Noutaţi

Datele privind activitatea băncilor comerciale din Republica Moldova la data de 31 Iulie, a.2025Dr. Sándor Csány: Fiind a patra ca mărime, OTP Bank din Moldova va crește atât organic, cât și prin posibile fuziuni și achizitiiȘi pare să fie un loc, dar se pare că nuScott HOCKLANDER: Pentru mine, perseverența cetățenilor moldoveni nu este doar o lecție învățată, ci și un mare exempluSorin MASLO: „Anul 2022 a fost unul de cotitură pentru Combinatul „Cricova”, cifra de afaceri a crescut cu aproape 25%” Ratele depozitelor – la maximum. Conjunctura pieței sau De ce băncile au nevoie de depozitele persoanelor fiziceValeriu LAZĂR:”Dacă statul astăzi nu va susține businessul, mâine nu va avea de la cine colecta impozite”Aeroportul din Chișinău, oglindă a statalitățiiMăsurile monetare contra inflației nemonetareBăncile, ca punct de sprijin pentru economie: au majorat profitul și se pregătesc de provocările din semestrul II din 2022Ministerul Finanțelor și investitorii de pe piața valorilor mobiliare de stat, la culmile volumului de plasarePiața bancară: emoții și cerere sportită. Nu există panicăEste oare pregătită Moldova pentru consecințele economice al războiului din țara vecinăNe așteaptă hiperinflație? Totul depinde de diagnoza corectă și tratamentul prescrisCe se întâmplă pe piața valorilor mobiliare de stat și ce atribuție la aceasta are Banca NaționalăSectorul vinicol, în prag de revoluție: Legea de profil falimentează întreprinderile?Capcană pentru piața produselor petroliereLászló DIÓSI: Foreign investments come to Moldova due to banking system stabilityCând nu sunt bani de la FMI, emitem VMS! Nikolay BORISSOV: ”Cumpărarea Moldindconbank-ului reprezintă cea mai bună achiziție de pe piața moldovenească, deși e și cea mai riscantă” Jocuri în ping-pong petrolierAnul bancar 2020 – pandemic, profitabilStraniul an 2020: smerenie, revoltă, acceptarea noii realități”Jocurile foamete” ale pieței valutareCum să îmblânzim lichiditățileVeaceslav IONIȚĂ: Guvernul a omorât businessul, dar a cochetat cu populațiaOamenii și businessul: Selecția naturală și nenaturalăAlexandru BURDEINÎI: Să fii etic în afaceri devine vitalIndicatorii macroeconomice de baza in MoldovaZilnic: Cursul de schimb valutar la toate bancile comerciale din MoldovaZilnic: Pretul PECO

Unele servicii de transport public pentru populație  ar putea fi suspendate din cauza lipsei fondurilor necesare.

Unele servicii de transport public pentru populație ar putea fi suspendate din cauza lipsei fondurilor necesare.

Acest lucru se arată într-o decizie a Comisiei municipale pentru Situații Excepționale din Chișinău, publicată joi. Comisia a audiat un raport al șefului Direcției generale transport public și căi de comunicație și a constatat riscul de insolvabilitate a întreprinderilor municipale "Parcul urban de autobuze" și "Regia Transport Electric Chișinău". În decizia comisiei se spune că, din cauza lipsei mijloacelor financiare necesare, există riscul ca aceste întreprinderi să nu poată furniza servicii de transport pentru populație. Totodată, comisia a solicitat subdiviziunii teritoriale Chișinău a Cancelariei de Stat să nu anuleze decizia municipală de majorare a tarifelor pentru transportul public din Chișinău. Și Congresul Autorităților Locale din Moldova (CALM) a vorbit despre decizia Primăriei Chișinău, afirmând că organul de control și-a depășit atribuțiile și garanțiile legale de descentralizarea administrației publice locale. Totodată, a menționat că transportul public este de competența autorităților publice locale, însă organul de control se amestecă, prin interpretarea selectivă a legislației, în activitatea primăriilor și a Consiliului municipal Chișinău. Amintim că, începând cu 1 iulie, municipalitatea și primăria au majorat tarifele pentru troleibuzele și autobuzele din Chișinău la 6 lei (în loc de 2 și, respectiv, 3 lei). // 30.06.2022 - InfoMarket

Noutați dupa tema