Noutaţi

Datele privind activitatea băncilor comerciale din Republica Moldova la data de 31 August, a.2025Dr. Sándor Csány: Fiind a patra ca mărime, OTP Bank din Moldova va crește atât organic, cât și prin posibile fuziuni și achizitiiȘi pare să fie un loc, dar se pare că nuScott HOCKLANDER: Pentru mine, perseverența cetățenilor moldoveni nu este doar o lecție învățată, ci și un mare exempluSorin MASLO: „Anul 2022 a fost unul de cotitură pentru Combinatul „Cricova”, cifra de afaceri a crescut cu aproape 25%” Ratele depozitelor – la maximum. Conjunctura pieței sau De ce băncile au nevoie de depozitele persoanelor fiziceValeriu LAZĂR:”Dacă statul astăzi nu va susține businessul, mâine nu va avea de la cine colecta impozite”Aeroportul din Chișinău, oglindă a statalitățiiMăsurile monetare contra inflației nemonetareBăncile, ca punct de sprijin pentru economie: au majorat profitul și se pregătesc de provocările din semestrul II din 2022Ministerul Finanțelor și investitorii de pe piața valorilor mobiliare de stat, la culmile volumului de plasarePiața bancară: emoții și cerere sportită. Nu există panicăEste oare pregătită Moldova pentru consecințele economice al războiului din țara vecinăNe așteaptă hiperinflație? Totul depinde de diagnoza corectă și tratamentul prescrisCe se întâmplă pe piața valorilor mobiliare de stat și ce atribuție la aceasta are Banca NaționalăSectorul vinicol, în prag de revoluție: Legea de profil falimentează întreprinderile?Capcană pentru piața produselor petroliereLászló DIÓSI: Foreign investments come to Moldova due to banking system stabilityCând nu sunt bani de la FMI, emitem VMS! Nikolay BORISSOV: ”Cumpărarea Moldindconbank-ului reprezintă cea mai bună achiziție de pe piața moldovenească, deși e și cea mai riscantă” Jocuri în ping-pong petrolierAnul bancar 2020 – pandemic, profitabilStraniul an 2020: smerenie, revoltă, acceptarea noii realități”Jocurile foamete” ale pieței valutareCum să îmblânzim lichiditățileVeaceslav IONIȚĂ: Guvernul a omorât businessul, dar a cochetat cu populațiaOamenii și businessul: Selecția naturală și nenaturalăAlexandru BURDEINÎI: Să fii etic în afaceri devine vitalIndicatorii macroeconomice de baza in MoldovaZilnic: Cursul de schimb valutar la toate bancile comerciale din MoldovaZilnic: Pretul PECO

Maşinile electrice chinezeşti iau cu asalt Europa

Maşinile electrice chinezeşti iau cu asalt Europa

Great Wall Motor va lansa anul acesta în Germania un SUV hibrid, a cărui propulsie electrică are o autonomie de 150 de kilometri.
Great Wall Motor, unul dintre cei mai mari producători de maşini din China, îşi începea aventura euro¬peană în urmă cu un deceniu printr-un parteneriat cu o companie bulgară.
A asamblat o perioadă maşini în Bulgaria, pe unele le-a şi exportat prin regiune, dar în câţiva ani afacerea a dat faliment. Acum, electromobilitatea dă un nou impuls asaltului european.
Great Wall Motor va lansa anul acesta în Germania un SUV hibrid, a cărui propulsie electrică are o autonomie de 150 de kilometri, scrie Reuters. SUV-ul va fi urmat pe piaţă în 2022 de un minihibrid, o maşină cu o autonomie electrică de 400 de kilometri. Dar drumul a fost deschis de alţii.
Compania de maşini electrice din China Nio a început recent să-şi comercializeze modelele în Norvegia. Xpeng şi BYD sunt prezenţi deja de ceva timp în Europa. Competiţia se anunţă acerbă, toţi marii producători auto tradiţionali europeni, inclusiv Renault, un veteran al pieţei de profil, având planuri de electrificare la scară largă a mărcilor.
Great Wall Motor a făcut între timp paşi mari de expansiune agresivă la nivel internaţional, în Europa, Asia şi America de Sud.
Compania a anunţat anul trecut investiţii de un miliard de dolari în India, însă anul acesta a redirecţionat o parte din fonduri în Brazilia, unde, spun surse citate de Reuters, ar putea cumpăra de la Daimler, un gigant german, o fabrică de maşini şi baterii.
De asemenea, Great Wall dezvoltă maşini electrice de di¬mensiuni reduse împreună cu BMW şi îşi construieşte alături de grupul german o uzină în China.

Zf.ro

Noutați dupa tema