Noutaţi

Măsuri inflaționiste în condițiile unei inflații ridicate sau așteptarea politicii Stop-and-Go a Băncii Naționale a MoldoveiDatele privind activitatea băncilor comerciale din Republica Moldova la data de 31 August, a.2025Dr. Sándor Csány: Fiind a patra ca mărime, OTP Bank din Moldova va crește atât organic, cât și prin posibile fuziuni și achizitiiȘi pare să fie un loc, dar se pare că nuScott HOCKLANDER: Pentru mine, perseverența cetățenilor moldoveni nu este doar o lecție învățată, ci și un mare exempluSorin MASLO: „Anul 2022 a fost unul de cotitură pentru Combinatul „Cricova”, cifra de afaceri a crescut cu aproape 25%” Ratele depozitelor – la maximum. Conjunctura pieței sau De ce băncile au nevoie de depozitele persoanelor fiziceValeriu LAZĂR:”Dacă statul astăzi nu va susține businessul, mâine nu va avea de la cine colecta impozite”Aeroportul din Chișinău, oglindă a statalitățiiMăsurile monetare contra inflației nemonetareBăncile, ca punct de sprijin pentru economie: au majorat profitul și se pregătesc de provocările din semestrul II din 2022Ministerul Finanțelor și investitorii de pe piața valorilor mobiliare de stat, la culmile volumului de plasarePiața bancară: emoții și cerere sportită. Nu există panicăEste oare pregătită Moldova pentru consecințele economice al războiului din țara vecinăNe așteaptă hiperinflație? Totul depinde de diagnoza corectă și tratamentul prescrisCe se întâmplă pe piața valorilor mobiliare de stat și ce atribuție la aceasta are Banca NaționalăSectorul vinicol, în prag de revoluție: Legea de profil falimentează întreprinderile?Capcană pentru piața produselor petroliereLászló DIÓSI: Foreign investments come to Moldova due to banking system stabilityCând nu sunt bani de la FMI, emitem VMS! Nikolay BORISSOV: ”Cumpărarea Moldindconbank-ului reprezintă cea mai bună achiziție de pe piața moldovenească, deși e și cea mai riscantă” Jocuri în ping-pong petrolierAnul bancar 2020 – pandemic, profitabilStraniul an 2020: smerenie, revoltă, acceptarea noii realități”Jocurile foamete” ale pieței valutareCum să îmblânzim lichiditățileVeaceslav IONIȚĂ: Guvernul a omorât businessul, dar a cochetat cu populațiaOamenii și businessul: Selecția naturală și nenaturalăAlexandru BURDEINÎI: Să fii etic în afaceri devine vitalIndicatorii macroeconomice de baza in MoldovaZilnic: Cursul de schimb valutar la toate bancile comerciale din MoldovaZilnic: Pretul PECO

Cum îşi încurajează alţii populaţia să lase maşinile acasă: Marea Britanie investeşte 3 miliarde de lire sterline doar în reţeaua de autobuze

Cum îşi încurajează alţii populaţia să lase maşinile acasă: Marea Britanie investeşte 3 miliarde de lire sterline doar în reţeaua de autobuze

Premierul britanic Boris Johnson a anunţat că guvernul va investi 3 miliarde de lire sterline în reţeaua de autobuze din Marea Britanie pentru a pune la dispoziţia cetăţenilor servicii de transport public mai ieftine şi cu o frecvenţă mai mare, în speranţa că cetăţenii vor alege mai des să îşi lase maşina personală acasă, potrivit Reuters.
În contextul în care industria de transporturi din Marea Britanie trece printr-o reformare, guvernul a anunţat că va adăuga sute de kilometri la reţeaua de transport public, va aduce plăţile contactless în toate autobuzele şi va mări frecvenţa curselor de seară şi de weekend.
„Reformele noastre vor transforma autobuzele într-o alegere reală de transport, reducând numărul vehiculelor de pasageri, ceea ce va duce la îmbunătăţirea vieţii pentru milioane de oameni”, a anunţat premierul Boris Johnson.
În Marea Britanie, companiile private precum Stagecoach şi Go-Ahead operează servicii de transport cu autobuze pe bază de contract. Acestea au fost sprijinite financiar de guvern în timpul pandemiei, întrucât numărul de pasageri s-a prăbuşit.
Conform noului plan al guvernului, Departamentul de Transport a anunţat că autorităţile locale şi operatorii vor forma parteneriate pentru a livra servicile de transport, sau ar putea încheia acorduri de franciză.
Totodată, guvernul a anunţat că vrea să achziţioneze 4.000 de autobuze electrice sau pe hidrogen şi că a renunţa eventual la achiziţia de autobuze diesel.

Zf.ro

Noutați dupa tema