Noutaţi

Datele privind activitatea băncilor comerciale din Republica Moldova la data de 31 Iulie, a.2025Dr. Sándor Csány: Fiind a patra ca mărime, OTP Bank din Moldova va crește atât organic, cât și prin posibile fuziuni și achizitiiȘi pare să fie un loc, dar se pare că nuScott HOCKLANDER: Pentru mine, perseverența cetățenilor moldoveni nu este doar o lecție învățată, ci și un mare exempluSorin MASLO: „Anul 2022 a fost unul de cotitură pentru Combinatul „Cricova”, cifra de afaceri a crescut cu aproape 25%” Ratele depozitelor – la maximum. Conjunctura pieței sau De ce băncile au nevoie de depozitele persoanelor fiziceValeriu LAZĂR:”Dacă statul astăzi nu va susține businessul, mâine nu va avea de la cine colecta impozite”Aeroportul din Chișinău, oglindă a statalitățiiMăsurile monetare contra inflației nemonetareBăncile, ca punct de sprijin pentru economie: au majorat profitul și se pregătesc de provocările din semestrul II din 2022Ministerul Finanțelor și investitorii de pe piața valorilor mobiliare de stat, la culmile volumului de plasarePiața bancară: emoții și cerere sportită. Nu există panicăEste oare pregătită Moldova pentru consecințele economice al războiului din țara vecinăNe așteaptă hiperinflație? Totul depinde de diagnoza corectă și tratamentul prescrisCe se întâmplă pe piața valorilor mobiliare de stat și ce atribuție la aceasta are Banca NaționalăSectorul vinicol, în prag de revoluție: Legea de profil falimentează întreprinderile?Capcană pentru piața produselor petroliereLászló DIÓSI: Foreign investments come to Moldova due to banking system stabilityCând nu sunt bani de la FMI, emitem VMS! Nikolay BORISSOV: ”Cumpărarea Moldindconbank-ului reprezintă cea mai bună achiziție de pe piața moldovenească, deși e și cea mai riscantă” Jocuri în ping-pong petrolierAnul bancar 2020 – pandemic, profitabilStraniul an 2020: smerenie, revoltă, acceptarea noii realități”Jocurile foamete” ale pieței valutareCum să îmblânzim lichiditățileVeaceslav IONIȚĂ: Guvernul a omorât businessul, dar a cochetat cu populațiaOamenii și businessul: Selecția naturală și nenaturalăAlexandru BURDEINÎI: Să fii etic în afaceri devine vitalIndicatorii macroeconomice de baza in MoldovaZilnic: Cursul de schimb valutar la toate bancile comerciale din MoldovaZilnic: Pretul PECO

Segmentul de cale ferată Iași-Ungheni-Chișinău ar putea fi schimbat în perspectivă pe   ecartament european și electrificat.

Segmentul de cale ferată Iași-Ungheni-Chișinău ar putea fi schimbat în perspectivă pe ecartament european și electrificat.

Viceprim-ministrul, ministrul Infrastructurii și Dezvoltării Regionale, Andrei Spînu, a informat despre dezvoltarea sectorului feroviar în cadrul ședinței de Guvern care a avut loc la Ungheni. El a reamintit că, încă din primele zile de activitatea, Cabinetul de miniștri a acordat prioritate dezvoltării sectorului feroviar și a aprobat noul Cod al căilor ferate, un plan de acțiune pentru reorganizarea sectorului feroviar etc. Andrei Spînu a declarat că autoritățile au negociat un grant de 400.000 de euro cu Agenția Franceză de Dezvoltare (AFD), pentru a realiza un studiu de fezabilitate a planurilor de reformă și reorganizare a Căilor Ferate din Moldova, analiza pieței de transport feroviar de marfă, digitalizarea căii ferate și planificarea investițiilor feroviare, care ar putea fi finanțate de guvernul francez. "Sperăm să restaurăm și să modernizăm segmentul de cale ferată Iași-Ungheni-Chișinău, care va include calea ferată europeană. Pe termen lung, dorim să electrificăm acest tronson", a declarat vicepremierul. // 19.10.2022- InfoMarket.

Noutați dupa tema