Noutaţi

Datele privind activitatea băncilor comerciale din Republica Moldova la data de 31 August, a.2025Dr. Sándor Csány: Fiind a patra ca mărime, OTP Bank din Moldova va crește atât organic, cât și prin posibile fuziuni și achizitiiȘi pare să fie un loc, dar se pare că nuScott HOCKLANDER: Pentru mine, perseverența cetățenilor moldoveni nu este doar o lecție învățată, ci și un mare exempluSorin MASLO: „Anul 2022 a fost unul de cotitură pentru Combinatul „Cricova”, cifra de afaceri a crescut cu aproape 25%” Ratele depozitelor – la maximum. Conjunctura pieței sau De ce băncile au nevoie de depozitele persoanelor fiziceValeriu LAZĂR:”Dacă statul astăzi nu va susține businessul, mâine nu va avea de la cine colecta impozite”Aeroportul din Chișinău, oglindă a statalitățiiMăsurile monetare contra inflației nemonetareBăncile, ca punct de sprijin pentru economie: au majorat profitul și se pregătesc de provocările din semestrul II din 2022Ministerul Finanțelor și investitorii de pe piața valorilor mobiliare de stat, la culmile volumului de plasarePiața bancară: emoții și cerere sportită. Nu există panicăEste oare pregătită Moldova pentru consecințele economice al războiului din țara vecinăNe așteaptă hiperinflație? Totul depinde de diagnoza corectă și tratamentul prescrisCe se întâmplă pe piața valorilor mobiliare de stat și ce atribuție la aceasta are Banca NaționalăSectorul vinicol, în prag de revoluție: Legea de profil falimentează întreprinderile?Capcană pentru piața produselor petroliereLászló DIÓSI: Foreign investments come to Moldova due to banking system stabilityCând nu sunt bani de la FMI, emitem VMS! Nikolay BORISSOV: ”Cumpărarea Moldindconbank-ului reprezintă cea mai bună achiziție de pe piața moldovenească, deși e și cea mai riscantă” Jocuri în ping-pong petrolierAnul bancar 2020 – pandemic, profitabilStraniul an 2020: smerenie, revoltă, acceptarea noii realități”Jocurile foamete” ale pieței valutareCum să îmblânzim lichiditățileVeaceslav IONIȚĂ: Guvernul a omorât businessul, dar a cochetat cu populațiaOamenii și businessul: Selecția naturală și nenaturalăAlexandru BURDEINÎI: Să fii etic în afaceri devine vitalIndicatorii macroeconomice de baza in MoldovaZilnic: Cursul de schimb valutar la toate bancile comerciale din MoldovaZilnic: Pretul PECO

Tesla începe 2021 cu peste 184.000 de maşini livrate: Gigantul lui Elon Musk îşi propune să atingă o creştere de 50% pe măsură ce competiţia devine tot mai puternică

Tesla începe 2021 cu peste 184.000 de maşini livrate: Gigantul lui Elon Musk îşi propune să atingă o creştere de 50% pe măsură ce competiţia devine tot mai puternică

Rezultatele obţinute de producătorul auto Tesla în primul trimestru sugerează că pariurile plasate de Elon Musk asupra pieţelor din Europa şi China încep să dea roade, notează Bloomberg.
Compania a livrat 184.800 de automobile electrice (EV) între ianuarie şi martie, peste estimările analiştilor intervievaţi de Bloomberg, 169.850 de maşini, şi peste rezultatul din T4/2020 – 4.000 de vehicule.
Dan Ives, managing director în cadrul firmei de investiţii Wedbush, şi-a actualizat în creştere estimările pentru preţul unei acţiuni, de la 950 la 1.000 de dolari în următoarele 12 luni. În cel mai bun caz, acţiunile ar putea atinge 1.300 de dolari, a declarat analistul.
„Datele din T1 reprezintă o schimbare de paradigmă şi arată că nivelul cererii pentru modele 3 şi Y intră într-o nouă fază de creştere. Credem că Tesla poate depăşi 850.000 de livrări anul acesta şi ar putea ajunge, într-un scenariu optimist, la 900.000, în ciuda crizei cipurilor şi problemelor din lanţurile de aprovizionare ale sectorului auto”, a adăugat Ives.
Producătorul a livrat în 2020 aproape 500.000 de automobile şi îşi propune să înregistreze anul acesta o creştere de aproximativ 50%, însă nu a oferit un target exact în ceea ce priveşte numărul de livrări.
Între timp, Musk încearcă să câştige tot mai mult teren în China – cea mai mare piaţă auto din lume, inclusiv pentru vehiculele electrice – şi să se distanţeze de Volkswagen şi startup-urile EV locale. Analiştii prevăd că vânzările auto din China vor creşte în 2021 pentru prima dată în ultimii patru ani şi, în martie, premierul Li Keqiang a anunţat că guvernul va îmbunătăţi numărul de staţii de încărcare EV şi unităţile de schimbare a bateriilor.
Volumele raportate de Tesla ies în evidenţă prin comparaţie cu alţi producători auto, care încep să înregistreze scăderi din cauza lipsei de cipuri electronice.
În prezent, preţul unei acţiuni Tesla este de 661 de dolari, în scădere cu 25% faţă de recordul stabilit în primele zile ale anului de 880 de dolari, însă compania poate reveni pe plus prin intermediul rezultatelor obţinute în T1.

Zf.ro

Noutați dupa tema