Noutaţi

Datele privind activitatea băncilor comerciale din Republica Moldova la data de 31 Iulie, a.2025Dr. Sándor Csány: Fiind a patra ca mărime, OTP Bank din Moldova va crește atât organic, cât și prin posibile fuziuni și achizitiiȘi pare să fie un loc, dar se pare că nuScott HOCKLANDER: Pentru mine, perseverența cetățenilor moldoveni nu este doar o lecție învățată, ci și un mare exempluSorin MASLO: „Anul 2022 a fost unul de cotitură pentru Combinatul „Cricova”, cifra de afaceri a crescut cu aproape 25%” Ratele depozitelor – la maximum. Conjunctura pieței sau De ce băncile au nevoie de depozitele persoanelor fiziceValeriu LAZĂR:”Dacă statul astăzi nu va susține businessul, mâine nu va avea de la cine colecta impozite”Aeroportul din Chișinău, oglindă a statalitățiiMăsurile monetare contra inflației nemonetareBăncile, ca punct de sprijin pentru economie: au majorat profitul și se pregătesc de provocările din semestrul II din 2022Ministerul Finanțelor și investitorii de pe piața valorilor mobiliare de stat, la culmile volumului de plasarePiața bancară: emoții și cerere sportită. Nu există panicăEste oare pregătită Moldova pentru consecințele economice al războiului din țara vecinăNe așteaptă hiperinflație? Totul depinde de diagnoza corectă și tratamentul prescrisCe se întâmplă pe piața valorilor mobiliare de stat și ce atribuție la aceasta are Banca NaționalăSectorul vinicol, în prag de revoluție: Legea de profil falimentează întreprinderile?Capcană pentru piața produselor petroliereLászló DIÓSI: Foreign investments come to Moldova due to banking system stabilityCând nu sunt bani de la FMI, emitem VMS! Nikolay BORISSOV: ”Cumpărarea Moldindconbank-ului reprezintă cea mai bună achiziție de pe piața moldovenească, deși e și cea mai riscantă” Jocuri în ping-pong petrolierAnul bancar 2020 – pandemic, profitabilStraniul an 2020: smerenie, revoltă, acceptarea noii realități”Jocurile foamete” ale pieței valutareCum să îmblânzim lichiditățileVeaceslav IONIȚĂ: Guvernul a omorât businessul, dar a cochetat cu populațiaOamenii și businessul: Selecția naturală și nenaturalăAlexandru BURDEINÎI: Să fii etic în afaceri devine vitalIndicatorii macroeconomice de baza in MoldovaZilnic: Cursul de schimb valutar la toate bancile comerciale din MoldovaZilnic: Pretul PECO

Nemţii de la Allianz vor o piaţă reglementată pentru schimbul de date al vehiculelor şi consideră că producătorii de vehicule trebuie să solicite preţuri corecte pentru furnizarea acestor date

Nemţii de la Allianz vor o piaţă reglementată pentru schimbul de date al vehiculelor şi consideră că producătorii de vehicule trebuie să solicite preţuri corecte pentru furnizarea acestor date

În contextul unui nou regulament al Uniunii Europene, care îşi propune să facă utilizabile datele de la vehiculele conectate, în beneficiul proprietarilor de vehicule, pentru îmbunătăţirea siguranţei rutiere şi pentru a permite inovaţia digitală durabilă, nemţii de la Allianz vor o piaţă reglementată pentru schimbul de date ale vehiculelor şi consideră că producătorii de vehicule trebuie să solicite preţuri corecte pentru furnizarea acestor date, potrivit informaţiilor transmise de Allianz.
„Vrem să convingem clienţii noştri de asigurări auto, prin intermediul ofertelor atractive, să împărtăşească datele vehiculului cu noi. EU Data Act ar oferi şi altor companii, precum şi start-up-urilor şansa de a deveni inventive. Utilizând milioane de date în timp real colectate de camerele şi sistemele de poziţionare ale vehiculelor, s-ar putea rezolva problema locurilor de parcare în oraşele mari. Aceasta ar fi o situaţie win-win pentru şoferi şi ar conduce la economisirea unor cantităţi semnificative de energie, ar ajuta la protecţia climatică şi la calitatea aerului. Dacă datele vehiculelor sunt utilizate în mod înţelept, au potenţialul de a face sistemul nostru de transport mai sigur, mai curat şi mai inteligent în anasamblu“, a spus Klaus-Peter Rohler, membru al Consiliului de Administraţie al Allianz SE. Un sondaj Allianz realizat recent în cinci ţări europene arată că majoritatea şoferilor sunt dispuşi să-şi împărtăşească datele auto cu asigurătorii lor dacă primesc în schimb asistenţă şi servicii cuprinzătoare: în Germania, procentul este de 53%, în Marea Britanie, ajunge chiar la 61%.

zf.ro

Noutați dupa tema