Agenția pentru Investiții a lansat o inițiativă de amploare pentru promovarea companiilor locale care își extind prezența pe piețele externe: „Fabricat în Moldova. Pentru toți”
Campania se bazează pe povești reale ale producătorilor locali care dezvoltă produse competitive, își măresc capacitatea de producție și exportul de produse. În cadrul acestei campanii, Agenția pentru Investiții va prezenta companii moldovenești din diverse sectoare – de la industria agroalimentară și prelucrătoare până la modă, tehnologie și producția de produse finite – evidențiind drumul lor către piețele europene și alte piețe, precum și realizările din ultimii ani. Seria de articole va include: articole dedicate companiilor, cu accent pe rezultate concrete, extindere și inovații în procesul de producție; scurte materiale video care demonstrează parcursul companiilor către export și avantajele competitive ale produselor moldovenești; prezentări ale producătorilor cu informații importante despre activitatea lor pe piețele locale și internaționale. În decembrie, campania va fi extinsă în afara țării printr-o serie de evenimente menite să crească vizibilitatea produselor moldovenești pe piețele internaționale: promovarea produselor fabricate în Moldova în anumite aeroporturi internaționale; campanii promoționale la bordul unor companii aeriene, pe zboruri prestabilite; parteneriate media și storytelling, menite să consolideze percepția calității, autenticității și specificității produselor moldovenești. Campania a debutat deja cu două videoclipuri scurte dedicate producătorilor locali: un videoclip despre industria ușoară, în care o antreprenoare își prezintă brandul și parcursul său pe piețele internaționale; un clip dedicat sectorului IT, în care se povestește despre modul în care companiile tehnologice din Moldova își dezvoltă serviciile pentru clienții din Uniunea Europeană. Primul articol al campaniei este dedicat primei companii din Moldova producătoare de carne de pui, care a obținut autorizația de export în UE. Acesta a fost deja publicat pe site-ul Agenției pentru Investiții. Prin aceste acțiuni, Agenția pentru Investiții dorește să familiarizeze publicul internațional cu produsele fabricate în Moldova și să consolideze brandul țării pe baza poveștilor autentice ale producătorilor locali. // 18.11.2025 — InfoMarket.







