Noutaţi

Datele privind activitatea băncilor comerciale din Republica Moldova la data de 31 Iulie, a.2025Dr. Sándor Csány: Fiind a patra ca mărime, OTP Bank din Moldova va crește atât organic, cât și prin posibile fuziuni și achizitiiȘi pare să fie un loc, dar se pare că nuScott HOCKLANDER: Pentru mine, perseverența cetățenilor moldoveni nu este doar o lecție învățată, ci și un mare exempluSorin MASLO: „Anul 2022 a fost unul de cotitură pentru Combinatul „Cricova”, cifra de afaceri a crescut cu aproape 25%” Ratele depozitelor – la maximum. Conjunctura pieței sau De ce băncile au nevoie de depozitele persoanelor fiziceValeriu LAZĂR:”Dacă statul astăzi nu va susține businessul, mâine nu va avea de la cine colecta impozite”Aeroportul din Chișinău, oglindă a statalitățiiMăsurile monetare contra inflației nemonetareBăncile, ca punct de sprijin pentru economie: au majorat profitul și se pregătesc de provocările din semestrul II din 2022Ministerul Finanțelor și investitorii de pe piața valorilor mobiliare de stat, la culmile volumului de plasarePiața bancară: emoții și cerere sportită. Nu există panicăEste oare pregătită Moldova pentru consecințele economice al războiului din țara vecinăNe așteaptă hiperinflație? Totul depinde de diagnoza corectă și tratamentul prescrisCe se întâmplă pe piața valorilor mobiliare de stat și ce atribuție la aceasta are Banca NaționalăSectorul vinicol, în prag de revoluție: Legea de profil falimentează întreprinderile?Capcană pentru piața produselor petroliereLászló DIÓSI: Foreign investments come to Moldova due to banking system stabilityCând nu sunt bani de la FMI, emitem VMS! Nikolay BORISSOV: ”Cumpărarea Moldindconbank-ului reprezintă cea mai bună achiziție de pe piața moldovenească, deși e și cea mai riscantă” Jocuri în ping-pong petrolierAnul bancar 2020 – pandemic, profitabilStraniul an 2020: smerenie, revoltă, acceptarea noii realități”Jocurile foamete” ale pieței valutareCum să îmblânzim lichiditățileVeaceslav IONIȚĂ: Guvernul a omorât businessul, dar a cochetat cu populațiaOamenii și businessul: Selecția naturală și nenaturalăAlexandru BURDEINÎI: Să fii etic în afaceri devine vitalIndicatorii macroeconomice de baza in MoldovaZilnic: Cursul de schimb valutar la toate bancile comerciale din MoldovaZilnic: Pretul PECO

Au fost identificate deficiențe grave de natură financiară în activitățile companiei Air Moldova, care ar putea perturba funcționarea neîntreruptă a acesteia.

Au fost identificate deficiențe grave de natură financiară în activitățile companiei Air Moldova, care ar putea perturba funcționarea neîntreruptă a acesteia.

Acest lucru a fost anunțat de Autoritatea Aeronautică Civilă, care a anunțat finalizarea unei inspecții neprogramate efectuate la Air Moldova. Potrivit raportului, în timpul activității de control au fost constatate deficiențe grave de natură financiară, care pot perturba buna funcționare a operatorului și securitatea operațiunilor aeriene planificate. În urma controalelor, operatorul a fost încadrat în grupa de risc IV, care, conform Regulilor și reglementărilor PIAC-OPS privind aviația civilă, reprezintă o situație în care: "operatorul are dificultăți financiare majore, confruntându-se cu probleme de stabilitate financiară și cu riscul potențial de insolvență și este necesar să se înceapă imediat procesul de management al riscului și să se monitorizeze îndeaproape toate aspectele de interes și să se utilizeze instrumentul de evaluare și/sau monitorizare continuă pentru determinarea ulterioară În acest sens, AAC a emis un ordin de inspecție prin care a solicitat companiei Air Moldova să elaboreze și să prezinte spre aprobare AAC un plan de măsuri corective, care să identifice acțiunile de remediere a situației financiare nesustenabile pentru a asigura funcționarea corectă a operatorului aerian. În același mod, a fost efectuată o evaluare amplă a riscurilor pentru a asigura conformitatea cu cadrul național de reglementare în ceea ce privește cerințele de certificare. AAC a evidențiat că Air Moldova a lansat o campanie publicitară de vânzare a biletelor pentru sezonul de vară 2023, fără a avea un orar de zbor aprobat de autorități și în lipsa aprobării orarului de zbor pentru anumite destinații. Astfel, ținând cont de rezultatele inspecției inopinate, AAC a cerut companiei Air Moldova să suspende vânzarea de bilete pentru destinațiile care nu aveau un program de zbor aprobat în mod corespunzător și/sau autorizații pentru zboruri regulate. În același timp, AAC a cerut organelor de drept să stabilească toate circumstanțele și să tragă la răspundere autorii încălcărilor menționate mai sus. // 25.11.2022 - InfoMarket.

Noutați dupa tema