Noutaţi

Măsuri inflaționiste în condițiile unei inflații ridicate sau așteptarea politicii Stop-and-Go a Băncii Naționale a MoldoveiDatele privind activitatea băncilor comerciale din Republica Moldova la data de 31 August, a.2025Dr. Sándor Csány: Fiind a patra ca mărime, OTP Bank din Moldova va crește atât organic, cât și prin posibile fuziuni și achizitiiȘi pare să fie un loc, dar se pare că nuScott HOCKLANDER: Pentru mine, perseverența cetățenilor moldoveni nu este doar o lecție învățată, ci și un mare exempluSorin MASLO: „Anul 2022 a fost unul de cotitură pentru Combinatul „Cricova”, cifra de afaceri a crescut cu aproape 25%” Ratele depozitelor – la maximum. Conjunctura pieței sau De ce băncile au nevoie de depozitele persoanelor fiziceValeriu LAZĂR:”Dacă statul astăzi nu va susține businessul, mâine nu va avea de la cine colecta impozite”Aeroportul din Chișinău, oglindă a statalitățiiMăsurile monetare contra inflației nemonetareBăncile, ca punct de sprijin pentru economie: au majorat profitul și se pregătesc de provocările din semestrul II din 2022Ministerul Finanțelor și investitorii de pe piața valorilor mobiliare de stat, la culmile volumului de plasarePiața bancară: emoții și cerere sportită. Nu există panicăEste oare pregătită Moldova pentru consecințele economice al războiului din țara vecinăNe așteaptă hiperinflație? Totul depinde de diagnoza corectă și tratamentul prescrisCe se întâmplă pe piața valorilor mobiliare de stat și ce atribuție la aceasta are Banca NaționalăSectorul vinicol, în prag de revoluție: Legea de profil falimentează întreprinderile?Capcană pentru piața produselor petroliereLászló DIÓSI: Foreign investments come to Moldova due to banking system stabilityCând nu sunt bani de la FMI, emitem VMS! Nikolay BORISSOV: ”Cumpărarea Moldindconbank-ului reprezintă cea mai bună achiziție de pe piața moldovenească, deși e și cea mai riscantă” Jocuri în ping-pong petrolierAnul bancar 2020 – pandemic, profitabilStraniul an 2020: smerenie, revoltă, acceptarea noii realități”Jocurile foamete” ale pieței valutareCum să îmblânzim lichiditățileVeaceslav IONIȚĂ: Guvernul a omorât businessul, dar a cochetat cu populațiaOamenii și businessul: Selecția naturală și nenaturalăAlexandru BURDEINÎI: Să fii etic în afaceri devine vitalIndicatorii macroeconomice de baza in MoldovaZilnic: Cursul de schimb valutar la toate bancile comerciale din MoldovaZilnic: Pretul PECO

Podul rutier nou construit lângă Ungheni peste râul Prut este prevăzut să fie dat în exploatare până la sfârșitul anului 2026

Podul rutier nou construit lângă Ungheni peste râul Prut este prevăzut să fie dat în exploatare până la sfârșitul anului 2026

Potrivit Ministerului Infrastructurii și Dezvoltării Regionale, ministrul în exercițiu, Vladimir Bolea, a efectuat o vizită de monitorizare la șantierul podului, unde lucrările se desfășoară pe ambele maluri ale râului Prut. Pe partea română și moldovenească se finalizează construcția structurii podului și se lucrează la consolidarea fundațiilor și pilonilor. În cadrul discuțiilor cu constructorii, proiectanții și toți cei implicați în acest proiect strategic, Vladimir Bolea a subliniat importanța respectării standardelor de calitate și a termenelor de execuție a lucrărilor, pentru ca podul să fie dat în exploatare până la sfârșitul anului viitor. Anterior s-a anunțat că ceremonia de lansare a construcției noului pod rutier peste Prut, care va lega localitățile Zăgăranca din raionul Ungheni din Moldova și Gălești din județul Iași din România, a avut loc pe 26 aprilie 2025. Acesta va fi primul pod construit peste Prut în ultimii 60 de ani și va face parte din autostrada românească „Autostrada Unirii” A8 - Târgu Mureș-Iași-Ungheni, iar pe teritoriul Moldovei - din tronsonul R1 Ungheni-Chișinău. Podul, cu o lungime de 261,2 metri, va avea 4 benzi de circulație. Proiectul prevede, de asemenea, construirea unui punct de trecere a frontierei cu zone de parcare pentru camioane și autoturisme. // 17.10.2025 — InfoMarket.

Noutați dupa tema