patra ca mărime, OTP Bank din Moldova va crește atât organic, cât și prin posibile fuziuni și achizitiiȘi pare să fie un loc, dar se pare că nuScott HOCKLANDER: Pentru mine, perseverența cetățenilor moldoveni nu este doar o lecție învățată, ci și un mare exempluSorin MASLO: „Anul 2022 a fost unul de cotitură pentru Combinatul „Cricova”, cifra de afaceri a crescut cu aproape 25%” Ratele depozitelor – la maximum. Conjunctura pieței sau De ce băncile au nevoie de depozitele persoanelor fiziceValeriu LAZĂR:”Dacă statul astăzi nu va susține businessul, mâine nu va avea de la cine colecta impozite”Aeroportul din Chișinău, oglindă a statalitățiiMăsurile monetare contra inflației nemonetareBăncile, ca punct de sprijin pentru economie: au majorat profitul și se pregătesc de provocările din semestrul II din 2022Ministerul Finanțelor și investitorii de pe piața valorilor mobiliare de stat, la culmile volumului de plasarePiața bancară: emoții și cerere sportită. Nu există panicăEste oare pregătită Moldova pentru consecințele economice al războiului din țara vecinăNe așteaptă hiperinflație? Totul depinde de diagnoza corectă și tratamentul prescrisCe se întâmplă pe piața valorilor mobiliare de stat și ce atribuție la aceasta are Banca NaționalăSectorul vinicol, în prag de revoluție: Legea de profil falimentează întreprinderile?Capcană pentru piața produselor petroliereLászló DIÓSI: Foreign investments come to Moldova due to banking system stabilityCând nu sunt bani de la FMI, emitem VMS! Nikolay BORISSOV: ”Cumpărarea Moldindconbank-ului reprezintă cea mai bună achiziție de pe piața moldovenească, deși e și cea mai riscantă” Jocuri în ping-pong petrolierAnul bancar 2020 – pandemic, profitabilStraniul an 2020: smerenie, revoltă, acceptarea noii realități”Jocurile foamete” ale pieței valutareCum să îmblânzim lichiditățileVeaceslav IONIȚĂ: Guvernul a omorât businessul, dar a cochetat cu populațiaOamenii și businessul: Selecția naturală și nenaturalăAlexandru BURDEINÎI: Să fii etic în afaceri devine vitalIndicatorii macroeconomice de baza in MoldovaZilnic: Cursul de schimb valutar la toate bancile comerciale din MoldovaZilnic: Pretul PECO

Acestea sunt cele mai scurte zboruri internaționale. La unele stai în aer doar 10 minute

Acestea sunt cele mai scurte zboruri internaționale. La unele stai în aer doar 10 minute

Dacă vrei să ajungi din București la Cluj-Napoca, poți lua trenul; la CFR faci cam 9 ore și te costă 145 de lei. Cu autocarul te costă 100 de lei și faci tot cam 9 ore. Sau, poți lua avionul, care te costă de la 80-90 de euro, dar faci doar 50 de minute. Un zbor ridicol de scurt, ar putea crede unii.

Dar există și zboruri mai scurte, după cum scrie Der Standard, citând platforma de aviație OAG.

Iată top 10 cele mai scurte zboruri:

Sint Maarten–Anguilla: 19 kilometri
Ruta de aproximativ 19 kilometri este operată de Anguilla Air Services și este cel mai scurt zbor internațional disponibil.

Zborul durează mai puțin de zece minute. Îmbarcarea în avionul operat de Anguilla Air Services, operatorul acestei rute, ar dura probabil mai mult.
2. Monaco–Nisa: 19 kilometri

Cele două orașe mediteraneene se află, de asemenea, la doar aproximativ 19 kilometri distanță. Monacoir zboară pe această rută exclusivă cu elicopterul în aproximativ șapte minute.

3. Brazzaville–Kinshasa: 24 kilometri

Chiar și avioanele de mare tonaj acoperă uneori distanțe scurte, potrivit Aerotelegraph: Air France zboară mai întâi cu un Dreamliner de la Paris la Brazzaville, în Congo – și apoi continuă peste râul Congo, la doar 24 de kilometri distanță, până la Kinshasa, capitala Republicii Democrate Congo.

Această rută ultra-scurtă este unul dintre cele mai neobișnuite zboruri internaționale programate realizate vreodată. Pe lângă Air France, Royal Air Maroc, Air Côte d’Ivoire, Asky și TAAG Angola Airlines operează, de asemenea, această rută scurtă.
St. Barthélemy–Saint Martin (partea franceză): 31 de kilometri
Cele două insule vecine din Caraibe se află la aproximativ 31 de kilometri distanță. St. Barth Commuter și Air Antilles ajung în aproximativ 15 minute.
St. Barthélemy–St. Maarten (partea olandeză): 31 de kilometri
Saltul către partea olandeză a insulei vecine are, de asemenea, aproximativ 31 de kilometri lungime. Winair, Air Caraïbes și St. Barth Commuter împart ruta.

Hong Kong–Macao: 37 kilometri
Aproximativ 37 de kilometri și doar 15 minute de zbor: Sky Shuttle Helicopters leagă cele două regiuni administrative speciale din China.

Anguilla–Sf. Barthélemy: 40 kilometri
O altă scurtă călătorie este ruta de aproximativ 40 de kilometri dintre Anguilla și St. Barthélemy, oferită de Tradewind Aviation și Anguilla Air Services.

Saba–Sf. Maarten: 44 de kilometri
Ruta pe care Winair o operează cu aeronave cu elice mici măsoară 44 de kilometri. Decolarea de pe cea mai scurtă pistă comercială din lume, de pe Saba, este considerată legendară.

Insulele Virgine Britanice – Insulele Virgine Americane: 46 kilometri
Aeroportul Terrance B. Lettsome și Aeroportul Cyril E. King se află la aproximativ 46 de kilometri distanță. Cape Air și Air Sunshine leagă cele două grupuri de insule de mai multe ori pe zi.

Antigua–Montserrat: 55 kilometri
Locul zece este ocupat de un traseu de 55 de kilometri, pe care îl parcurge Fly Montserrat. Acesta ajunge pe insula vecină în doar 20 de minute.

hotnews.ro

Noutați dupa tema