Noutaţi

Măsuri inflaționiste în condițiile unei inflații ridicate sau așteptarea politicii Stop-and-Go a Băncii Naționale a MoldoveiDatele privind activitatea băncilor comerciale din Republica Moldova la data de 31 August, a.2025Dr. Sándor Csány: Fiind a patra ca mărime, OTP Bank din Moldova va crește atât organic, cât și prin posibile fuziuni și achizitiiȘi pare să fie un loc, dar se pare că nuScott HOCKLANDER: Pentru mine, perseverența cetățenilor moldoveni nu este doar o lecție învățată, ci și un mare exempluSorin MASLO: „Anul 2022 a fost unul de cotitură pentru Combinatul „Cricova”, cifra de afaceri a crescut cu aproape 25%” Ratele depozitelor – la maximum. Conjunctura pieței sau De ce băncile au nevoie de depozitele persoanelor fiziceValeriu LAZĂR:”Dacă statul astăzi nu va susține businessul, mâine nu va avea de la cine colecta impozite”Aeroportul din Chișinău, oglindă a statalitățiiMăsurile monetare contra inflației nemonetareBăncile, ca punct de sprijin pentru economie: au majorat profitul și se pregătesc de provocările din semestrul II din 2022Ministerul Finanțelor și investitorii de pe piața valorilor mobiliare de stat, la culmile volumului de plasarePiața bancară: emoții și cerere sportită. Nu există panicăEste oare pregătită Moldova pentru consecințele economice al războiului din țara vecinăNe așteaptă hiperinflație? Totul depinde de diagnoza corectă și tratamentul prescrisCe se întâmplă pe piața valorilor mobiliare de stat și ce atribuție la aceasta are Banca NaționalăSectorul vinicol, în prag de revoluție: Legea de profil falimentează întreprinderile?Capcană pentru piața produselor petroliereLászló DIÓSI: Foreign investments come to Moldova due to banking system stabilityCând nu sunt bani de la FMI, emitem VMS! Nikolay BORISSOV: ”Cumpărarea Moldindconbank-ului reprezintă cea mai bună achiziție de pe piața moldovenească, deși e și cea mai riscantă” Jocuri în ping-pong petrolierAnul bancar 2020 – pandemic, profitabilStraniul an 2020: smerenie, revoltă, acceptarea noii realități”Jocurile foamete” ale pieței valutareCum să îmblânzim lichiditățileVeaceslav IONIȚĂ: Guvernul a omorât businessul, dar a cochetat cu populațiaOamenii și businessul: Selecția naturală și nenaturalăAlexandru BURDEINÎI: Să fii etic în afaceri devine vitalIndicatorii macroeconomice de baza in MoldovaZilnic: Cursul de schimb valutar la toate bancile comerciale din MoldovaZilnic: Pretul PECO

Un hotel a lansat un ceas deșteptător cu miros de mic dejun

Un hotel a lansat un ceas deșteptător cu miros de mic dejun

Holiday Inn Express by IHG a lansat un dispozitiv de cameră care transformă diminețile printr-un concept inedit.
Tezirea oaspeților în miros de mic dejun, conform ihgplc.com. Noul Breakfast Alarm Clock este primul ceas deșteptător pe bază de arome creat și dezvoltat de un brand hotelier. Dispozitivul funcționează ca un difuzor de parfumuri și le oferă oaspeților posibilitatea de a fi treziți de mirosul preferat, în locul alarmelor stridente, arată G4Food.ro.

Holiday Inn Express introduce acest concept în toate hotelurile sale din Australia și Noua Zeelandă, dar și în unități participante din Singapore, Thailanda și Japonia, începând cu 20 octombrie 2025. Oaspeții își pot alege aroma preferată și se pot bucura dimineața de mirosul irezistibil al cafelei, baconului sau al brioșelor cu afine. În Japonia va fi disponibilă aroma de pere Nashi, iar în Singapore și Thailanda cea de mango. Lansarea este inspirată de o cercetare realizată de Holiday Inn Express, care arată că 9 din 10 călători din Asia-Pacific au probleme cu somnul într-o săptămână obișnuită, iar 58% dintre aceștia spun că un miros plăcut îi ajută să se simtă mai bine la trezire, mai ales atunci când sunt departe de casă.
Printre aromele preferate enumerate de respondenți s-au numărat cafeaua sau ceaiul (56%), baconul și ouăle (43% în Australia), produsele de patiserie (38%) și fructele proaspete (30%).

Dean Jones, Vice President of Commercial, East Asia & Pacific, IHG Hotels & Resorts, a declarat: „Știm din cercetare că turiștii din Asia-Pacific se confruntă cu probleme legate de somn și că mulți sar peste micul dejun atunci când călătoresc,uneori pentru a economisi bani. Am gândit în mod intenționat experiența Holiday Inn Express pentru a oferi cele mai bune lucruri din ambele lumi: tot ce este necesar pentru un somn odihnitor, plus un mic dejun cald gratuit. Ne dorim ca oaspeții să profite la maximum de șederea lor la noi, fie că este vorba de muncă, relaxare sau ambele, iar cercetarea a fost o modalitate excelentă de a ne concentra atenția pentru a face mai mult din ceea ce contează cu adevărat. Holiday Inn Express înseamnă să le oferim oaspeților mai mult din ceea ce contează, așa că am vrut să ridicăm această experiență la un nivel nou cu ceva ce știm că nu vor uita niciodată. Trezirea și menținerea unei rutine în timpul călătoriilor poate fi mai dificilă decât pare, iar cercetarea ne-a subliniat acest lucru. Dar știm și puterea mirosului: acea primă adiere de cafea sau de croissant proaspăt poate face minuni, mai ales atunci când este gratuită.” Noul ceas face parte din misiunea brandului de a oferi oaspeților o experiență completă de somn și trezire: de la perne moi sau ferme la alegere, jaluzele blackout și dușuri puternice, până la porturi de încărcare lângă pat. Toate aceste facilități sunt gândite pentru a garanta o „Express Recharge” la fiecare ședere. Dispozitivul Breakfast Alarm Clock va fi disponibil pentru o perioadă limitată.

profit.ro

Noutați dupa tema