Noutaţi

Datele privind activitatea băncilor comerciale din Republica Moldova la data de 31 Iulie, a.2025Dr. Sándor Csány: Fiind a patra ca mărime, OTP Bank din Moldova va crește atât organic, cât și prin posibile fuziuni și achizitiiȘi pare să fie un loc, dar se pare că nuScott HOCKLANDER: Pentru mine, perseverența cetățenilor moldoveni nu este doar o lecție învățată, ci și un mare exempluSorin MASLO: „Anul 2022 a fost unul de cotitură pentru Combinatul „Cricova”, cifra de afaceri a crescut cu aproape 25%” Ratele depozitelor – la maximum. Conjunctura pieței sau De ce băncile au nevoie de depozitele persoanelor fiziceValeriu LAZĂR:”Dacă statul astăzi nu va susține businessul, mâine nu va avea de la cine colecta impozite”Aeroportul din Chișinău, oglindă a statalitățiiMăsurile monetare contra inflației nemonetareBăncile, ca punct de sprijin pentru economie: au majorat profitul și se pregătesc de provocările din semestrul II din 2022Ministerul Finanțelor și investitorii de pe piața valorilor mobiliare de stat, la culmile volumului de plasarePiața bancară: emoții și cerere sportită. Nu există panicăEste oare pregătită Moldova pentru consecințele economice al războiului din țara vecinăNe așteaptă hiperinflație? Totul depinde de diagnoza corectă și tratamentul prescrisCe se întâmplă pe piața valorilor mobiliare de stat și ce atribuție la aceasta are Banca NaționalăSectorul vinicol, în prag de revoluție: Legea de profil falimentează întreprinderile?Capcană pentru piața produselor petroliereLászló DIÓSI: Foreign investments come to Moldova due to banking system stabilityCând nu sunt bani de la FMI, emitem VMS! Nikolay BORISSOV: ”Cumpărarea Moldindconbank-ului reprezintă cea mai bună achiziție de pe piața moldovenească, deși e și cea mai riscantă” Jocuri în ping-pong petrolierAnul bancar 2020 – pandemic, profitabilStraniul an 2020: smerenie, revoltă, acceptarea noii realități”Jocurile foamete” ale pieței valutareCum să îmblânzim lichiditățileVeaceslav IONIȚĂ: Guvernul a omorât businessul, dar a cochetat cu populațiaOamenii și businessul: Selecția naturală și nenaturalăAlexandru BURDEINÎI: Să fii etic în afaceri devine vitalIndicatorii macroeconomice de baza in MoldovaZilnic: Cursul de schimb valutar la toate bancile comerciale din MoldovaZilnic: Pretul PECO

Starbucks renunță la politica „ușilor deschise” și va invita persoanele care nu cumpără nimic să plece

Starbucks renunță la politica „ușilor deschise” și va invita persoanele care nu cumpără nimic să plece

Va trebui să cumperi o cafea pentru a putea sta într-o cafenea Starbucks sau pentru a folosi toaleta acesteia, cel puțin când vine vorba de cele de pe piața sa internă din Statele Unite, anunță Business Insider.

Compania multinațională americană a anunțat luni că va renunța la politica sa de „uși deschise”, care permitea persoanelor care nu sunt clienți să folosească toaletele sau să petreacă timp în cafenelele sale. De acum înainte, cafenelele, terasele și toaletele vor fi rezervate clienților și angajaților Starbucks.
„Implementarea unui Cod de Conduită al Cafenelei este un lucru pe care majoritatea retailerilor îl au deja și reprezintă un pas practic care ne ajută să prioritizăm clienții plătitori care doresc să se bucure de cafenelele noastre sau care au nevoie să folosească toaleta în timpul vizitei lor”, a declarat Jaci Anderson, reprezentantă a Starbucks, într-un comunicat transmis prin e-mail pentru Insider.

Anderson a menționat că schimbarea va intra în vigoare pe 27 ianuarie pentru toate unitățile Starbucks din America de Nord. Ea a clarificat că un client este considerat oricine face o achiziție sau însoțește pe cineva care face o achiziție.

Ea a împărtășit de asemenea un document intern al companiei, acesta precizând că în fiecare cafenea și pe fiecare terasă vor fi puse afișe cu noul cod de conduită. „Spațiile noastre, inclusiv cafenelele, terasele și toaletele, sunt destinate folosirii de către clienții plătitori și partenerii noștri”, vor nota acestea.
Reprezentanta Starbucks nu a precizat însă modul în care noua politică va fi implementată la nivelul cafenelelor sale din întreaga lume.

Anderson a precizat în schimb că personalul va fi instruit să aplice codul de conduită și să ceară oricui îl încalcă să părăsească spațiul. De asemenea, a menționat că angajaților li se va transmite că sunt liberi să apeleze la sprijinul autorităților locale dacă situația o impune.

Starbucks a adoptat politica sa de „uși deschise” după un incident din SUA
Această schimbare anulează practic politica de „uși deschise” a companiei, implementată în 2018 după o controversă în una din cafenelele Starbucks din Philadelphia.
Doi bărbați de culoare care stăteau în cafenea au fost arestați după ce unul dintre ei a cerut să folosească toaleta. Acesta nu cumpărase nimic și i s-a refuzat accesul de către personalul cafenelei, care a chemat poliția.

Renunțarea la politica de „uși deschise” are loc deși directorul general al companiei, Brian Niccol, și-a prezentat în septembrie viziunea sa pentru lanțul Starbucks, care include transformarea cafenelelor într-un „al treilea spațiu” unde oamenii să poată petrece timp.

„Magazinele noastre vor fi locuri primitoare, concepute pentru a încuraja oamenii să petreacă timp, cu mobilier confortabil, un design atent și o delimitare clară între serviciul ‘la pachet’ și cel ‘pentru consum la fața locului’”, a spus el într-o scrisoare deschisă publicată în toamna anului trecut.

hotnews.ro

Noutați dupa tema