
Pentru o campanie de informare și sensibilizare a cetățenilor cu privire la reformele implementate în Moldova vor fi alocate 100 de mii de euro
Ministerul Dezvoltării Economice și Digitalizării a anunțat o licitație pentru selectarea agențiilor care vor implementa o campanie de informare menită să reducă decalajul dintre reformele implementate și percepția publică asupra acestora. Campania își propune să informeze cetățenii despre beneficiile reformelor statului și impactul acestora asupra vieții de zi cu zi, să combată dezinformarea și să promoveze progresul economic prin mesaje clare, bazate pe fapte, precum și să consolideze încrederea în capacitatea ministerului de a asigura stabilitatea economică și creșterea pe termen lung. Companiile câștigătoare ale concursului trebuie să dezvolte un concept creativ, să gestioneze social media, să asigure relații publice, să planifice bugete de publicitate etc. Agențiile de comunicare și alte companii interesate pot participa la cererea de propuneri; acestea trebuie să prezinte propuneri tehnice și financiare, să confirme experiența în implementarea unor campanii similare, să furnizeze scrisori de recomandare etc. Aplicațiile sunt acceptate până la 14 februarie, detalii la link-ul: https://goo.su/c4ACYA8. De remarcat faptul că campania de informare va fi realizată cu sprijinul financiar al partenerilor. Printre aceștia se numără Proiectul Tehnologiile Viitorului (FTA), finanțat de USAID, Suedia și Marea Britanie, proiectul USAID „Reforme instituționale și structurale în Moldova” (MISRA), proiectul „Competitivitate și durabilitate rurală” (RCRA) și Fundația Antreprenorială Ucraina-Moldova din SUA (UMAEF). // 14.01.2025 - InfoMarket.