Noutaţi

Măsuri inflaționiste în condițiile unei inflații ridicate sau așteptarea politicii Stop-and-Go a Băncii Naționale a MoldoveiDatele privind activitatea băncilor comerciale din Republica Moldova la data de 31 August, a.2025Dr. Sándor Csány: Fiind a patra ca mărime, OTP Bank din Moldova va crește atât organic, cât și prin posibile fuziuni și achizitiiȘi pare să fie un loc, dar se pare că nuScott HOCKLANDER: Pentru mine, perseverența cetățenilor moldoveni nu este doar o lecție învățată, ci și un mare exempluSorin MASLO: „Anul 2022 a fost unul de cotitură pentru Combinatul „Cricova”, cifra de afaceri a crescut cu aproape 25%” Ratele depozitelor – la maximum. Conjunctura pieței sau De ce băncile au nevoie de depozitele persoanelor fiziceValeriu LAZĂR:”Dacă statul astăzi nu va susține businessul, mâine nu va avea de la cine colecta impozite”Aeroportul din Chișinău, oglindă a statalitățiiMăsurile monetare contra inflației nemonetareBăncile, ca punct de sprijin pentru economie: au majorat profitul și se pregătesc de provocările din semestrul II din 2022Ministerul Finanțelor și investitorii de pe piața valorilor mobiliare de stat, la culmile volumului de plasarePiața bancară: emoții și cerere sportită. Nu există panicăEste oare pregătită Moldova pentru consecințele economice al războiului din țara vecinăNe așteaptă hiperinflație? Totul depinde de diagnoza corectă și tratamentul prescrisCe se întâmplă pe piața valorilor mobiliare de stat și ce atribuție la aceasta are Banca NaționalăSectorul vinicol, în prag de revoluție: Legea de profil falimentează întreprinderile?Capcană pentru piața produselor petroliereLászló DIÓSI: Foreign investments come to Moldova due to banking system stabilityCând nu sunt bani de la FMI, emitem VMS! Nikolay BORISSOV: ”Cumpărarea Moldindconbank-ului reprezintă cea mai bună achiziție de pe piața moldovenească, deși e și cea mai riscantă” Jocuri în ping-pong petrolierAnul bancar 2020 – pandemic, profitabilStraniul an 2020: smerenie, revoltă, acceptarea noii realități”Jocurile foamete” ale pieței valutareCum să îmblânzim lichiditățileVeaceslav IONIȚĂ: Guvernul a omorât businessul, dar a cochetat cu populațiaOamenii și businessul: Selecția naturală și nenaturalăAlexandru BURDEINÎI: Să fii etic în afaceri devine vitalIndicatorii macroeconomice de baza in MoldovaZilnic: Cursul de schimb valutar la toate bancile comerciale din MoldovaZilnic: Pretul PECO

Cetățenii sunt avertizați cu privire la riscurile posibile atunci când efectuează cumpărături online pe platforme situate în afara UE, inclusiv pe cele chinezești

Cetățenii sunt avertizați cu privire la riscurile posibile atunci când efectuează cumpărături online pe platforme situate în afara UE, inclusiv pe cele chinezești

Potrivit Inspecției de Stat pentru Supravegherea Produselor Nealimentare și Protecția Drepturilor Consumatorilor, în ultima săptămână, Centrul unic de apel pentru consumatori, creat sub egida inspecției, a primit mai multe apeluri de la consumatori care au semnalat probleme legate de comenzile efectuate prin intermediul unor astfel de aplicații. Aceștia s-au plâns, în special, de produse necorespunzătoare, lipsa garanției, întârzieri în livrare și dificultăți în comunicarea cu vânzătorii. Inspecția, la rândul său, recomandă cetățenilor să fie precauți atunci când utilizează astfel de platforme. Autoritatea atrage atenția asupra riscurilor cu care se confruntă consumatorii atunci când utilizează platforme de comerț electronic înregistrate în afara UE: produsele pot să nu corespundă cerințelor de siguranță, calitate și standardelor în vigoare pe piața europeană, iar drepturile consumatorilor - cum ar fi returnarea produselor, garanția sau depunerea unei reclamații - pot fi limitate sau dificil de exercitat. Există, de asemenea, riscuri legate de protecția datelor cu caracter personal și de securitatea plăților online, deoarece unele aplicații colectează un volum mare de informații despre utilizatori. În anumite cazuri, produsele livrate pot fi contrafăcute, necertificate sau chiar periculoase. Instituția recomandă ca, în toate cazurile, să se contacteze Centrul unic de servicii pentru consumatori la numărul /022 /51-51-51. // 27.10.2025 — InfoMarket.

Noutați dupa tema