Noutaţi

Datele privind activitatea băncilor comerciale din Republica Moldova la data de 31 August, a.2025Dr. Sándor Csány: Fiind a patra ca mărime, OTP Bank din Moldova va crește atât organic, cât și prin posibile fuziuni și achizitiiȘi pare să fie un loc, dar se pare că nuScott HOCKLANDER: Pentru mine, perseverența cetățenilor moldoveni nu este doar o lecție învățată, ci și un mare exempluSorin MASLO: „Anul 2022 a fost unul de cotitură pentru Combinatul „Cricova”, cifra de afaceri a crescut cu aproape 25%” Ratele depozitelor – la maximum. Conjunctura pieței sau De ce băncile au nevoie de depozitele persoanelor fiziceValeriu LAZĂR:”Dacă statul astăzi nu va susține businessul, mâine nu va avea de la cine colecta impozite”Aeroportul din Chișinău, oglindă a statalitățiiMăsurile monetare contra inflației nemonetareBăncile, ca punct de sprijin pentru economie: au majorat profitul și se pregătesc de provocările din semestrul II din 2022Ministerul Finanțelor și investitorii de pe piața valorilor mobiliare de stat, la culmile volumului de plasarePiața bancară: emoții și cerere sportită. Nu există panicăEste oare pregătită Moldova pentru consecințele economice al războiului din țara vecinăNe așteaptă hiperinflație? Totul depinde de diagnoza corectă și tratamentul prescrisCe se întâmplă pe piața valorilor mobiliare de stat și ce atribuție la aceasta are Banca NaționalăSectorul vinicol, în prag de revoluție: Legea de profil falimentează întreprinderile?Capcană pentru piața produselor petroliereLászló DIÓSI: Foreign investments come to Moldova due to banking system stabilityCând nu sunt bani de la FMI, emitem VMS! Nikolay BORISSOV: ”Cumpărarea Moldindconbank-ului reprezintă cea mai bună achiziție de pe piața moldovenească, deși e și cea mai riscantă” Jocuri în ping-pong petrolierAnul bancar 2020 – pandemic, profitabilStraniul an 2020: smerenie, revoltă, acceptarea noii realități”Jocurile foamete” ale pieței valutareCum să îmblânzim lichiditățileVeaceslav IONIȚĂ: Guvernul a omorât businessul, dar a cochetat cu populațiaOamenii și businessul: Selecția naturală și nenaturalăAlexandru BURDEINÎI: Să fii etic în afaceri devine vitalIndicatorii macroeconomice de baza in MoldovaZilnic: Cursul de schimb valutar la toate bancile comerciale din MoldovaZilnic: Pretul PECO

H&M începe să dispară în China: Retailerul este respins de majoritatea platformelor online de shopping, în timp ce aplicaţiile de tip Google Maps continuă să şteargă locaţiile companiei suedeze

H&M începe să dispară în China: Retailerul este respins de majoritatea platformelor online de shopping, în timp ce aplicaţiile de tip Google Maps continuă să şteargă locaţiile companiei suedeze

H&M, al doilea cel mai mare retailer de îmbrăcăminte din lume, începe să piardă teren în China după ce grupul suedez şi-a exprimat temerile cu privire la exploatarea muncitorilor din regiunea Xinjiang, potrivit Business Insider.
Produsele companiei au fost eliminate din cadrul Alibaba, gigantul de e-commerce fondat de Jack Ma, şi JD.com, unul dintre cei mai mari retaileri online din China. În plus, serviciile de tip Google Maps, precum Baidu Maps şi platforma de navigaţie creată de Alibaba, continuă să şteargă locaţiile H&M, mişcare adoptată şi de aplicaţia de ride-hailing Didi Chuxing.
Anul trecut, H&M a declarat că va înceta să folosească bumbacul din regiunea autonomă Xinjiang şi va pune astfel capăt legăturilor cu o companie chineză care a fost asociată cu abuzurile îndreptate către comunităţile de uiguri musulmani. Comentariile au fost lansate după ce un reportaj BBC a scos la iveală faptul că populaţia uigură din regiune a fost supusă în mod constant la muncă forţată.
De asemenea, mai multe grupuri pentru drepturile omului au tras semnale de alarmă cu privire la sterilizările forţate şi taberele de „reeducare” din regiunea de nord-vest a Chinei. Autorităţile au răspuns că taberele sunt proiectate pentru a combate sărăcia şi extremismul religios.
China reprezintă a patra cea mai mare piaţă pentru H&M, iar criticii nu vor înceta prea curând să atace brandul suedez.
„Răspândiţi zvonuri pentru a boicota bumbacul din Xinjiang, în timp ce încercaţi să obţineţi profituri în China? Iluzii!”, reiese dintr-o declaraţie a Ligii Tinerilor Comunişti din China.
Burberry, Nike şi Adidas au primit tratamente similare după ce şi-au exprimat poziţia cu privire la abuzurile din Xinjiang.
Săptămâna trecută, actriţa chineză Zhou Dongyu şi-a încheiat contractul cu Burberry, renunţând în acelaşi timp la statutul de ambasador al brandului britanic.
În plus, logo-ul companiei a fost eliminat din îmbrăcămintea purtată de personajele din „Honor of Kings”, unul dintre cele mai populare jocuri produse de gigantul Tencent.

Zf.ro

Noutați dupa tema