Noutaţi

Datele privind activitatea băncilor comerciale din Republica Moldova la data de 30 Septembrie, a.2025Măsuri inflaționiste în condițiile unei inflații ridicate sau așteptarea politicii Stop-and-Go a Băncii Naționale a MoldoveiDr. Sándor Csány: Fiind a patra ca mărime, OTP Bank din Moldova va crește atât organic, cât și prin posibile fuziuni și achizitiiȘi pare să fie un loc, dar se pare că nuScott HOCKLANDER: Pentru mine, perseverența cetățenilor moldoveni nu este doar o lecție învățată, ci și un mare exempluSorin MASLO: „Anul 2022 a fost unul de cotitură pentru Combinatul „Cricova”, cifra de afaceri a crescut cu aproape 25%” Ratele depozitelor – la maximum. Conjunctura pieței sau De ce băncile au nevoie de depozitele persoanelor fiziceValeriu LAZĂR:”Dacă statul astăzi nu va susține businessul, mâine nu va avea de la cine colecta impozite”Aeroportul din Chișinău, oglindă a statalitățiiMăsurile monetare contra inflației nemonetareBăncile, ca punct de sprijin pentru economie: au majorat profitul și se pregătesc de provocările din semestrul II din 2022Ministerul Finanțelor și investitorii de pe piața valorilor mobiliare de stat, la culmile volumului de plasarePiața bancară: emoții și cerere sportită. Nu există panicăEste oare pregătită Moldova pentru consecințele economice al războiului din țara vecinăNe așteaptă hiperinflație? Totul depinde de diagnoza corectă și tratamentul prescrisCe se întâmplă pe piața valorilor mobiliare de stat și ce atribuție la aceasta are Banca NaționalăSectorul vinicol, în prag de revoluție: Legea de profil falimentează întreprinderile?Capcană pentru piața produselor petroliereLászló DIÓSI: Foreign investments come to Moldova due to banking system stabilityCând nu sunt bani de la FMI, emitem VMS! Nikolay BORISSOV: ”Cumpărarea Moldindconbank-ului reprezintă cea mai bună achiziție de pe piața moldovenească, deși e și cea mai riscantă” Jocuri în ping-pong petrolierAnul bancar 2020 – pandemic, profitabilStraniul an 2020: smerenie, revoltă, acceptarea noii realități”Jocurile foamete” ale pieței valutareCum să îmblânzim lichiditățileVeaceslav IONIȚĂ: Guvernul a omorât businessul, dar a cochetat cu populațiaOamenii și businessul: Selecția naturală și nenaturalăAlexandru BURDEINÎI: Să fii etic în afaceri devine vitalIndicatorii macroeconomice de baza in MoldovaZilnic: Cursul de schimb valutar la toate bancile comerciale din MoldovaZilnic: Pretul PECO

Agenția pentru Investiții a lansat o inițiativă de amploare pentru promovarea companiilor locale care își extind prezența pe piețele externe: „Fabricat în Moldova. Pentru toți”

Agenția pentru Investiții a lansat o inițiativă de amploare pentru promovarea companiilor locale care își extind prezența pe piețele externe: „Fabricat în Moldova. Pentru toți”

Campania se bazează pe povești reale ale producătorilor locali care dezvoltă produse competitive, își măresc capacitatea de producție și exportul de produse. În cadrul acestei campanii, Agenția pentru Investiții va prezenta companii moldovenești din diverse sectoare – de la industria agroalimentară și prelucrătoare până la modă, tehnologie și producția de produse finite – evidențiind drumul lor către piețele europene și alte piețe, precum și realizările din ultimii ani. Seria de articole va include: articole dedicate companiilor, cu accent pe rezultate concrete, extindere și inovații în procesul de producție; scurte materiale video care demonstrează parcursul companiilor către export și avantajele competitive ale produselor moldovenești; prezentări ale producătorilor cu informații importante despre activitatea lor pe piețele locale și internaționale. În decembrie, campania va fi extinsă în afara țării printr-o serie de evenimente menite să crească vizibilitatea produselor moldovenești pe piețele internaționale: promovarea produselor fabricate în Moldova în anumite aeroporturi internaționale; campanii promoționale la bordul unor companii aeriene, pe zboruri prestabilite; parteneriate media și storytelling, menite să consolideze percepția calității, autenticității și specificității produselor moldovenești. Campania a debutat deja cu două videoclipuri scurte dedicate producătorilor locali: un videoclip despre industria ușoară, în care o antreprenoare își prezintă brandul și parcursul său pe piețele internaționale; un clip dedicat sectorului IT, în care se povestește despre modul în care companiile tehnologice din Moldova își dezvoltă serviciile pentru clienții din Uniunea Europeană. Primul articol al campaniei este dedicat primei companii din Moldova producătoare de carne de pui, care a obținut autorizația de export în UE. Acesta a fost deja publicat pe site-ul Agenției pentru Investiții. Prin aceste acțiuni, Agenția pentru Investiții dorește să familiarizeze publicul internațional cu produsele fabricate în Moldova și să consolideze brandul țării pe baza poveștilor autentice ale producătorilor locali. // 18.11.2025 — InfoMarket.

Noutați dupa tema